-17-

1.4K 110 16
                                    

Koukala jsem se na Lokiho jako by mu narostla druhá hlava. Já že jsem ho sváděla? To těžko. ,,Ty si ze mě děláš srandu, že jo?" zeptala jsem se ho s nadějí že to tak skutečně bude. ,,Ne, proč bych si měl z tebe dělat legraci?" Loki se na mě díval pobaveně a mě to pěkně štvalo.

Najednou někdo zaklepal. ,,Dále." zavolal Loki a dotyčný vstoupil. Byl to nějaký sluha. ,,Odin vás chce oba vidět." řekl škrobeně a zase odešel.  Podívala jsem se na Lokiho a ten jen pokrčil rameny. ,,Tak asi půjdeme ne?" Nečekala jsem na odpověď a vyšla ke dveřím.

Loki mě za chvíli dohnal a šli jsme společně. ,, Co by tak mohl chtít?" koukla jsem se na něj a čekala na odpověď. ,,To nevím, možná se nějak dozvěděl, že si mě sváděla, a tak to chce řešit." ,,To je blbost, protože jsem tě nesváděla to není možný." Já tomu prostě nevěřím, přece jsem nebyla až tak nalitá abych ho tam sváděla. ,,Ale no tak přiznej si to je to možný a navíc ty bys odolala tomuhle tělu?" řekl a ukázal na sebe. Prohlídla jsem si ho a řeka: ,,Si piš že bych dokázala odolat." řekla jsem a samolibě se usmála. ,,Ty jsi ale krutá." 

Došli jsme k Odinovi a já se uklonila. Loki tam jen stál a čekal co z Odina vyleze za zprávu. 

,,Doslechl jsem se, že jste vy dva spolu zasnoubení." Asi chtěl pokračovat dál, ale já mu vlezla do řeči. ,,Taj to je pěkná blbost, že jo?." Obrátila jsem se na Lokiho, aby k tomu taky něco řekl, ale on nic jen tam tak stál s pobaveně se usmíval. Já ho zabiju. A taky zabiju Starka, kterej si tohle všechno vymyslel a věřte bude to pěkně bolestivá smrt. 

Odin se zamračil, ale nic k tomu neřekl a obrátil se na Lokiho. ,,Takže jak to tedy je?" zeptal  se ho. ,,Ale ovšemže jsme zasnoubení jenom tady Annabell to nechtěla nikde rozhlašovat. Víš co byla tady ta Thorova svatba takže....." Loki tu větu nedokončil. Ve mně se vařila krev a nejraději bych mu jedu střelila, ale před Odinem asi těžko, ale třeba až budeme z jeho dosahu tak by to šlo. Ten si to pěkně schytá.

,,To vůbec není pravda a nevíte náhodou od kdy jsme zasnoubení, protože bych to hrozně ráda věděla." Koukla jsem se na Odina a čekala na odpověď, ale místo od něj jsem jí dostala od Lokiho. ,,Ale no tak zlato, už nemusíš nic tajit. To je v pořádku, že se to všichni doví." Na Lokim bylo vidět, že si to hrozně užívá a to jsem nehodlala dopustit. Naklonila jsem se k němu a pošeptala: ,,Jestli okamžitě nepřestaneš probodnu ti srdce tou dýkou co máš u pasu, jasný?"

,,Ale zlato já žádný srdce nemám." 

,,Takže by ti nevadilo kdybych to teď zkusila?" Sladce jsem se na něj usmála a on se zatvářil trochu vyděšeně, ale pak zase nasadil vyrovnaný výraz a obrátil se k Odinovi. ,,Je z těch zásnub celá nadšená." Fajn když on takhle, tak já taky.

Přiblížila jsem se k němu, chytla ho za ruku a usmála se na něj. ,,To víš že jsem nadšená a kdo by nebyl viď?" Loki znejistěl. ,,Copak lásko rozmyslel sis to?" Naklonila jsem se k němu blíž. 

,,Ne, jasně že ne." řekl a přitáhl si mě blíž. Oba dva jsme se otočili a odešli z místnosti aniž bychom Odinovi něco řekli.

Když jsme byli v dostatečné vzdálenosti, aby nás Odin neslyšel obrátila jsem se na Lokiho. ,,Jako vážně?!" vyjela jsem na něj. ,,Ale no tak brouku snad se tolik nic nestalo." řekl a pobaveně se usmál. Přiblížil se ke mně a zašeptal ,,Jen abys věděla, jak jsem ti řekl, že jsi mě sváděla, tak to taky byla sranda." po tomto prohlášení někam odešel.

No počkej to si odskáčeš.

  

After yearsKde žijí příběhy. Začni objevovat