☹️17😞

3.5K 248 17
                                    

Zdál se mi krásný sen. Byl jsem s Kookem v parku a lízali zmrku. Ale ani  ve snu, jsem mu neviděl tvář. Měl černou roušku a kapuci...
Chtěl jsem v tom snu být dál, ale někdo mě probudil.

,,Probuď se kreténe." a hned po tom mi dal facku. Otevřel jsem oči. Stal tam. On. Osoba ke který začínám něco víc cítit. Moc bolí, když mi takhle ubližuje. Smutně jsem se na něho díval. ,,Co tak čumíš." začel mi rozvazovat ruce a nohy.

Když dokončil svou práci, mi pomohl zvednout. Nevím proč.. Ale cítil jsem z něho menší lítost. Ale to je asi nemožné. ,,Máš hlad?" co? Zeptal se mě právě... Jestli mám hlad? Přeci říkal že mě tu nechá bez jídla a pití. Žeby nakonec mu bylo mě líto?

,,J-jo" třásl se mi hlas, tak aby taky ne, že jo... ,,Tak pohni..." pomohl mi se zvednout a dovést do kuchyně.
Sedl jsem si k jídelnímu stolu. Celé tělo mě tak neskutečně bolelo, ta bolest se ani nedá popsat. Mám pocit, jakoby moje tělo pomalu umíralo.

,,Udělám ti palačinky... Protože nic jiného neumím." nic jsem na to neřekl. Nemám ani pořádně sílu mluvit, ani na jídlo nemám chuť. Ano, řekl jsem mu že mám hlad, ani nevím proč. Prostě se mu bojím říct ne.

Po 15 min....

,,sakra...ta nutella je všude" máchal tam všude rukama a tím to ještě víc roztírá okolo. I přes bolest mého těla, jsem se zvedl. Došel jsem k němu a jemně ho odstrčil. Překvapeně se na mě podíval. Vzal jsem hadřík a začel utírat ten nepořádek. Pořád mě sledoval. Začalo mě to trošku znervózňovat.

Chytl jsem ho za ruku a chystal mu utřít ruce. ,,Počkej, počkej chlapečku... Ty prstíky mi pěkně olížeš" jsjsjsjs, cože?! Olízat?! Bůhví kde se hrabal!
,,Tak dělej" hadřík jsem tedy položil na linku a strčil si do pusy jeho prostředníček a ukazováček. A chvíli je pocucával. Kookie u toho vrněl jak kočka.

,,Uhmmm~" očividně se mu to líbí. Po chvilce jsem prsty vyndal a Kookie zavrčel. Nad tím jsem se jemně usmál.
Je to roztomilé... Vážně jsem řekl že je to roztomilé? Už jsem vážně divnej.
,,Pokračuj Taehyungie~" jsjsjsjs, on mi řekl Taehyungie! Iiiii! Už není naštvaný!?? Svým jazykem jsem mu zacel lízat ruku jako kočka.

,,Tak je hodný chlapec~" jeho hlas byl jiný... Ne tak přísný... Chvílema zněl i jako nabuzený... Nevyznám se v tomhle, chjo.

Když jsem mu tu první ruku jak štak olízal, jsem se dal na tu druhou.

Po pár minutách

Jsem si otřel pusu do rukávu. A podíval se na něho. Kook mě chytl za boky. Jsjsjjs, co to dělá?! Začel jsem panikařit. 
,,Ale Taehyungie~ neboj se"
Moc mě to ne uklidnilo jako...
,,Ale t-ty jsi na mě n-naštvaný" Pohladil mě po boku.
,,Už ne, odpustím ti to... Ale uděláš něco pro mě ano~?" překvapeně jsem se na něho podíval.

Už není naštvaný! Juuu! Počkat... Co mám pro něho udělat? 
,,A co mám udělat?"

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat