🕷️15🕸️

3.4K 244 13
                                    

,,Pěkné jméno" Hoseok se sladce usmál. ,,Um, děkuju" úsměv jsem mu oplatil. Ale byl tak falešný, že by to poznal i slepý. Pořád přemýšlím nad Kookem. Kde je? Stalo se mu něco? Nebo prostě odešel navždy? Ne, to asi ne. Cítí vůbec něco ke m- ,,Nad čím tak přemýšlíš Tae? Něco tě trápí?" v jeho očích byla vidět starost.

,,Neřeš to Hoseoku, prosím" Hoseok se smutně usmál. ,,Ale když budeš chtít.. Tak jsem tu pro tebe" zazubyl se. Jenom jsem přikývl. Neměl jsem chuť si s někým povídat. ,,Um... Tae?"

Zvedl jsem pohled na něj. ,,Kde je záchod?" poškrábal se na zátylku. ,,Dovedu tě tam"

~~~

Už je to hodina, co je na záchodě. Možná se sprchuje...protože nemáme zvlášť záchod a koupelnu. Tch. Měl bych ho zkontrolovat...
Zvedl jsem se z gauče a šel pomalu ke koupelně. Dal jsem hlavu víc ke dveřím a poslouchal. Zpíval si. Má pěkný hlas... A zpívat umí krásně.
Jo.. Sprchuje se. Slyším jak teče voda.
Šel jsem zpět si sednout na gauč.

Kde je ten Kook?? Mám strach. Něco se děje. Proč jsem se vlastně tak urazil? Co řekl....je vlastně pravda.
Nah.je to moje chyba. Sakra kde je!
Sere mě že odešel a nic neřekl! No a že jsem byl uražný?! Aspoň vzkaz. Nah! A co mě to tak zajímá, může mi to být jedno. Já ho n~.

Z koupelny se ozval křik. Jdjenebbd!
Rychle jsem se zvedl a běžel do koupelny. Nebylo zamčeno, takže jsem tam normálně vběhl. Uviděl jsem Hoseoka s ručníkem okolo pasu jak stojí na záchodě a klepe se. Zmateně jsem se na něj díval. Hoseok se na mě podíval a ukázal před něj.

,,Tae! Pozor! Tam je pavouk! Kousne tě a umřeš! A pak tě sežere! Dostan mě od tud!" začel jsem se smát jak debil. On se na mě začel mračit. ,,To není vtipné Taehyungu!" došel jsem k tomu pavoučkovi a vyhodil ho z okna. Kdyby to okno bylo velký, vyskočím taky a uteču jako pavouk... Ale bohužel. Hoseok si zase stoupl na zem.

,,Jsi můj zachránce! Ale prostě ho neber do ruky! Mohl tě kousnout!"
Musel jsem se tomu zasmát, bylo to vtipné. Jak se někdo může bát malého nevinného pavoučka? ,,Ale prosimtě, byl hodnej"

,,A pohni, co kdyby přišel? Měl bys být ve sklepě. Pak musíme vyřešit kam s tebou." nečekal jsem na odpověď Hoseoka a rovnou šel zase do obýváku.

Po chvilce Hoseok přišel a sedl si vedle mě. ,,No? Tak kam semnou?" zasmál se. Přemýšlel jsem... ,,Musíme tě od tud dostat..." Hoseok se na mě zvláštně podíval. ,,Jako vážně? Ty bys to udělal?! Ale co pak ty!? Nemůžu tě tu nechat! A jak to vůbec chceš udělat?"

,,Chci tu zůstat...neboj, něco vymyslím" přemýšlel jsem o Jinovi, ale nejdřív musíme najít telefon. Vlastně já ho našel, ale přestal fungovat. ,,Nemáš telefon co?" posílal jsem se nadějně na Hoseoka. ,,Mám! Já blbeček! Mužem nám zavolat pomoc!"
Začel se hrabat v kapse. Se divím že mu ho Kook nevzal.

Podal mi svůj telefon. Naťukal jsem Jinovo číslo. A teď jen doufat že to zvedne. ,,Anó?" uslyšel jsem tek krásný něžný hlásek. ,,Jin- hyung! To jsem já Tae!" Jin začel ječet. ,,Taehyungie!! Si v pořádku!? Kde si vzal telefon!? Mám s Namjoonem přijet!?" Namjoon? Asi je hodnej...
Namjoon asi nebude jako Kookie..

,,Přijedete sem, prosím?" Jin zakřičel na Namjoona a něco mu říkal.
,,Za hodinu sme tam! Zatím Taehyungie!"
,,Zatím Jin-hyung" hovor jsem típl a podal Hoseokovi telefon.
,,Dostaneš se od tud" Hoseok se šťastně usmál. Obejmul mě. Objetí jsem mu oplatil. A teď jen počkat, než přijedou.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat