Nadechl se a pak řekl: ,,Chci, abys mi domluvila rande s Lokim."
Nahnul jsem se dopředu, ale to jsem neměl dělat, protože spadla kytka a rozbila se. Rychle jsem se sebral a běžel na snídani. Doufám, že mě neviděli.
Annabellin pohled
Otočili jsme se za zvukem, ale nic tam nebylo, jenom kytka v rozbitém květináči. Ještě jsem zaregistrovala pohyb osoby, která sprintovala pryč. Moc dobře jsem věděla kdo to je.
Otočila jsem se zpátky na Damona, který vypadal jako by to s ním mělo za chvíli seknout.
Když mi řekl, že chce domluvit rande, myslela jsem, že to bude nějaká holka, ale on je to Loki!!!!
Ach jo.
,,Ohledně toho rande, pokusím se mu to nějak říct, ale nejsem si jistá, jestli na to přistoupí, protože mám pocit, že je tak trochu na holky. " Nervózně jsem se zasmála a podobala na zátylku.
,,To chápu, ale stejně ti budu vděčný když to aspoň zkusíš. "
~~~
Hned po snídani jsem zamířila k Lokimu do pokoje. Doufám, že má dobrou náladu. Celou cestu jsem se za to modlila, i když jsem přesně věděla, jak bude reagovat.
Došla jsem ke dveřím jeho pokoje, nadechla se a zaklepal. Když se za dveřmi tlumeně ozvalo,, Dále" vstoupila jsem.
,, Ahoj. " pozdravila jsem.
,, Jestli mi jdeš domluvit rande, tak na to rovnou zapomeň, jasný." Řekl místo pozdravu.
No, tak to je tedy pěkný začátek. Pomyslela jsem si.
,,Já tě nechci nutit na rande, ale aspoň by sis s ním mohl promluvit a vysvětlit mu, jak se věci mají." Nervózně jsem se zasmála.
,, To víš že jo, hned jak mi vysvětlíš, jakej je rozdíl mezi schůzkou a rande."
,, No..... docela velkej. "
,, Opravdu? Poslouchám."
,, Víš co?! Jdi se vycpat. Na tu schůzku prostě půjdeš, ikdybych tě tam měla vlastnoručně dotáhnout, jasný?!" Docházelo mi nervy.,
,, To je opravdu tak velký problém, jít na schůzku a vysvětlit, jak se věci mají?!"
,, No v tomhle případě je to docela velký problém. Nehledě na to, musím ještě vyřešit, kdo mi posílá ty dopisy." Najednou se zarazil, rychle vstal z postele, na které doteď ležel a začal přecházet po pokoji.
,, Co se děje? " Zepatala jsem se, protože tahle jeho změna nálady mi přišla trochu divná. Nejdřív je mrzutej a teď tu kvůli něčemu šílí.
,, Co se děje?! Co se děje?! Tobě to nedochází?! Ty dopisy, píše on?!"
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?