-20-

1.2K 93 4
                                    

Pohled Annabell

Páni. Ten z toho měl málem infarkt. No co, zasloužil si to, neměl mě provokovat. Stálo mě veškeré úsilí, abych se nezačala smát, protože vypadal opravdu vtipně. Ale stejně jsem na něj byla až moc hodná, protože až si hlavu umyje, tak se mu ta barva smyje. 

Někdo zaklepal na dveře. ,,Dále." řekla jsem a dotyčný vstoupil. Byla to Sif. ,,Ahoj, hele tos byla ty, kdo obarvil Lokimu hlavu?" Zeptala se mě s šibalským úsměvem.
,,Dá se říci," mrkla jsem a začala se smát.
,,Tak ten tě musel pořádně naštvat. "
,, Neměl provokovat. " Pokrčila jsem rameny.

,,Nebojíš se, že ti to nějak oplatí?" opřela se o čelo postele a usmála se na mě. ,,On? To těžko," uchechtla jsem se a lehla si do postele. ,,Navíc, zítra máme ples, který je velmi důležitý. Loki nemá koule na to ho zničit."

Pohled Lokiho

Zlomyslně se podívám za sebe na spící Annabell a odcházím z jejího pokoje. Když procházím chodbou směr má ložnice, představuji si celý ples. Jak se na ni všichni koukají a smějí. Jak trapně se bude cítit až ji uvidí všichni ti lidé.
Konečně budu mít příležitost! No nejsem úžasnej?

~~~

Ráno se probudím se skvělou náladou. Dojdu ke skříni, obléknu se a kouknu do zrcadla, abych zjistil, že mé jedinečné vlasy jsou zase černé. Moje nálada je čím dál lepší.

Vyjdu ze dveří a jdu chodbou, když v tom  uvidím Annabell. Dojdu k ní a řeknu: ,,Čau kočko, tak jak ti to vrní?" Chvíli na mě kouká jako bych se zbláznil, ale pak mi odpoví: ,, Neštvi mě nebo zaštěkám, kousnu a budu tě mít k snídani."
,,Ty jo kočička vystrkuje drápky, co?" Provokuju. Jenom protočí očima a jde dál.

Posadíme se ke stolu, naberu si na talíř jídlo a pustím se do něj. Všimnu si, že všichni pokukujou po Annabell. Nedivím se. Samozřejmě, že Annabell nic netuší a o to je to zábavnější.

Pohled Annabell

Všichni na mě civí. Proč? Děje se snad něco? Kouknu se na Lokiho, ten si spokojeně jí a ničeho si nevšímá. Hm, divný. No nic, nebudu si jich všímat a třeba je to přestane.

Tak teď už je to opravdu divný. Jdu po chodbě a všechny které potkám na mě civí a po chvíli se začnou smát. Jednou jsem dokonce šla kolem nějakého kluka a ten při pohledu na mě zamňoukal. Jako co jim je?  Dokonce i dneska ráno Loki měl pořád něco s kočkou. Jako to mám snad na čele vytetováno, že jsem nějaká prašivá kočka?

Přijdu do svého pokoje a jako první co udělám je, že dojdu k zrcadlu a podívám se do něj. To co jsem spatřila mi málem přivodilo infarkt, ale ještě nejdřív si to s tím imbecilem vyřídím.

After yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat