-13-

1.4K 115 26
                                    

Ráno jsem se probudila a děsně mě bolela hlava. ,,Sakra.Dobře mi tak nemám tak pít." řekla jsem si. Dneska se Sif vdává. To jsem zvědavá jak na tom je ona. Nedivila bych se, kdyby teď někde zvracela, protože toho vypila mnohem víc než já. ¨

Pomalu jsem se posadila a potom se zkusila postavit na nohy. Podařilo se mi to asi až na třetí pokus, ale aspoň že to. Horší by bylo, kdyby jsem se nepostavila vůbec. Došla jsem do koupelny, kde jsem si dala pořádně dlouhou sprchu.

Vyšla jsem z koupelny a šla si rovnou vzít šaty ve kterých půjdu na svatbu. 

Hned jak jsem si je oblékla, šla jsem za Sif

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned jak jsem si je oblékla, šla jsem za Sif. Šla jsem po chodbě, když v tom uslyším nějaké zvuky. Byli to královna s Lokim. Než jsem se stačila někam schovat královna si mě všimla. ,,Dobré ráno Annabell." usmála se na mě. ,,Dobré ráno." řekla jsem.  ,,Tak jaká byla rozlučka?" zeptala se. ,,No byla......Dobrá." řekla jsem a pousmála se vzpomínce jak jsem  musela Lokimu sundat košili a sako. ,,Jdeš za Sif?" zeptala se mě. ,,Ano." odpověděla jsem. ,,Dobře, tak jdi. A ty Loki jdi probudit Thora." řekla.

K mé smůle jsme měli stejnou cestu. Šli jsme mlčky vedle sebe. Přála jsem si, abych už byla u Sif. Nevědomky jsem zrychlovala krok dokonce i Loki si musel trochu popoběhnout aby mě stíhal.

,,Kam tak pospícháš?" zeptal se mě najednou. ,,Nikam." odpověděla jsem. ,,No jasně, a proto tak utíkáš co?" řekl ironicky. ,,Přesně." řekla jsem. 

Konečně jsem se ocitla před dveřmi do Sifiina pokoje. Rychle jsem dveře otevřela a vešla dovnitř. V pokoji bylo ještě zataženo a Sif ležela roztáhnutá po celé posteli.

Došla jsem k oknům a roztáhla závěsy. Sif něco nesrozumitelného zamumlala, převalila se na bok a spala dál. ,,Ach jo, tak to bude chvíli trvat." řekla jsem si sama pro sebe.

,,Sif vstávej!!" zvolala jsem, ale nic. Došla jsem k ní a začala s ní třást. ,,SIF, OKAMŽITĚ ZVEDNI TU SVOU PRDEL A PADEJ DO KOUPELNY!!!!!" tentokrát jsem zařvala natolik, že mě musela slyšet polovina Asgardu, ale dobrá zpráva je, že se opravdu probudila. No jsem to ale šikulka.

,,Sakra Ann neřvi, bolí mě hlava." řekla a posadila se. ,,No to máš hodně blbý." řekla jsem a šla  k jejímu šatníku, odkud jsem vytáhla šaty. 

,,Tak Sif, dělej, jdi se do koupelny omýt

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak Sif, dělej, jdi se do koupelny omýt." řekla jsem. Sif poslechla a já si ještě prohlížela šaty, jestli na nich není nějaká vada. Někdo zaklepal na dveře. Otevřela jsem a tam stáli služebné. ,,Dobré ráno, poslala nás královna, abychom vám pomohli s přípravami." řekla jedna.

,,Dobře, tak pojďte dál." Pustila jsem je.

Sif vyšla z koupelny a začaly přípravy. Nejdřív vlasy, a pak šaty. Celé to zabralo asi tak dvě hodiny.

,,Tak hotovo." řekla jsem a usmála se. Musím říct, že až Thor uvidí Sif, tak si sedne na zadek. Vypadala úžasně.

Někdo zaklepal na dveře.  ,,Půjdu otevřít." Otevřela jsem dveře a tam stála královna. ,,Královno." řekla jsem a poodstoupila od dveří, aby mohla vejít. Královna vešla a prohlížela si Sif. ,,Ty šaty jsou nádherné." řekla. 

,,Děkuji, ty šila Ann." usmála se Sif. ,,Abych nezapomněla Annabell ty teď jdi za Lokim a už běžte do sálu." řekla královna. Přikývla jsem a odešla. Loki nejspíš bude u Thora. Zaklepala jsem na dveře od Thorova pokoje. Chvíli jsem čekala,ale nakonec mi otevřel Loki. 

,,Ahoj, máme jít do sálu." řekla jsem. ,,No nevím jestli to bude možné, protože Thor je docela na prášky." řekl a ustoupil, abych mohla vejít. Vstoupila jsem a naskytl se mi pohled na Thora pochodujícího po pokoji. 

,,Ahoj, co se děje?" zeptala jsem se.

 ,, Ty Annabell, je Sif nervózní?" zeptal se mě Thor. ,,Neřekla bych."

,,Vidíš, já ti to říkal." Thor se otočil na Lokiho a ten jen protočil očima. 

,,To nedám. Já tam prostě nedojdu." řekl a po chvíli dodal: ,,Asi bychom to měli odvolat a nějak si to celý nacvičit. Jo to je dobrej nápad."

,,Tak poslouchej ty blonďatý jelito. Jestli si myslíš, že to odvoláš, tak jsi na velkém omylu. Prostě tam nastoupíš a řekneš ANO. Je to jasný. A neboj Sif ti neuteče." řekla jsem. Thor se ke mně přiblížil a objal mě. ,,Děkuju." zašeptal. ,,Není zač." řekla jsem celá zmatená.

,,No tak já a Loki teď půjdeme do sálu." řekla jsem 

S Lokim jsme čekali až to všechno začne. Doufám, že si to přeci jenom Thor nerozmyslí, to bych ho asi zabila.

 Thor vejde a přijde k Odinovi. Tak a teď se čeká už jenom na Sif.

Vedle mě se objeví královna. ,,Sif by tě chtěla vidět." řekla a já přikývnu.

Přijdu za Sif a ta tam nervózně stojí. ,,Ann, já nevím jestli to dám." řekne. ,,Neboj, Thor na tom byl úplně stejně." 

,,Vážně? A co se změnilo?"

,,Řekla jsem mu blonďatý jelito." zasmála jsem se a ona se mnou.

,,Můžeme?" zeptala jsem se.

,,Jo." řekla a zahákla se mi za paži.

Otevřeli se dveře a my vešli. Je tu dost lidí. Thor tam stál a vypadal, že se za chvíli pozvrací a Lokli, že propune v smích. ,,Idiot." řekla jsem směrem k Sif.,,Kdyby něco, tak on je černovlasý jelito." Musela jsem se pousmát.

Došli jsme k Thorovi a já mu předala Sifiinu ruku. Došla jsem na místo vedle královny, která se usmívala a přes uličku jsem vrhla na Lokiho vražednej pohled. On se jenom víc usmál. 

Odin tam něco říkal, nevím co, protože jsem neposlouchala a bylo mi to i jedno. 

Teď přišla řada na to, aby si řekli ano. Naštěstí to oba ustáli. Teď přišla řada na prsteny. Ty jsme měli u sebe s Lokim. Došli jsme tam a předali prsten, k tomu jsem ještě stihla Lokimu říct: ,,Okamžitě se přestaň smát nebo..." Nedořekla jsem to, protože mi skočil do řeči. ,,Nebo mi sundáš sako a košili?" zeptal se výsměšně. ,,Ne." opověděla jsem. ,,Tak kalhoty?" znovu se zasmál.  

Podívala jsem se směrem k Sif a Thorovi. Ty samozřejmě věděli o čem je řeč, ale Odin vypadal trochu vyveden z míry. No jo no, taky nemusí vědět všechno. Podívala jsem se zpátky na Lokiho a řekla: ,,To by se ti líbilo co?" Na to už nic neřekl.

S Lokim jsme se vrátili na svá místa a Frigga mi pošeptala: ,,Co bylo se sakem a košilí?"  ,,Ale to nic, jen jsme se trochu bavili." řekla jsem a nervózně se zasmála.

Konečně bylo po obřadu a teď mohla začít hostina.  

After yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat