Došli jsme ke králi. Se Sif jsme se uklonily. Thor tam byl taky.
Zajímalo by mě, proč tu jsme. Najednou promluvila Frigga: ,, Jistě byste se rádi dozvěděli, proč tu jste." přikývli jsme.
,,Dozvěděli jsme se, že ty," Frigga pokývala na Thora ,,a lady Sif se chcete brát." řekla.
,,No ano, to bychom chtěli." řekl Thor a objal Sif kolem ramen.
,,A co s tím máme společného my?" zeptal se Loki. Podívala jsem se na Friggu a na Odina a čekala co odpoví. ,,Vy dva se to dozvíte později, nejprve oni dva." řekl Odin.
S Lokim jsme se na sebe podívali. ,,Jak byste si tu svatbu představovali?" zeptala se jich Frigga. ,,No já bych jí chtěl podobně jako mají na Midgardu. Co ta ty na to?" Thor se podíval na Sif. ,,To je dobrý nápad." řekla a usmála se.
,,A taky bych tu chtěl mít své přátele." řekl Thor. ,,Dobrá a teď vy dva." řekl Odin a podíval se na nás. ,,Jestli víte, tak na Midgardu musejí být svědci. A to budete vy dva." řekl.
Chvíli jsme na něj s Lokim jen tak koukli, nevědela jsem co na to říct. Jako vážně? Já mám jít za svědka? ale no tak vždyť jsem se zrovna vrátila a ještě ke všemu nedobrovolně.
,,Proč zrovna my dva?" zeptal se Loki. ,,Protože jste na tuto pozici nejlepší." vysvětlila Frigga. ,,Vážně?" řekli jsme s Lokim ve stejnou chvíli. ,,Vážně." řekla, ale nic dalšího, takže nejspíš nerozvede proč jsme na tuto roli ti nevhodnější kandidáti.
,,Kdy byste chtěli mít svatbu?" teď se zase všichni zaměřili na Thora a Sif.
,,Jak nejdřív to půjde." řekl Thor a Sif přikývla.
,,Tak dobře. Tak když se s přípravami začne hned, tak byste se mohli vzít již za týden." řekla Frigga.
,,Dobře, ale co šaty? Naše švadleny by nejspíš neuměly ušít šaty, které by vypadaly jako z Midgardu." přemýšlela nahlas.
,,S tím bych mohla pomoc." ozvala jsem se. Všichni svou pozornost stočili na mě. ,,No na Midgardu jsem byla návrhářka, tak bych ty šaty mohla klidně ušít jestli chcete." řekla jsem.
,,Tak dobře. Jen si řekni co všechno budeš potřebovat a můžeš se pustit do práce." usmála se na mě Frigga. Přikývla jsem. ,,Tak to bychom asi měli. Teď ať se všichni dají do práce." řekla a služky co byly kolem se uklonily a odešly.
Já jsem došla k Sif a oznámila jí: ,,Budu tě potřebovat změřit." ,,Dobře, tak půjdeme teda ke mně do pokoje?" zeptala se. Jenom jsem přikývla.
Byly jsme se Sif u ní v pokoji. Míry jsem už měla zapsané a teď jsem pracovala na různých návrzích, jak by šaty mohly vypadat. Zatím jsem měla jenom neúspěch. ,,A co třeba tyhle?" zeptala jsem se jí a šaty ukázala. ,,Ne něco jiného. Chci šaty, ve kterých budu vypadat jako bych byla z Midgardu a zároveň abych vypadala jako tady odsud z Asgardu." řekla.
,,No dobře pokusím se o nějaké takové." řekla jsem a dala se znovu do práce.
Za chvíli jsem měla hotovo a na svůj výtvor jsem byla obzvlášť pyšná. ,,Sif, co říkáš na tyto?" ukázala jsem jí je a ona se na ně podívala. ,,Ty jsou perfektní." řekla a já se usmála.
,,Tak dobře. Jen si seženu vše potřebné a pustím se do práce." zvedla jsem se ze židle na které jsem až doposud seděla a šla za služkami, aby mi dali látky, jehly a podobně.
Při cestě do mého pokoje, obalená všemi těmi věcmi jsem do někoho vrazila. ,,Pardon." řekla jsem aniž bych věděla kdo to byl. ,,Nechceš pomoc?" zeptal se mě velice známí hlas. ,,Ano prosím." řekla jsem a Loki si ode mě pár věcí převzal.
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?