Tris POV
Przystosowanie się do nowego życia nie idzie mi łatwo. Wciąż miewam ataki paniki, a w nocy dręczą mnie koszmary z naukowcami i ich niekończącymi się eksperymentami na mojej osobie. Pobieranie próbek DNA kilka razy dziennie, jakby zamierzali stworzyć armię moich klonów.
Czasami po prostu marzę o tym, żeby zamknąć oczy i nie czuć zupełnie nic. Nic nie jest w stanie przynieść mi ulgi. Christina stara się jak może, żebym wróciła do stanu, w którym byłam kiedyś. Nie chcę jej martwić i mówić, że tamta Tris nie wróci, a nowa jest tak uszkodzona, że nikomu nie uda się jej naprawić.
Od uwolnienia, moje życie aż tak się nie zmieniło. Nadal wykonuję podstawowe czynności, po prostu istnieję, nic poza tym. Tutaj chociaż na mnie nie eksperymentują, ale czuję się dziwnie pusta po tym jak zareagował na mnie Tobias. Wiedziałam, a raczej miałam nadzieję, że ułoży sobie życie beze mnie. Lily jest ładna i wydaje się miła. Mam nadzieję, że da Tobiasowi to, czego ja nie byłam w stanie mu dać. Szczęście i spokój. Tego potrzebuje po tym całym syfie, który go w życiu spotkał.
Chciałabym z nim jednak porozmawiać. Dowiedzieć się, czy znalazł to, czego szukał.
Po kolejnym wieczorze spędzonym z Christiną i winem, postanawiam wyjść. Nie na zewnątrz. Idę na ostatnie piętro budynku i siadam na schodach. Czuję się bezsilna i nie mam już żadnego celu. Czasami wydaje mi się, że za czymś tęsknię i to uczucie jest tak silne, że nie mogę sobie z nim poradzić. Jakbym przez chwilę coś miała i ktoś mi to odebrał. Moja ręka bezwiednie spoczywa ma brzuchu, choć sama nie wiem dlaczego. Nigdy nie byłam matką i nigdy nie będę, tego jestem pewna. Skąd więc ten wszechobecny smutek, który mnie ogarnia? Dlaczego mam ochotę zalać cały świat łzami? Dlaczego to uczucie staje się coraz silniejsze? Nie wiem... Nie pamiętam zbyt wiele, jedynie eksperymenty.
Słyszę czyjeś kroki, a gdy unoszę wzrok, zauważam Tobiasa, który wpatruje się we mnie z nieodgadnionym wyrazem twarzy. Mam ochotę otworzyć usta i coś powiedzieć, ale sama nie wiem co. Może i wiem... tak, jest sporo rzeczy, które chciałabym mu powiedzieć. Przeprosić, że nie dotrzymałam słowa, że go zostawiłam. Nie chciałam go zostawiać. Powiedziałam Calebowi, żeby mu to przekazał. Czy Tobias usłyszał te słowa? Może i tak...
Nie wiem, ile czasu mija, ale tkwimy tak bardzo długo. Tobias stoi na schodach i teraz zamiast patrzeć na mnie, wpatruje się zamyślony w ścianę. O czym myśli? Czasami myślałam, że odkryłam prawdę o nim, ale wiem, że tak naprawdę nie wiedziałam o nim niczego. Mieliśmy zbyt mało czasu, żebyśmy mogli się naprawdę poznać. Każdy z nas ma swoje tajemnice, mogliśmy jedynie przypuszczać jakie tajemnice przed sobą ukrywamy. Nigdy nie byłam z nim do końca szczera i teraz tego żałuję, bo dotarliśmy do miejsca, od którego nie ma już powrotu. Ściana. Mur. Możemy jedynie o niego walić, ale nie uda nam się przez niego przebić. Przeszkoda nie do pokonania. Cierpienie zmienia człowieka, sama do tego doprowadziłam. Mogę winić jedynie siebie.
Tobias musi usłyszeć to co chciałam mu powiedzieć, tym razem ode mnie.
- Nie chciałam cię zostawiać - szepczę cicho.
Tobias znów zerka na mnie, a jego oczach widzę ból. Kiwa głową i schodzi, zostawiając mnie samą.
CDN.
Jakiś czas temu zostałam nominowana, przepraszam, ale zgubiłam się w lawinie powiadomień, więc nie pamiętam przez kogo 😏
1. Sen 😏
2. Jeśli chodzi o mnie, to już studia, a więc... Logistyka dystrybucji 😣
3. Piłka nożna ❤️
4. Harry Potter do końca świata 😏
5. Nie wiem, zawsze lubiłam pisać i czytać, więc może miliony książek 😁
6. Na tę chwilę?Przez serial Ślepnąc od świateł 😏:
Codziennie katuję także Queen 😏
I ku mojemu zdziwieniu:
7. Wiele z nich 😏
8. Pewną siebie kobietą, która osiągnęła to, co sobie zaplanowała 😏
9. Hiszpania, Madryt.
10. Cztery, Katniss, Alec Lightwood, Jon Snow, Arya Stark, Cersei Lannister, Snape... 🤔
11. Owszem 😏
12. Mamma Mia!
13. Owoce ❤️
14. Flamingi 😂
15. GRA O TRON! Ślepnąc od świateł, Jane the virgin, Wataha, Anne with an E, Gossip Girl, Shadowhunters 🤔
16. 365 dni 😂
17. Kiedyś wf 😂
18. Za wiele do wymienienia 😅
19. Cztery
20. Jestem za leniwa 😂Do następnego 😏❤️
CZYTASZ
HOW IT ENDS
ФанфикOpowiadanie jest kontynuacją serii „Niezgodna" napisanej przez Veronicę Roth. ~~~ Mijają dwa lata od śmierci Tris. Tobias wciąż nie jest w stanie się z tym pogodzić. Co noc dręczą go koszmary, nie jest w stanie ułożyć sobie życia na nowo, choć pró...