-5-

1.8K 120 37
                                    

Annabellin pohled

Dnešní ráno je děs. Nejvíc tedy to buzení, jinak to bylo asi v pořádku. Probudila mě  Sif, tím, že mi vlítla do pokoje a začala mi skákat na posteli, abych už vstala.

Neměla jsem jinou možnost, než tedy stát. Udělala jsem si ranní hygienu a šal si vybrat šaty. Vybrala jsem si krásné zelenomodré šaty. 

Najednou mi do pokoje zase vletěla Sif

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou mi do pokoje zase vletěla Sif. ,,Neumíš klepat?" zeptala jsem se jí. ,,No jo jasně. Teď půjdeš se mnou." řekla, popadla mě za ruku a táhla pryč z pokoje. ,,Sif kam to sakra jdeme a nemusíš mě táhnout, umím chodit sama." namítla jsem a snažila se vymanit z jejího sevření.

,,Neboj, vše se včas dovíš." odpověděla mi. 

,,Hm, super." 

Došli jsme před dveře Lokiho ložnice. Sif se zase nenamáhala s klepáním a prostě tam jen tak vešla se mnou v závěsu. Myslím, že teď Sif zaklepat měla i když to bych přišla tento pohled. Loki tam jen tak stál, ručník okolo pasu a z mokrých vlasů mu ještě odkapávala voda. A ta jeho vypracovaná hruď......No prostě byl boží.

,,Sakra co tady děláte?" zeptal se nás s vykulenýma očima. 

,,To bych taky ráda věděla." řekla jsem. 

,,Na nic se neptej a pojď." Sif na nic nečekala, popadla mě a Lokiho za ruku a zase s námi někam běžela. Chudák Loki, ten se ani nestačil oblíknout.

Sif zastavila před  bránou, kde na nás čekal Thor. ,,No konečně, co vám tak trvalo?"  zeptal se. 

,,To oni pořád zdržujou." Sif ukázala na mě a Lokiho a potom došla k Thorovi a dala mu pusu. ,,To jsme sem přišli jenom proto,abychom vás tady pozorovali?" zeptala jsem se. 

,,Ne to ne." řekla Sif, když se od sebe konečně odtrhli. ,,A proč tu teda jsme?" zeptal se Loki. 

,,Dneska si uděláme piknik." řekl nadšeně Thor.

,,A kvůli tomu jsi mě probudila? Jdi se vycpat." řekla jsem Sif.

,,Dobré ráno." pozdravila nás příchozí královna Frigga. Já a Sif jsme se uklonily. ,,Loki, co tady děláš jenom v ručníku? To vám to děvčata nevadí?" podívala se na nás. ,,Ne." vylítlo ze mě a hned jak jsem to dořekla, tak si zakryla pusu rukou.

Potom jsme si ještě chvíli s královnou povídali a ona pak odešla. ,,Začíná mi být zima." řekl Loki. ,,Tak si sundej ten ručník." řekla jsem mu. ,,A to mi pomůže jak?" zeptal se nechápavě. ,,Nijak, ale já bubu mít dobrý výhled." jakmile jsem to dořekla, Thor a Sif se začali smát. ,,Hm, tak super. Tak já se jdu převlíknout a vy tu teda počkejte." řekl Loki a odešel.

Loki byl za chvíli zpátky a my mohli vyrazit. ,,Kam to vlastně jdeme?" zeptala jsem se. ,,Na jednu louku." řekla Sif.

Došli jsme tam a uviděli rozprostřenou deku a na ní různé dobroty. ,,Tak se asi posadíme ne." pobídl nás Thor. Posadili jsme se a pustili se do jídla. Když bylo skoro všechno snědeno, Thor navrhl si zahrát hru, a to na babu. ,,Tak dobře, kdo jí má?" zeptala se Sif. ,,Thor." řekl Loki." ,,Proč zrovna já?" stěžoval si. ,,Protože jsi tu hru vymyslel." zdůvodnil to Loki. 

Začali jsme hrát. Thor šel jako první po Sif, ale tu nemohl chytit, tak se vydal po mně. Mě samozřejmě chytil, protože nejsem tak rychlá jako Sif. Rozhlédla jsem se, abych zjistila, kdo je ke mně nejblíž. Loki. Vydala jsem se za ním. Byl rychlý, ale přece jenom jsem ho chytila.

Takhle jsme hráli několik hodin. Když jsme byli všichni unavení, rozhodli jsme se jít zpátky do paláce.

,,Tak co budeme dělat teď?" zeptala se Sif. ,,No já bych jeden nápad měl." řekl Thor, vzal Sif do náruče a šel s ní dovnitř paláce.

S Lokim jsme šli taky do paláce, akorát byl rozdíl v tom, že já jsem šla po svých. Jaký by to asi byl, kdyby mě nesl na stejně tak jako Thor Sif. Stejně by mě neunesl. Hned jak by se o to pokusil, svalil by se na zem a ještě by si něco udělal.  Nad tou představou jsem se ušklíbla. 

,,Čemu se směješ?"koukl na mě Loki. ,,Ničemu." zalhala jsem. ,,Jsi mizerná lhářka." konstatoval. ,,No jo no, lhaní nikdy nebyla moje silná parketa." souhlasila jsem.  ,,Tak čemu si se smála?" ptal se. ,,Jen jsem si na něco vzpomněla." řekla jsem. ,, Asi mi to neřekneš co?" koukl na mě. ,,Ne to asi ne." pohled jsem mu oplatila. ,,Že ty jsi myslela na mě?" škodolibě se usmál. Vykulila jsem oči. 

,,Počkej, já to uhádl?" podivil se. ,,Ne." řekla jsem automaticky. Chvíli si mě prohlížel s úšklebkem na tváři a pak řekl: ,,Budu dělat, že ti věřím."  ,,Asi tě nijak nepřesvědčím co?" usmála jsem se. ,,Ne, to vážně ne." úsměv mi oplatil. 

Došli jsme před dveře mojí ložnice. ,,Co záda vůbec?" zeptala jsem se ho. ,,No ty už jsou v pořádku." odpověděl mi. ,,Tak to je fajn." usmála jsem se. ,,Tak já už asi půjdu." otočil se a bez jediného dalšího slova odešel. 

Zalezla jsem do ložnice a lehla si na postel. Chvíli jsem se jen tak válela, pak jsem si začala hrát s kouzly, ale nějak mě to nebavilo, takže jsem se rozhodla, že půjdu za Heimdallem.

Mám dotaz. Když jsem se chtěla přihlásit na notebooku na tento profil nešlo mi to. Sestra to má zrovna tak s jejím účtem. Děje se to i Vám?

After yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat