*Ezarel*
Halk koppgást hallottunk. Valaki már megint megzavart minket. Katie morogva ment ajtót nyitni, de mikor meglátta ki az, elmosolyodott. Valkyon segítséget kért tőle, aztán kijelentette, hogy négyszemközt akar beszélni vele. Katie persze kiküldött engem. Még az ajtó előtt álltam, amikor meghallottam kifinomult hallásomnak köszönhetően, hogy Valkyon azt mondta, hogy tetszik neki valaki. Katie persze egyből bezsongott és faggatni kezdte, hogy ki az. Valky pedig zavart hallgatásba burkolózott. Nekem elég is volt ennyi. Elindultam Jemékhez egyedül. Egész úton magamba szitkozódtam, elég gyászos lehet az arckifejezésem is, mivel Isla egyből megkérdezte mi bajom. Már pont kezdtem volna bele a történetbe, amikor kopogtak. Jem sietett ajtót nyitni. Először azt hittem Kate jött meg, de hamar rájöttem, hogy nem ismerem fel ezt a hangot. Igazam is volt, egy idegen lány lépett be a nappaliba. Mikor meglátott rámmosolygott. Elég értetlenül nézhettem, mivel Isla elkezdett mgyarázkodni, hogy mégis ki ez a lány. Kiderült, hogy Katie unokatestvére. Vajon ő tud róla? Vagy ezért hívtak minket át? Gondolataimból, a lány nyekergése rántott ki.
-Halloooo. Hozzád beszélek.
-Miaz?
-Hogy hívnak?
-Ezarel. Téged?
-Linda. - csillant fel a szeme.
-Értem.
Hallottuk, ahogy nyílik az ajtó. Ez már biztos Kate lesz. Jemék szóltak ki neki, hogy hol vagyunk.
-Honnan ismered Jamest és Islát?
-Jem a legjobb barátom.
Éreztem Katie pillantását, de nem néztem rá.
-És te tudod ki ez a lány? Elég unalmasnak tűnik. És mik ezek a ruhák? Azt hallottam, emberek között élt.
-A barátnőmről beszélsz. - sziszegtem dühösen.
-Ó neharagudj nemtudtam.
-Menjünk vagyorázni - szólalt meg Isla. Anélkül felpattantam, hogy a lányra néztem volna. Nagyon felidegesített. Miközben leültünk az asztalhoz, a lány folyamatosan zaklatott, hogy ne haragudjak rá. Katiet ahogy látom zavarja unokatestvére jelenléte. Meg tudom érteni, hiszen brutális ahogy viselkedik. Isla közben megkérdezte, hogy mit csinált ma a szerelmem. Ő pedig elmesélte, hogy összehozta két barátját. Mikor ezt kimondta, nagyon rosszul éreztem magam. Ökölbe szorított kézzel hallgattam végig beszámolóját. Félreértettem az egészet, és nagyon gyerekesen viselkedtem. Alighogy véget ért a vacsora, becsapódó ajtó zajára lettem figyelmes. Kate elment anélkül, hogy észrevettem volna.
-Kate elment? - fordultam Jemhez.
-Nem tudom, hogy most mit csináltál, de úgy látom nagyon haragszik rád. - veregetett vállon.
-Semmit. Csak eljöttem ide, mikor Valkyonnal beszélgetett. Én meg félreértettem mindent. Mindegy megyek és rendbehozom. Sziasztok.
Szinte futva indultam el Kate után, de mikor az ajtajához értem, kulcsra zárva találtam az ajtót.
-Katie, kérlek beszéljük meg. - semmi válasz.. Még kétszer próbálkoztam, de semmi. Elindultam hát a szobám felé, és azon gondolkodtam, hogy ezt rendesen elcsesztem.*Katerina*
Már 10 óra felé járt az idő, mikor felkeltem. Elhatároztam, hogy hazamegyek a laptopomért, és egy doboz jégkrémért, és sorozatot nézek egész nap. A vámpírnaplók, és a Lucifer összes évada le van töltve, úgyhogy semmi probléma. Áthívom Erikát is, hogy nézzük együtt. Gyorsan felöltöztem, és szaladtam is Miikohoz, aki (ki gondolta volna?) a kristályteremben volt.
-Szia Miiko.
-Szia Kate. Miben segíthetek?
-Hazaugrok a gépemért, meg fagyiért. 10 perc és itt vagyok.
-A micsodákért?
-Majd elmagyarázom, 10 perc.
-Jólvan. Nem tudod hol van Ezarel? Egész nap nem láttam.
-Fogalmam sincs.
-Összevesztetek?
-Mondhatni.
Megfogtam a nyakláncomat, és hazamentem. Gyorsan összekapkodtam a cuccomat, vettem cigit, és indultam is vissza.
-Tényleg gyors voltál.
-Na én megmondtam. Ugye ma nem kell dolgoznom? Sorozatot akarok nézni.
-Micsodát?
-Elmagyarázom. - azzal hosszas magyarázkodásba kezdtem, hogy mi az a laptop, mik azok a sorozatok, és persze megkóstoltattam vele a fagyimat is. Magán kívül volt a boldogságtól, amikor nekiadtam egy dobozzal.
-Ez csodálatos. - jelentette ki. - máskor is hozz ilyet.
-Rendben. Hozok.-mondtam nevetve.
Első utan Erikához vezetett. Boldogan belement, a sorozatnézésbe. Átmentünk a szobába, és elindítottam a vámpírnaplók első részét.
-Damon, vagy Stefan? - kérdeztem gyorsan.
-Természetesen Stefan.
-Hogy miii? Damon a világ legjobb pasija. El se hiszem, hogy neked Stefan jön be. - hüledeztem.
-Hahaha látom Delena fan vagy.
-Ízig vérig. - bizonygattam.
Halkan kopogott valaki. A szabadra, Ambar dugta be a fejét.
-Csatlakozhatok?
-Persze. Gyere nyugodtan.
Egyre csak néztük a részeket. Kiderült, hogy Ambar is Delena fan, úgyhogy máris javított az esélyein nálam.
Már a 2. évad végénél jártunk, amikor észrevettem, hogy éjfél is elmúlt már. Csak úgy szaladt az idő sorozatnézés közben. El is fogyasztottunk 3 doboz jégkrémet, 4 csomag csipszet, és rengeteg csokit. Gyorsan elpakoltam a laptomat, és megbeszéltük, hogy amint végzünk a munkával, folytatjuk. Találtam magam mellé 2 TVD fant. Ennél jobb nem is lehet, gondoltam magamban, és álomra hajtottam fejemet.
YOU ARE READING
Katerina története
FanfictionEz a történet, Katerináról szól, egy átlagos gimis lányról. Legalábbis azt hitte, hogy átlagos. Ugyanis egy kristálynyaklánc segítségével átment egy kapun, és ez fenekestül felforgatta az életét.