Pohled Annabell
Sakra. Jak se dozvěděl, že mu píšu dopisy?!
,,Asi by tě jistě zajímalo, jak jsem na to přišel." No jako docela jo no.
,,No to bylo tak, že jsem šel s Damonem sem za tebou, jak dopadla ta naše schůzka, určitě si pamatuješ. No a najednou Damon na tvém stole našel papír, kde bylo úplně stejné písmo jako v těch dopisech."
,,Ale jak tím pádem víš, že jsou ty dopisy ode mě, ten popsanej papír co jste našli, jsem klidně mohla od někoho dostat." Namítla jsem.
,,Nedělej ze mě hlupáka, já moc dobře vím, že je píšeš ty."
,,No ještě včera jsi si s tím jistej nebyl." odekla jsem.
,,Takže doznáváš, že je píšeš ty."
,,Cože?! Vždyť jsem přece nic takovýho neřekla." Jestli se z toho nějak nevykroutím, tak jsem pěkně v háji.
,,Ale no tak, přiznej to, bude to pro oba mnohem lepší."
Zadívala jsem se na něj a chvíli přemýšlela. ,,Fajn, byla jsem to já."
,,Proč jsi mi je posílala?"
,,No nejdřív to bylo pro to, aby se ti pomstila za ty věci co jsi mi dělal, ale pak už ani nevím."
,,Jasně. A tos mi to prostě nemohla říct, když jsme vlastně tebe hledali po celým Asgardu?"
,,A proč bych to asi dělala?"
,,Jasně." řekl a odešel.
Lokiho pohled
Vyšel jsem z jejího pokoje a málem jsem narazil do Damona. ,,Tak co, jak to šlo?"
,,Vždyť si to slyšel, ne?"
,,No vlastně ne, mluvili jste hrozně potichu." Já ho uškrtím. ,,Takže jak?"
,,Přiznala se."
,,To je super, že jo?" Proč já se s ním vůbec bavím?
,,Proč myslíš?" Zeptal jsem se ho.
,,No očividně, tě má ráda víc než jako kamaráda, nebo co vlastně jste, a ty jí máš taky rád víc než jako kamrádku, takže to můžete dát dohromady a rovnou se vzít, protože myslím, že Frigga vám pořád chystá tu svatbu, kterou jsi vymyslel ty nebo kdo." Tak na to jsem úplně zapomněl. Asi bych měl matce říct, že to byla jenom sranda, ale když jí to řeknu, tak mě asi uškrtí.
,,Tak co, vezmeš si Annabell?"
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?