🖤25💜

3.2K 223 24
                                    

Probudil jsem se na posteli. Zamrkal jsem a opatrně se posadil. Odhrnul jsem deku, jelikož jsem něco cítil na kotníku. On mi obvázal nohu? Nejspíš bude jen naražený. Po chvilce přišel Kookie.
Sedl si ke mně. ,,Co kotník? Měl si to úplně fialové, musíš dávat víc pozor"

Dívá se mi hluboko do očí. Znáte taky ten pocit, když jste do někoho zamilovaní a máte sním oční kontakt, tak se začnete úplně červenat, potí se vám ruce a jste hrozně nervózní?
Tak to se děje právě mně. Nevím co to semnou fakt je... Jednou ho nenávidím, pak ho zase miluju. Jsem kretén.

Nahl se ke mně a dal mi jemnou pusu na rty. Tak teď jsem zmatený jak včela. Nechtěl mě zabít? WAIT. JSEM VÁŽNĚ MIMO. zamrkal jsem překvapeně.
,,Mlč Tae... Mám dobrou náladu" prskl. UwU. To je hezuuu!
,,Proč se tak červenáš?" podíval jsem se někam jinam.
,,Co to povídáš, já se nečervenám." založil jsem si ruce.

Zasmál se. ON SE ZASMÁL. Ten smích, awww. Já ho tak papam.
,,Máš hlad? Udě-" ,,Udělám si jídlo sám, minule jsi to zkazil" přihmouřil oči.
,,Cože. To není pravda. Vždyť jsi to sežral!"

,,Já se tě bál! Jsjs! Tak jsem to radši snědl" plácl se do čela. "Ugh, bože"
Depky. ,,Dáš mi ještě pusu? Líbí se mi tvoje rt-" zacpal jsem si pusu. Ty kreténe! Co to meleš! ,,Aww~ jenom pusinku~? Kookie chce něco víc než pusinku, umm~?"

C..cože to teď povídá! ,,Pusa stačí." nafoukl jsem tváře. ,,Podle mě ne Taehyungie~" schoval jsem si hlavu pod deku. ,,Ale medvídku~, Kookie bude smutný, moooc" odhrne ze mě deku. Nahl se ke mně a začal mi pusinkovat krk. ,,M..myslím že jsme skončili u jídla Kookie"

,,Jídlo počká~" ne. Právě teď je vhodný čas se jít najíst! Hihi. Líbí se mi to... To jo... Ale nemám z něho moc dobrý pocit... Jako minule... Nah. Nechci aby se to stalo znova. Budu simulovat!
Mezitím co jsem si mlel pro sebe, mi udělal pár cucfleků.

,,sss... K.. Kookie" zvedl hlavu. Do jeho nádherných kaštanových očí mu padají vlasy. Krásný nadýchaný rty. Ummm. Nah. ,,Copak prdelko" začal jsem si hladit bříško.
,,B..bolí mě bříško" fňukl jsem. Jsem velice dobrá hééérečka, hihi.

,,Ale ty chudinkoo, to přejde. Teď bych měl na práci mnohem lepší věci~" mrkl.
Ne. Ne. Ne a ne.
Vynutil jsem slzy. ,,Zlatíčko neplakej" prstíkem mi hladí tvář. Druhou rukou mi hladí bříško.

Ňufís! Kawaii! ,,Nemám žádný prášky prdelko moje"
,,Hm..."
,,A kdyby se s tebou Kookie mazlil? Pomůže to Taehyungiemu?"
Usmál jsem se, je to hezký...

,,Uhm, to mi pomůže"
Obejmul mě a hladí mi bříško.
Je to Mega příjemný... Vážně tě zbožňuji Kookie...

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat