Asi za hodinu? Jsme byli na místě.
Mám strach a zároveň se těším co pro mě má!Zastavil v nějaké ulici.
,,Musíme to tam dojít a neboj se. Vidím ti strach v očích prdelko~"
,,Ugh! Nech mě." T^T.
Zasmál se.,,Musíme jít tou uličkou, ulička nás dovede na to místo" propletl si semnou prsty.
Deme temnou uličkou... Bože on mě vážně chce asi zabít. Šli jsme asi 3 minuty! To není normální.
,,Kdy tam budeme Kookie.. "
,,Právě teď"
Vyšli jsme z uličky a já uviděl fakt krásný dům s venkovným bazénem.,,Líbí? Je pro tebe! Dokonce jsou tam i věci. Nestihli se vystěhovat" sladce se usmál.
,,Pro mě?! Si blázen!? Takový krásný velký dům!"
,,Pořád si mě přemlouval, pamatuješ?"
,,Pamatuju, ale čekal jsem, že žádný nebude. Ale tenhle! Páni!"Pustil jsem jeho ruku a doslova utíkal dovnitř! Je velice moderní! Dráhy nábytek, velký luxus tady na mě!
Tohle jsem od něho nečekal, láska dělá zázraky.. Fakt že jo. Usmál jsem se. A jsem rád, že se zázraky dějí u něho.
,,Tak? Spokojen? Nebo si chtěl ještě lepší?"
,,Ne! Je úžasný! Akorát.. Proč je na takovém místě?"
,,Když ti řeknu kdo tu bydlel, tak radši budeš tam, kdes byl. Takže neřeknu"
,,Um, radši se ptát nebudu"
,,Děláš dobře" usmál se a Obejmul mě zezadu.Opřel jsem si o něho hlavu.
,,Kookie.. "
,,Ano?"
,,Myslíš tohle všechno vážně? Já jen, kdybys sis dělal srandu.. Tak mě radši zabij. Aspoň bych se netrápil.."
,,Taehyungu, já tohle myslím zasraně vážně. Ale uvědomuješ si, do koho jsi se zamiloval?"
,,Do vraha, který má občas pro Taehyungieho zlaté srdce.. "
Usmál se.Pohled Jungkooka
Musím uznat, tohle se mi líbí. Cítím mezi námi jinou energii.
,,Hoseoka si mi zabíjet nemusel..."
,,Ach..musel, miloval tě. Tys to neviděl? A spali ste spolu"
,,To není pravda...nah..neřešme to, je aspoň na lepším místě"Doteď moc nechápu co mezi nima bylo, ale teď už rozhodně nic není, Haha.
Dávám mu jemný pusinky na krk.
,,Co takhle... Pokřtít nový dům~? A nejvíc postel~, co ty na to?"
,,Kookie! Si normální!? Však jsme to dělali dneska! "
Vyšpulil jsem spodní ret.,,Lásko~prosím prosím"
Tohle na něj bude platit, hihi.
,,Ne, nejsem nějaká panna"Odtáhl se ode mne.
,,Až si mě chytíš! " zasmál se a utíkal ke schodům.Je roztomilý:3 no ne snad?
Utíkal jsem za ním, dal jsem mu naláskok ať není smutný, že jsem ho hned chytil.Vběhl jsem do ložnice a on už na ní ležel.
,,No kde jsi! Ty můj šnečku"
Z toho oslovení se mi udělalo špatně.
,,Neříkej mi tak" zavrčel jsem.Sundal jsem si tričko.
,,Dneska to udělám já sám"
,,Co jako? Do zadku tě píchat budu já"
,,Jungkooku!"
,,Pro-. "Taehyung mě strhl na postel a vlezl si na mě. Sedl si na můj rozkrok a začel mi pusinkovat hruď.
Svejma šikovnýma rtíkama mi opečovává bradavky.
,,Ah~ Tae~ neprovokuj mě tak~"
,,Kookie~"Zvedl hlavu a rozepíná mi poklopec.
Řeknu vám. Takhle zezdola se na něho dívat, mi dělá větší a větší problém tam dole.,,To bylo rychlé" ušklíbl se.
,,Pokud nechceš, aby tě bolel zadek 3 dny tak toho nech" mrkl jsem.Sundal mi kalhoty a sobě tričko.
Rukou mi hladil můj problém.
Provokuje parchant.
,,Kookie~pomilujem se z lásky?"
,,Jo~dáme do toho hodně lásky~"Usmál se. Je krásný, když se usmívá.
Sundavá si kalhoty. Sundal si ponožky a mně taky. Zahodil to někam dopryč.Svalil jsem ho pod sebe.
,,Teď už je to moje práce prcino~"
Tae mi jeho dlaně dal na hrud a pomalu sjížděl dólu. Je to hodně příjemný.Sundal jsem mu boxerky a sobě hned taky. Už se nemůžu dočkat až budu v něm! Hihi.
Uz jsem to měl v plánu, když Tae mě zastavil.
,,Kookie.. Když to bude z lásky, tak budeš prosím jemný? Já jen že.. Mě bude bolet ten zadek.. A ono t-. "
Umlčel jsem ho pusou.
,,Budu jemný, jak jen to půjde lásko"
Usmál se.Svůj úd jsem tedy POMALU! do něj dával. Tae se prohnul a chytl se peřiny. Nahl jsem se k němu a MALINKO, ALE FAKT MALIKO=_=
jsem do něho přirazil.Svoje ruce jsem propletl stěmi jeho.
Začnu do něho přirážet. Jako sorry, ale JÁ POMALU A JEMNĚ!?
TO N E J D E!
Takže jsem najel to svoje tempo.,,K-kooki~ ah~ T-to není jemně! "
,,MLČ~"Tae nějak moc vzdychá. Možná budeme mít sex 2 krát denně.
Vůbec, ale vůbec by mi to nevadilo:3,,Ah~~Tae P-příště bude na řadu linka~ umm~"
,,Uh~ to určitě!"
Zakroutil jsem hlavou a začnu ho líbat. Oplácí. Dávám do toho tolik lásky, že po tomhle asi umřu.Pak jsem odpojil naše rty, které do sebe mimochodem krásně pasovali:3
Pak jsem přesunul ruku na jeho úd a pomalu mu honil~.
Bože ty jeho vzdychy mě přivedou do blázince!Po chvilce se Tae udělal. To bylo rychlé tedy. Tae mi omotal ruce kolem krku. A občas přirazil proti mně, což mi dělalo ještě víc dobře~.
Tae mi u toho pořád povídal jak mě miluje... Ty slova mám pořád v hlavě.
,,Ah~Kookie miluju tě~"
,,J-já tebe taky~" jen co jsem to do řekl jsem se do něho udělal:3 krásný pocit, když malinký Jungkookové jsou v Taehyungieho prdelce~.Vyndal jsem ho z něho. A olízal mu jeho břicho.
,,Sladký a dobrý~"
Tae se červená jak rajčátko, so cute:3Lehl jsem si vedle něj a přitáhl si ho k sobě. ,,Měl bych se umýt.."
,,Teď ne, Kookie se chce mazlit~"
Tae si zabořil hlavu do mojí hrudi a prstíky mě škrabkal.Přehodil jsem přes nás deku.
A spokojeně vrněl.Taeho pohled
Moc jsem si to s ním užil.
Miluju ho a snažím se mu to dávat hodně najevo..,,Mufíku..? "
,,Um? "
,,Jak je to Teda teď mezi námi? "
,,Jak bys chtěl"
,,Pořád čekám až se mě zeptáš..."
,,Na co? Jestli se ti to líbilo?"
,,Nah, jestli s tebou nebudu chodit"
,,Nebudeš? Nechceš? Aha.."
,,Bože Kooku! Zeptej se mě!",,Klid! Klid! Už du na to"
Vyšpulil jsem uraženě spodní ret.
,,Um.. Tae budeš semnou šukat 2 krát denně?"To je idiot. Já ho zabiju!
,,Kookie.. Já čekám na něco jiného! A možná, když se mě zeptáš na to, na co chci"
,,Uh, Dobře.. "
No tak šuup už to chci slyšet.,,Budeš semnou chodit Tae? Moje láska k tobě je veliká, Chci abys sis ji ode mne vzal"
,,S radostí! " políbil jsem ho.Tak teď, jsem opravdu happy. Měl jsem naději, že se stane zázrak a bude fajn. A on se ukázal.
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
РазноеNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️