‼️13‼️

3.6K 248 8
                                    

Vážně teď drží černobílé  šaty?! Který nosí služky?! No tak to ne. NE. ,,To si nevemu... Promiň." Šaty položil na židli a přišel ke mně.
,,Když si je vezmeš, odhalím se ti" odhalí?! Fakt?!
Ale co když to říká jen tak...ne, to ne.

,,Dobře, ale pak si je zas sundám. Tohle nosit nebudu. Nejsem HOLKA.
Je to divný. Nelíbí se mi to." Kook mi rozcuchal vlasy a rukou ukázal ať si je vezmu. Nah. Musím? Bože, za co mě trestáte.

Vzal jsem si je do ruky a měl namířeno do koupelny.
,,No tady se převlíkneš, takže se pěkně začni převlíkat" probodl jsem ho pohledem, to nemyslí vážně. To se tu mám převlíkat? A ještě do těch debilních šatů nebo co to je. Nah! Tohle mu nosit ale nebudu. Je to TRAPNÝ.

Položil jsem to zase na židli a začel jsem si sundavat tričko. Propaloval mě pohledem, není mi to moc příjemný.. Jako. ,,Musíš se na mě tak dívat? Mohl by ses otočit, prosím?"

,,Můžu se dívat a ty s tím nic neuděláš. A netočím se. Pohni. Nemám na tebe celý den" nemám na tebe celý den... Nevím proč, ale zabolelo mě to.
Dobře. Jak chce. Já taky na něj nemám čas. Mám na práci mnohem lepší věci. Třeba... Třeba.. Nah. Nemám...

Oblíkl jsem si zpět tričko. ,,Tohle si nevemu. A ten tvůj ksicht si třeba strč do sloní prdele." možná teď budu litovat, že jsem to řekl. ,,Cože.? Tady někdo asi neví s kým mluví. Jestli nechceš mít kulku mezi očima, Tak sklidni! Ty mě budeš pěkně poslouchat! Nebo skončíš jako tvoje matka!"

Matka...ublíženě jsem se na něj podíval. Moc dobře si uvědomuji S kým mluvím. Zlzy si našli svou cestu a sjížděli po tvářích. Otočil jsem se na patě a běžel do ložnice. Chtěl jsem zamknout ale nebyl tam klíč..

Skočil jsem do postele a přehodil přes sebe deku. Brečel jsem jak malé dítě, ale to mi teď bylo jedno.
,,Tae... Ja-" nenechal jsem ho ani domluvit. Nechci ho slyšet ani vidět! ,,nech mě! Jdi pryč!" myslel jsem si že mě seřve za to, že na něj křičím. Ale on nic neřekl, odešel. Zavřel jsem oči.. Byl jsem najednou strašně unavený.
Po chvilce jsem se vydal do říše snů.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat