Co se děje?! Co se děje?! Tobě to nedochází?! Ty dopisy, píše on?!"
Koukala jsem na něj jako by se zbláznil. ,, Cože? Proč by ti je posílal právě on? Vždyť ani neni schopnej tě pozvat na rande." řekla jsem a vrtěla hlavou
,, Ale no tak přemýšlej, když nemá odvahu na to, aby mě oslovil, tak mi radši bude posílat dopisy."
Koukala jsem na něj a přemýšlela o tom co mi řekl. Nerada to přiznávám, ale je možný, že má pravdu.
,,No je tu možnost, jak to zjistit." začala jsem, ale byla jsem přerušena.
,,Tak na to ani nemysli! Jak tě vůbec může napadnout, že já bych šel na rande s někým jiným než nějakou pěknou holkou!"
,,Ale no tak, vždyť na rande nechodíš." namítla jsem.
,,To teda chodím, holky kvůli jedinýmu rande se mnou stojí frontu."
,,Nekecej a kde tu frontu máš? Já tady totiž žádnou nevidím."
,,No teď to trochu pokulhává."
,,A navíc tohle ani není rande, jenom obyčejná, neškodná schůzka. Stejně nemáš na výběr, pokud teda chceš zjistit, kdo ti posílá ty dopisy." Tímhle jsem ho dostala.
Tak a bylo rozhodnuto. Loki půjde na schůzku s Damonem. No nejsem já úžasná? Já vím, že jo.
~~~
Lokiho pohled
Díval jsem se na sebe do zrcadla a kontroloval svůj vzhled. Ale co to zase vyvádím, vždyť je to jenom schůzka a ne žádné radne, takže je úplně jedno jak budu vypadat.
,,Tohle je ta největší pitomost, co jsem kdy udělal. Jít na schůzku s chlapem." Vzdychl jsem.
Ještě jednou jsem se prohlédl v zrcadle a vyrazil jsem na místo, kde jsme se měli sejít- na zahradě v altánu, jak romantické.
Dorazil jsem do altánu, kde na mě už čekal Damon. Tak ať už to mám za sebou.
,,Prý si se mnou chtěl mluvit." řekl jsem a koukl se na něj. Ten musel být teda nehorázně nervózním, protože se potil jak......no vždyť víme jako co.
,,J-jo chtěl. Díky, že jsi přišel."
,,Jo jasně, v pohodě, žádnej problém."
,,No tak bych ti asi měl říct, proč jsem tě sem pozval." Díval se všude možně jen ne mě do očí.
,,Jo to by bylo super."
,,Víš.....ehm....já....totiž.....já tě miluju."
,,Ou, páni, tak to jsem nečekal. To je milí.....asi, ale zklamu tě, já jsem spíš na holky, ale na druhou stranu cením ty dopisy co jsi mi posílal." řekl jsem.
,,Počkat. Jaký dopisy, já ti žádný dopisy neposílal." řekl, tak to mě docela zmátlo.
,,Jsi si jistej?" zeptal jsem se ho.
,,No naprosto,můžu ty dopisy vidět?"
Podal jsem mu jeden dopis, který jsem měl u sebe. Přečetl si ho a podíval se na mě. ,,Ne, ten jsem nepsal."
,,Když ne ty, tak kdo?"
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?