🚬3🚬

4.5K 279 42
                                    

Já a chytrý? To bych neřekl...uslyšel jsem ránu dole v obýváku. Nahlas jsem polkl. Co mám teď dělat? Už to mám! Vyskočím oknem! Opatrně jsem šel k oknu, protože všude byly střepy. Okno jsem otevřel. Super budu muset koupit nový sklo.. Ale to je teď vedlejší! Nahnul jsem se dolů. Ummm... Jako je to výška. *cink*

Mobil jsem si vyndal ze zadní kapsy kalhot. Rozklikl jsem chat s tím magorem.

Neznáme číslo: Neutečeš :)

Me: Nech mě být!

,,Pomoooct!" začel jsem křičet z okna. Sice nikdo nešel kolem... Bydlím na konci města.. Proč?!

Neznáme číslo: TOS NEMĚL TAE

Úplně jsem ztuhl. Moje srdce bilo někde v břiše, slyšel jsem můj hlasitý dech. Cítil jsem na sobě pohled. ,,J..ja..
prosím.. N...neubližuj mi" tak neskutečně se bojím. Ani  nevím jak to popsat.

Neznáme číslo: Otoč se :)

Koukl jsem se na zprávu. Nechci se otočit. ,,N...ne" slyšel jsem uchechtnutí. Ono mu to je vtipné?

Neznáme číslo: DĚLEJ.

Hypnotizuji telefon. ,,D...dobře" mobil jsem si dal do zadní kapsy. A pomalu se otočil. Nikdo. Tak to si ze mě děláš srandu? ,,Kde s..si?" díval jsem se všude po pokoji. *cink* kolikrat ho budu ještě vyndavat? Mobil jsem zase vytáhl z kapsy.

Neznáme číslo: Koukni se ke dveřím.

Svůj pohled sem zaměřil ke dveřím. Ale nebyl tam. ,,Nevidím t...tě" ticho. To ticho mě znervozňuje. Mám úplně mokrý tričko jak se potím. Viděl jsem stín u dveří. Více jsem zaostřil.

Vykoukl někdo s králíčí maskou, která byla od krve. Zaječel jsem jak malá holka. Mobil mi spadl na zem jak jsem se lekl. Ta králičí maska se na mě usmívala. Oči vykulený. Pozorovala mě. ,,K.. Kdo si!?" vypadá jak nějaký zabiják z hororu! Počkat! Krev. On je zabiják! Bože ! Pomoct! Začel jsem panikařit.

Ta osoba si stoupla mezi dveře. Byl celý v černém. Černý kalhoty, mikinu, boty. Ale měl na oblečení tmavý fleky.. To je ta k..krev...

Budu mu říkat magor! Takhle se chovají magoři! Psychopati! Hdhdhd!
Magor naklonil hlavu na levou stranu. Bože je vážně strašidelný! ,,Umm, co s..semnou t..teď budeš d...dělat?" bože.. Nesnáším když koktam, ale mám takový strach ze to nedokážu ovládat.

Pomalím krokem jde ke mně. Couvl jsme, ale už nemůžu dal.. Jinak bych vypadl z okna. ,,Copak se mě bojíš?" měl tak hluboký hlas.. Úplně jsem cítil jak se mi naježili všechny chlupy.

Je hned přede mnou.. Co teď? Mám ho kopnout mezi nohy? To mi asi nevyjde, co? Něco vyndal z kapsy. Sledoval jsem každý jeho pohyb. Co to! To je nějaká injekce! Zrovna jsem nedával pozor, rychlým pohybem mě hodil na zem a vpíchl mi injekci do krku. Pak už jsme viděl jen tmu.

     


𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat