Sif dlouho neodpovídala, tak jsem se k ní nahnula a pošeptala jí: ,,Teď bys měla říct ano." Ale asi to nebylo tak potichu jak jsem si myslela, protože se Loki za Thorem uchechtl. Sif se na mě obrátila a řekla: ,,Děkuju." Jen jsem se na ní usmála.
Pak se Sif obrátila zpátky k Thorovi a řekla: ,,Ano." Thor s úlevou vstal, vytáhl prstýnek a dal ho Sif na ruku. Pak se rozhlídl kolem, pohledem zavadil na růžích co jsem měla v ruce. Vzal mi je a podal je Sif. Sif si je s úsměvem vzala, ale stejně to byl falešný úsměv, protože ona růže nemusí.
,,Debile, ona růže nemá ráda." vylítlo ze mě. Loki se začal nekontrolovaně smát. A Thorovi zase zčervenaly tváře. ,,Sakra, promiň." řekl. ,,To je v pořádku." zasmála se Sif a přitáhla si Thora do polibku. Potom se ti dva vydali pryč.
Koukla jsem se na Lokiho, který se pořád se ještě trochu smál. ,,Dobrý?" zeptala jsem se ho. ,,Jo." řekl. kývla jsem a začala sfoukávat svíčky. ,,Nevíš náhodou něco o těch růžích za těmi dveřmi?" zeptala jsem se ho. ,,No jasně. Ty měli posloužit k tomu, abychom vás dostali pryč z pokoje." řekl.
,,Jo jasně. Proč jste ale nepoužili Sifiiin pokoj, takhle by vám to dalo míň práce." řekla jsem a podívala se na něj. ,,Protože nás to nenapadlo." řekl.
Sfoukla jsem poslední svíčku, ale mám takový pocit, že jsem je asi sfoukávat neměla, protože tu byla tma jak v pytli. Vůbec nic jsem neviděla. ,,Loki?" zavolala jsem na něj. ,,Ano?" zeptal se. ,,Můžeš roztáhnout závěsy?" zeptala jsem se ho. ,,A co za to?" ani jsem nepotřebovala vidět abych věděla, že mu na tváři hraje úšklebek.
,,Dobrý pocit z toho, že mi pomůžeš?" řekla jsem. ,,Hm,ne." řekl. ,,A co bys teda chtěl?" zeptala jsem se. Najednou se závěsy roztáhly a já konečně viděla. Najednou Loki stanul přede mnou. ,,Tak a teď odměnu." řekl. ,,A jakou?" zeptala jsem se a naklonila se blíž k němu.
Jeho oči si mě prohlížely až nakonec očima zavadil o výstřih šatů, kde se jeho zrak usadil. Ušklíbla jsem se a řekla: ,,Líbí se ti něco co vidíš?" Jeho pohled se zvedl k mým očím a řekl: ,,Možná." Přiblížila jsem se blíž k němu. ,,Co bys tedy chtěl?" zeptala jsem se ho.
,,Zkus hádat." zašeptal. ,,Myslím, že se nechám podat." přiblížila jsem se ještě blíž, vypnula hruď a ruce mu dala okolo krku. On mi své ruce dal na záda. Jeho pohled zase sjel k výstřihu.
Lokiho pohled
Co by se stalo, kdybych se jí ty šaty jen tak náhodou rozepnuly? Sakra, to si musela vzít zrovna tyhle šaty? I když mi to vlastně nevadí, aspoň mám skvělý výhled, jako třeba teď. Ta holka mě přivede do hrobu.
Annabellin pohled
,,Asi ti stačí jen ten dobrý pocit, co?" řekla jsem a odtáhla se. Chtěla jsem jít uklidit ty svíčky, ale Loki si mě přitáhl. Nadzvedla jsem obočí a čekala, jestli něco řekne. Asi ne.
Najednou do pokoje vlítla Sif. ,,Král a královna si nás všechny žádají." řekla a pak se zarazila nad tím jak sobě blízko jsme s Lokim k sobě byli. Rychle jsme se odtrhli. ,,Jo už jdeme." řekl Loki a vydali jsme se za Sif.
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?