Lokiho pohled
,,To nemůže být pravda. Proč by to psala ona. To nedává vůbec žádný smysl." Přecházel jsem po terase, kde jsem byl s Damonem a nemohl uvěřit tomu, co jsem právě zjistil.
,,To je naprostá blbost." řekl jsem.
,,Proč? Vždyť je to stejný rukopis jako má Anabell, tak to určitě ona bude." Jen si tam tak seděl a s klidným výrazem na mě koukal. Nechápu jak dokáže být klidný, když se jedná o tak závažnou věc.
,,Ale proč by je psala, vždyť k tomu nemá žádný důvod." Namítl jsem.
,,Hm. Třeba tě má ráda víc než jako kamaráda." Navrhnul.
,,Blbost. Vždyť jsme si ještě nedávno dělali naschvály." Najednou se na mě podíval, zvedl se a došel ke mně.
,,Kdy ti začali přicházet ty dopisy?" Zeptal se.
,,Nevím. Proč?" Koukal jsem na něj a čekal, kdy z něj něco vyleze.
,,A nebylo to náhodou v tý době, kdy jste si dělali naschvály?" Významně se na mě podíval a nahnul se ke mně ještě blíž, jako by to bylo naprosto jasný, ale mně to jasný nebylo.
,,No asi jo. Proč?"
,,Tobě to vážně nedochází?" Nevěřícně se na mě podíval.
,,A co?"
,,To si děláš srandu. To že Annabell do tebe možná nakonec zamilovaná opravdu není, ale jen chtěla, aby sis myslel, že někdo je, ale ve skutečnosti si s tebou jen hrála."
Teď mi to docvaklo. To je taková mrcha, ale musí se uznat, že vymyšlený to měla perfektně.
,,Asi bych byl radši, kdyby mě opravdu milovala. S tím by se dalo pracovat, ale takhle nevím co mám dělat."
,,Tak si s ní promluv."
,,Jo? A co jí mám asi tak podle tebe říct? Jé ahoj Annabell, tak jsem tak zjistil, že mi ty dopisy posíláš ty. Můžu vědět proč? Samozřejmě nějaké ty teorie mám, ale přeci jenom bych si byl radši jistý. To asi těžko."
,,Tak takhle jsem to nemyslel, ale v tvým případě by to nebyla ta nejhorší varianta."
,,Tím myslíš jako co." Zeptal jsem se.
,,Že jsi opravdu milej."
,,Víš co? tak já se jí teda půjdu zeptat."
,,Fajn, mám tam jít taky?"
,,Ne."
,,Dobře, tak budu poslouchat za dveřma."
,,To teda nebudeš."
,,Proč ne? Bude sranda." koukl se na mě.
,,Protože to je soukromý rozhovor?"
,,Když myslíš." Pokrčil rameny.
Pohled Annabell
Četla jsem si v posteli, když v tom najednou někdo zaklepal na dveře. Zvedla jsem se a šla otevřít. Za dveřmi stál Loki a tvářil se nějak moc důležitě.
,,Ahoj, potřebuješ něco?" zeptala jsem se.
,,Jo, ale nebudeme to probírat na chodbě." řekl a vešel do mého pokoje.
,,Jasně, klidně pojď dál." řekla jsem ironicky.
,,Tak co potřebuješ?" zeptala jsem se.
,,Tak jsem přišel na to, kdo mi posílá ty dopisy."
,,Vážně? A kdo?"
Lokiho pohled
To si snad ze mě dělá srandu. Ona ještě bude hrát blbou nebo spíš bude blbce dělat ze mě. Ale, tak to ne, to jí neprojde.
,,Vážně nevíš? Člověk by si myslel, že to vědět budeš, když jsi je celou tu dobu psala ty.
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?