~30~

186 7 11
                                    

A hír, hogy Ezrellel össze fogunk házasodni, futótűzként terjedt. Pedig csak Ziának és a szüleimnek mondtuk el. Most akárhova megyek, mindenki utánam fordul, és sugdolózni kezdenek. De persze Eza is megkapta a magáét. Mindketten azon gondolkodtunk, hogy ezeknek nincs jobb dolguk? Hiszen még mindig a kristály szilánkjait keressük. A lovagok 2x támadták meg a főhadiszállást, és nekik a legnagyobb pletykatéma az, hogy mi Ezával össze fogunk házasodni. Kész felháborító. Persze anyám teljesen be van zsongva, már neki is állt tervezgetni, hogy mi, hogy is lesz.. Pedig mondtuk neki, hogy csak azután lesz az esküvő, miután megtaláltuk az összes kristályszilánkot. De ebbe még most sem törődött bele. Pedig muszáj lesz, mivel ebből nem engedünk. Most a kristály az első. És ha már itt tartunk, éppen Miikohoz tartok. Minden valószínűség szerint, újabb szilánkot találtak a Galphlam sziget partján álló kisebb faluban. Miiko most jelenti be, hogy ki megy a szigetre.
  Mire a sokajtós terembe értem, már mindenki ott volt. A gárdafőnökök, valamint a Szikrázó gárda tagjai Miiko mögött állnak. A rókalány  rámnézett, én pedig bólintottam, hogy kezdheti.
-Nos, bizonyára tudjátok, hogy gyanús jeleket tapasztaltunk a Galphlam szigeteken. Gárdánk néhány tagját odaküldjük, hogy megnézzék mi is folyik ott. Valarian, Crome, Ewelin, Katerina, Nevra és én megyünk. A többieket megkérném...
Miiko tovább beszélt, és pedig ránéztem Ezarelre, aki teljesen lesápadt. Már szólásra nyitotta a száját, amikor megráztam a fejem. Értette a célzást, és teljesen közönyösen nézett tovább. Tudtam, hogy ennek lesz még következménye. Jóslatom beigazolódott. Amint vége lett a gyűlésnek, Eza letámadta Miikot.
Mire odaértem, már javában folyt a vita.
-Nem érdekel, hogy már meg van a csapat létszám. A menyasszonyom nem megy nélkülem sehova.
Úgy láttam Miikot pofoncsapásként érték Ezarel szavai.
-Sajnálom Ezarel, de már nem tehetek semmit. Már minden el van intézve.
-Fel sem fogom, hogy egyáltalán eszedbe jutott az, hogy Katie nélkülem megy bárhova is.
-Ezen már kár rágódni Ezrel. Megtörtént, és tényleg sajnálom. De rád itt van szükség. Ha tudnék se változtatnék a döntésemen. Én vagyok a főnök, és elegem van abból, hogy mindig megkérdőjelezitek a döntéseimet. Én itt befejeztem a vitát. Holnapután indulunk. Menj készülni Katerina. - ezzel haragosan elvonult.
-Ezarel..
-Ne kezd el te is. - vágott a szavamba. -  Miiko nagyon jól tudja, hogy soha nem megyünk külön sehova. Főleg nem a küldetésekre. Nem is értem, hogy, hogy hihette azt, hogy én egy szó nélkül beleegyezek ebbe. Úgy csinál, mintha nem ismerne engem. Könyörgöm. Több mint 50 éve itt vagyok.
-Én sem örülök neki, hogy nélküled kell mennem. Tudod jól, hogy ha rajtam múlt volna, akkor te jöttél volna Nevra helyett. De Miiko egy szót sem szólt arról, hogy ki jön és ki nem. Én is csak most tudtam meg. Mindenki nagyon jól tudja, hogy mi ketten alkotjuk a legjobb csapatot. Ha nem vagy velem, csak feleannyira vagyok képes, mint veled. Ezzel Miiko is tisztában van. Én sem értem, hogy miért döntött így, és nekem sem tetszik, hogy így alakult. De ezen már nem lehet változtatni..
-Tudom. - mondta haragosan.
-Kijössz velem? Muszáj rágyújtanom. Nagyon ideges vagyok.
-Persze.. Menjünk.
Összekulcsoltuk az ujjainkat, és kimentünk a zene kertjébe.

*Miiko*

-Mondd Miiko, mire volt ez jó? - kérdezte Leiftan.
-Ne kezdd ezt te is! - mondtam idegesen. - Muszáj szétválasztani őket. Hát nem érted?
-Nem. Nem értem. Miért kellene szétválasztani őket? Mi jó származna ebből?
-Túlságosan kötődnek egymáshoz.
-És ez téged miért zavar? - elgondolkodva nézett rám. Aztán mintha rájött volna valamire, "o" betűt fomázott ajkaival. - Csak nem azt akarod mondani, hogy szerelmes vagy Ezarelbe?
Hitetlenkedve néztem rá, de el is pirultam. - Nem, nem vagyok szerelmes Ezarelbe. Nem is értem, hogy kérdezhetsz ilyen hülyeséget. Azért nem jöhetnek együtt erre a küldetésre, mert ha az egyikük netalántán megsérülne, a másik mindent kockára tenne azért, hogy a másikat megmentse.
-Erről szól a szeretet. Mindenki más megtenné ezt bárkiért, aki megsérül.
-Meggondolatlanok.
-Féltékeny vagy.
-Meg ez az eljegyzés! Most nem ez a legfontosabb!
-El lett mondva, hogy azután kelnek egybe, ha meglett az összes szilánk.
-Nevetséges!
-És még ez után próbáld nekem beadni, hogy nem vagy féltékeny. Ez a nevetséges Miiko. A viselkedésed, és nem az eljegyzés. - Leiftan szavai pofoncsapásként értek.
-Leif.. Félreértesz. Én tényleg nem vagyok szerelmes Ezarelbe, és őszintén örülök annak, hogy Katerinával boldogok. De úgy érzem, hogy valami nincs rendjén. Valami nagyon nincs rendjén..

Katerina történeteWhere stories live. Discover now