Spolupráce s MichPich28
V chodbě jsem stála ještě dlouho potom, co mi Loki oznámil, že si ze mě celou dobu jenom dělal legraci a vymýšlela jsem, jak se mu dobře pomstít. Normálně nejsem pomstychtivá, ale v jeho případě jsem nemohla udělat jiné řešení, takže mě snad chápete.
Vůbec nic mě nenapadalo a to mě štvalo. Co bych mu tak mohla provést? Třeba by mi mohla poradit Sif, ale ta zase bude někde s Thorem takže mám smůlu. Ach jo, to je k vzteku.
Šla jsem k sobě do pokoje, kde jsem chodila po místnosti sem tam pořád dokola, jen abych vymyslela takovou pomstu, na jakou rozhodně nezapomene. Najednou jsem se zastavila, protože jsem dostala úžasný nápad.
~~~
Odkryla jsem ze sebe přikrývku a přišla ke komodě, kde jsem měla již připravené nářadí na můj geniální plán.
Potichu jsem se vypravila na cestu chodbami a doufala, že mě nikdo nespatří. Samozřejmě mé přání nebylo vyslyšeno a přede mnou se ukázaly dva tmavé stíny.
Ukázalo se, že jsou to stráže, kteří procházejí palácem.
,,Co tu děláte tak pozdě v noci, slečno?" ozval se jeden z nich a přistoupili ke mně blíž. ,,Nemohla jsem spát, tak se jdu projít," mile se usměju a snažím se vypadat jako někdo, kdo zrovna nejde někomu udělat něco zlomyslného.
Nervózně sebou ošívám a snažím se skrýt mé připravené nářadí za sebe. Nemůžu dopustit, aby mi ho sebrali. Sháněla jsem ho celý den a bylo to docela obtížné.
,,Je Vám něco? " Zeptal se mě jeden z nich. ,,Ne, ne vše je v naprostém pořádku." Nervózně jsem se zachichotala a zhoupla se na špičkách. ,, Když dovolíte, pánové, ráda bych už šla. Ještě bych se chtěla projít po zahradě."
,, V noční košili a bosá? " Zeptal se ten druhý a já měla chuť po něm skočit a uškrtit ho.,, Ano, bosá a v noční košili. " S tímto jsem kolem nich proplula a šla dál.
~~~
Co nejtišeji jsem otevřela dveře a vešla dovnitř. Loki spal rozvalený přes celou postel. Zachichotala jsem se nad jeho lehkým chrápáním. Špičky mých noh se dotýkaly o starší dřevo a já se dala zpět do chůze.
Když jsem se zastavila u jeho postele, opatrně jsem si položila věci vedle sebe a zlomyslně se usmála. ,,Bude ti to slušet."
INFO
Kapitoly nebudou vycházet každou sobotu. Budu je vydávat nerovnoměrně.
ČTEŠ
After years
FanfictionCo kdyby měl Loki v dětství kamarádku, která ale zmizela a po několika letech zachytili její stopu, a tak jí přivedli zpátky na Asgard?