Pohled Annabell
Přecházela jsem po pokoji a snažila se nemyslet na to, jak to Lokimu s Damonem jde. Doufám, že Loki Damonovi nějak nezakroutil krkem nebo hůř, ani nechci pomyslet na to, co by mu mohl udělat.
Sedla jsem si na postel, vzala knížku, kterou jsem měla položenou na nočním stolku a snažila se soustředit na děj. Nešlo to. Prostě to nešlo. Pořád jsem musela myslet na Lokiho a Damona. Co jim tak může trvat. Prostě si všechno vyříkaj a nazdar. Žádná věda. No jo, to by se ale nesmělo jednat o tyhle dva. Na to je Loki moc zbrklej a může v podstatě udělat cokoliv.
Pohled Lokiho
,,Jsi si opravdu jistý, žes ten dopis nepsal ty?" Zeptal jsem se ještě jednou.
,,Ne. Ve skutečnosti jsem náměsíčnej a píšu ti dopisy, který ti pak ještě tu noc dávám do pokoje. Jasně, že jsem si jistej, navíc tohle není ani můj rukopis. Zkus přemýšlet, jak bych se asi dostal k tobě do pokoje, když jsou všude kolem stráže." V tomhle měl pravdu. Jak by se kdokoli z venčí mohl dostat do paláce když je všude stráž. Takže to znamená, že ty dopisy musel psát někdo v paláci. Teď ještě zjistit kdo.
,,Tohle ještě ke všemu vypadá na holčičí rukopis." dodal.
,,Takže budu muset začít hledat uvnitř paláce."
,,Asi jo no."
,,Ale u koho?" Přemýšlel jsem na hlas.
,,No s jistotou můžeš říct, ž ti to nepíše Frigga." Zasmál se. Koukl jsem se na něj, jako by se zbláznil. ,, Ne, vážně? A já si byl už naprosto jistý, že to píše ona." Protočil jsem oči a snažil se přemýšlet, kdo by to tedy mohl být.
,,No a co to udělat tak, že by ses mohl podívat na rukopis každý holky v paláci, to by šlo ne?" Navrhl
,,No jasně a víš ty vůbec kolik je v paláci holek? Přece nebudu chodit za každou služkou a říkat jí Mohla bys mu prosím tě něco napsat? Já totiž potřebuju vidět tvůj rukopis, protože si myslím, že mi píšeš romantický básničky." Koukl jsem se na něj. Jen pokrčil rameny a šel pryč.
,,Kam jdeš?" Zavolal jsem na něj.
,,Za Annabell. Jdeš taky?"
,,No jo."
~~~
Zaklepali jsme na dveře Anabellina pokoje. Když nám otevřela koukla se na nás ,,Vy jste se dali dohromady?" Zeptala se.
,,Ne a pusť nás dovnitř." řekl jsem a vešel.
,,Tak jsem zjistil, že ty dopisy mi posílá někdo z paláce." řekl jsem a koukl se na Damona, který se prohlížel něco na jejím stole.
,,Opravdu? A už víš, kdo to je?"
,,Kdybych to věděl, tak to řeknu rovnou." řekl jsem. Najednou ke mně ořišel Damon a podal mi papír, na kterém bylo něco napsáno. Tady spíš, ale nejde o to co tam bylo, ale jakým písmem to bylo. Koukl jsem se na něj a v tu chvíli to bylo jasný.
Ty dopisy posílá Annabell.
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?