💔6💔

4.4K 279 17
                                    

Probudila mě bolest mých zad. Byl jsem jak v ohni. Otevřel jsem oči a začal se rozhlížet kolem. Ležím na studené zemi s poutama na rukách. Ano.. Jsem ve sklepě. Nohy nemám svázané takže jsem se nějak zvedl, ale moje záda mi to neulechčovali.

Je tu pořád málo světla jako předtím.. Taky proč by vyměňoval žárovku, ne?
Mám pocit jako bych tu nebyl sám. Stojím uprostřed sklepa. Štve mě že světlo neosvětlí celou místnost.

A co teď? Nevidím ani hlavní dveře od tud... Nah. ,,Co jsem komu udělal?"zašeptal jsem si pro sebe. ,,Hyung bude mít strach.." začíná se mi stýskat, chci jít domů. Spadl jsem na kolena. Ani nevím kolik je. Nevím nic! Mám hlad! Žízeň a je mi zima! Mám na sobě jen krátké už i trochu potrhané tričko. ,,Magor jeden" řekl jsem mezi zubama. Měl jsem zlost, strach a byl jsem i zoufalý.

,,Magor?" řekl už moc známý hlas někde ve tmě. Kouknul jsem se tím směrem od kud to šlo. Nikde  jsem ho  neviděl. Celou dobu tu byl? Ups.
Slyšel jsem kroky. Mířili ke mně.
A za chvíli už stal přede mnou. Sklopil jsem hlavu, vážně se na něj nechci dívat. Sem tu několik hodin a už mi ublížil.

,,Čum na mě." zvedl jsem hlavu a viděl jsem, že má masku zase od čerstvé krve. Zničeho nic jsem se začal klepat.
,,Máš hlad?" moje oči se rozšířili štěstím. Rychle jsem kýval hlavou že mám. ,,Zvedej se." nemám už moc sílu se zase zvedat.. ,,Sundáš m..mi prosím ty p...pouta?" on si jen něco pod maskou zamumlal a sehnul se ke mně. ,,Si otravný. Musíš mít furt něco." nic sem mu na to neřekl a čekal až mi sundá pouta.

Mnul jsem si zápěstí, měl jsme je úplně červený. ,,Pohni." zmizel ve tmě, jak může vidět?! ,,J...JA, k.. Kde jsi?" šel jsem do tmy, vidím úplný hovno. ,,aaa!" o něco jsem zakopl. Divně to zapáchá. Nevidím co to je, nevidím totiž nic! Najednou se rozsvítila celá místnost. Musel jsem zavřít oči, pak jsem je pomalu otevíral. Koukl jsem se o co jsem to vlastně zakopl. To so jsem viděl. Jsem vidět nikdy nechtěl! Leží tam nějaký mrtvý chlap!

Rychle jsem se zvedl a běžel na druhou stranu místnosti. Fuj! A já se toho dotýkal! Určitě ho zabil magor! Kdo jiný taky, co? Zabije mě taky? Já nechci umřít! Magor vykoukl z dveří. Podíval se na mě a pak na mrtvolu. ,,Sorry zapomněl jsem ho uklidit"
Zasmál se. On se tomu směje?! Co je na tom k smíchu! ,,Jestli máš hlad, tak pohni tím tvým zadkem." rychle jsem k němu přibehl jak pes.

Šli jsme do takový malý kuchyně. Trošku rozbitá ale co. Sedl jsem si ke stolu a čekal co bude dál. Z ledničky vyndal vajíčka, takže mi nejspíš udělá míchané vajíčka. Už se těším! Mám strašný hlad!

,,Umm.. P..proč si mě unesl?" musel jsem se zeptat, pořád mě to žere. On pořád dělal svoji práci a nic neříkal.
Tak prý nic? ,,Vzal jsem si jen to, co mi patří." tohle mě zaskočilo. Cože? Jak jako co mu patří? Já mu nepatřím! ,,Ale já ti nepatřím" hele už ani nekoktám. ,,Ale patříš. Jin mi tě vzal. Tak jsem si zase pro tebe přišel." co? Jak vzal? Já tady toho magora neznám. A ani Jin mi o takovým člověku nic neříkal.

,,Jin mi o nikom takovým jako si ty neříkal..." pozoroval jsem ho jak míchá vajíčka. Nic na to neřekl. Opřel jsem si hlavu o ruku a sledoval okno. Už byla tma a pršelo. Miluju déšť.

Vajíčka mi dal na talíř a položil přede mě. Ihned jsem se do toho vrhl a hltal to jako vlk který týden nežral. ,,jes pomalu, nikdo ti to nesní"uchechtl se.
Podíval jsem se na něj, měl jsem plnou pusu jídla. Musel jsem vypadat jako křeček. Začal jsem tedy pomalu jíst.

Za chvíli jsem to celý snědl. ,,Chutnalo? " oblízl jsem si pusu.
,,Mooc!" byl jsem rád že mi dal najíst, dokonece byl nějaký v pohodě? Asi má hodně měnící se nálady. Vzal můj talíř a šel ho umýt. Já jsem stále seděl na židli, sledoval jsem ho jak myje talíř a ještě nějaké nádobí. ,,jak se jmenuješ?" vypnul vodu a otočil se na mě. ,,Říkej mi Jk nebo bunny. Ale rozhodně mi neříkej MAGOR." slovo magor zdůraznil. Jenom jsem kývl. Jk se vrátil k umývání nádobí.

,,Už je pozdě, pojď spát." zvedl jsem se ze židle. ,,Nebudu spát v tom sklepě,že ne?"řekl jsem smutně. Jk mě sledoval a podle mě přemýšlel. ,,Budeš semnou spát v mojí ložnici. Ale. Budeš si hlídat svoji půlku postele. " usmál jsem se. Ani nevím proč se teď usmívám na vraha? Rozešel se po chodbě, ihned jsem šel za ním jak ocásek.

Vešli jsme do jeho ložnice. Měl to tu pěkný. Měl to sladěné do lehce šedé barvy. Velkou manželskou postel, nějaké skříně a psací stůl s počítačem.
Má tu i dokonce další televizi! A hry! Omggg! ,,Na" podal mi šedé tepláky a černý tričko. ,,Děkuju" vzal jsem si to do rukou. ,,Tamhle je koupelna, tam se můžeš prevlíct." on má v pokoji i koupelnu. To sem neměl ani já! Šel jsem k bílím dveřím a otevřel je.

Má luxusní koupelnu. Má velkou vanu. Vedle v rohu je sprcha, na druhý straně je záchod. Pak tu je takový věšák na ručníky. Chvíli jsem se ještě kochal, ale pak už sem se rozhodl převlíct. Sundal jsem si tričko, tepláky a ponožky. Koukl jsem se na oblečení který mi pujčil. Dal mi i čisté boxerky, těch jsem si předtím nevšiml. Sundal jsem si tedy i boxerky a nandal si ty čistý červený. Jen co jsem si je oblékl přišel ten magor.

Otočil jsem se na něj. Ta mask mi docela vadí.. Musí ji mít? Opřel se o futra a sledoval mě. To se jako přišel dívat? ,,No jen se oblíkej" řekl a odfrk si. Otočil jsem se k němu zády a ohnul jsem se pro tepláky. Ten magor zapískal jak na nějakou holku na koupališti. S teplakama v ruce jsem se na něj podíval. Začel jsem se červenat. Rychle jsem si oblíkl tepláky. Ještě jsem se sehnul pro tričko. Ucítil jsem na svým zadku ruku. Polkl jsem a narovnal se.

Ruku ale nesundal. Začel mi hladit zadek. ,,C..co to děláš?" sehnul se k mému uchu. ,,Máš krásně kulatý zadeček" zavrněl. Cože to? Co mu je? Ještě před několika hodinami mě mlátil. A teď? Svoji ruku dal na moje záda, musel jsem zaskuhrat. ,,Bolí?" jenom jsem kývl na souhlas. ,,Namažu ti to" šel k menší skřínce a vyndal nějakou mastičku.

Došel ke mně a začal mi jemně mazat záda. ,,Promiň..." zašeptal. On se mi omluvil? Byl jsem z něho zmatený. ,,D...dobrý" potom mi oblíkl tričko, špinavý prádlo dal do koše na prádlo. Šli sme zpět do ložnice kde jsem si opatrně lehnul na pravou stranu. Jk obešel postel a lehl si na levou. Zhasl lampičku a nás pohltila tma. Pořád pršelo, dobře se mi usíná při dešti.
,,Dobrou bunny" otočil jsem se k němu, sice ho nevidím ale co.  ,,Hmm"
Zamručel. Ani dobrou neumí říct.
Zavřel jsem oči a vydal se do říše snů.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat