Pohled Annabell
O jaký dopisy se asi jedná. No to je jedno. Když jsem se konečně osprchovala, lehla jsem do postele a usnula.
Probudila jsem se do krásného dne. Za okny svítilo sluníčko a já hned měla lepší náladu, dokud mi do pokoje nevlítl Loki. To si snad ze mě dělá srandu.
,, Už mi zase přišel dopis. " řekl a začal mi mávat kusem papíru před obličejem. Chtěla jsem si ho vzít a přečíst, ale uhnul rukou. ,, Trochu soukromí bych prosil. " No to si dělá srandu. Soukromí?! On?! Ten, který mi vždycky vletí do pokoje jako velká voda?!
,,A ty víš co to je? " Podívala jsem se na něj. ,, No ovšem že jo, nejsem žádný barbar. " Tak to mě docela pobavilo. ,,Tak proč mi pořád takhle chodíš do pokoje? Bez klepání." Zarazil se.
,, No to je jedno, co je v tom dopisu?" Kývla jsem hlavou na ten dopis a čekala jestli mi to řekne.
Pohled Lokiho
Podíval jsem se na ten dopis a přečetl si ho ještě jednou.
Když otevřu oči a zachytím
na řasách první sluneční paprsky,
vstávám s myšlenkou-miluji tě!
V běžném každodenním kolotoči,
i když se pořádně nezastaví,
vím, že tě opět miluji!
No tak to jí rozhodně neukážu. Ještě by se začala smát.
,,Neukážu. Stejně by ti to bylo k ničemu." řeknu a dopis si schovám do kapsy.
Pohled Annabell
Ten s tím teda nadělá. Tak on chce pomoc, ale aby mi ukázal dopisy tak to ne. Protočila jsem oči, zvedla se z postele a šla ke skříni si vybrat oblečení. ,,Když dovolíš, ráda bych se převlékla. " koukla jsem se na Lokiho a čekala než odejde. ,, Proč bych ti to neměl dovolit? Klidně se převleč jestli chceš. " Pokrčil rameny, lehké si na mou postel a začal znovu, studovat ten dopis.
Jen jsem tam tak stála a koukala na něj. Jako vážně?! To si snad ze mě dělá srandu. ,, Jo, ale k tomu, abych se mohla převléknout, tak potřebuju soukromí. " Ukázala jsem na dveře a čekala jestli mu to tentokrát dojde. ,, Tak se jdi převlíknout do koupelny. "
,, Vypadni! A hned! " Ukázala jsem na dveře a čekala, než se zvedne.
,, Co je? Co šílíš?" Upřel na mě zmatenej pohled.
,, Já co šílím? Okamžitě vypadni. " Teď už se opravdu zvedl a s nesrozumitelným brbláním odešel. Konečně.
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?