Probudil mě chlad podlahy. Pomalu jsem otevřel oči a snažil se zaostřit zrak. Strašně mě bolela hlava, jako kdyby mě do ní někdo mlátil. Chtěl jsem se chytit za hlavu ale nedovolovali mi to pouta.
Byl jsem ve sklepě? Je tu strašně málo světla... Nademnou je žárovka která ještě k tomu bliká. Ííí! Já se bojím!
Taky bych se rád zvedl ale mám zavázené nohy provazem. Je to magor!
Normální magor!*Bum!
Škubl jsem sebou jak jsme se lekl. ,,sss" syknul jsem bolestí. Moje hlava.
Slyším kroky. Blíží se pomalu ke mně.Otočím hlavu na pravou stranu abych viděl. Naskytl se mi pohled na toho magora. Ta maska králíka byla pořád od krve a dokonce tam byla i nová.
,,N...neubližuj mi, prosím" sledoval jsem jeho oči. Šlo slyšet jak se uchechtl. Naskočila mi z toho husí kůže. On si ke mně sklonil.
[ Takhle prostě xd nevím jak to mám popsat. Omlouvám se]
Zavřel jsem oči. Čekal jsem že mě třeba udeří ale nic. Otevřel jsem oči, sledoval mě.
,,K.. Kdo jsi?" zase koktam.. Ale kdo by nekoktal. Nic neříkal, to mě znervoznělo víc. Svou ruku položil na mou tvář. Jeho ruce jsou tak heboučké. Co to melu!! Je to magor co mě unesl a chce zabít!
Cuknul jsem hlavou. On mou tvář zmačkl, ale surově. ,,AU! T...to bolí!" asi jsem neměl na něj křičet. Dal mi ne zrovna malou facku. Začala se mi kutalet slza po tváři. Takže to začalo štípat.
,,Nebul." řekl tak chladně, až jsem se z toho otřepal. Ale nepřestal jsem, spíše jsem se naplno rozbrečel.Vytahl nůž a odřízl provaz z mých nohou. Surově mě chytl za rameno a tahal nahoru. Když jsem se zvedl táhl mě po schodech nahoru. Šel na mě moc rychle takže jsem spadl.
,,Neumíš chodit nebo co.?!" vytáhl mě zase na nohy a otevřel dveře. Vešli jsme do nějaké chodby. Zavřel za nama a táhl mě chodbou do obýváku.
Na gauč mě doslova schodil.,,Budeš se snažit utéct, zabiju tě." podíval jsem se na něj. ,,Jak bych m..mohl utéct když m...mam pouta?"pevně mě chytl za bradu. ,,Nejsem blbej. Utekl by si i snima."svuj pohledem sem zabodl na stůl vedle gauče, nechci se na něj dívat. Mám z něho strach. Pomocte mi někdo.
Pustil mou bradu a šel někam pryč. Pomalu jsem si sedl a díval se co má vše v obýváku. Je tu velká televize, menčí černý gauč a naproti je černý konferenční stolek. Je tu i menší knihovna a-
Počkat. Vedle knihovny je velký pelíšek! Má pejsak?! Ale to bych ho už asi viděl... Tak asi nic.
Seděl jsem tam asi takových 20 minut než přišel. Sedl si vedle mě a jedl míchané vajíčka, k tomu si pustil televizi kde dával nějaký film. Podíval jsem se na něj, a co já? Mám docela hlad.
Po chvilce se na mě podíval. ,,Co čumíš." ihned jsem sklopil zrak k zemi a pozoroval svoje nohy. ,,M..mam hlad.. " on se zasmál. Řekl jsem něco vtipného? Podíval jsem se na něj. ,,No nic nebudeš mít, až si budu jist, že si to zasloužíš tak ti dám najíst"
Ale to umřu hlady! ,,S.. Sundáš mi a..aspoň ty pouta?" naštvaně položil talíř na stůl a šťouchl mě tak, že jsem spadl břichem na opěradlo gauče. ,,Ani najíst mě nenecháš!" začal mi sundavat pouta. Když je sundal tak je položil na stůl a vzal si zase svoje jídlo.
Já jsem si sedl úplně na kraj gauče a přitáhl si nohy až k bradě. Moje zápěstí byla červená od pout. Vrátím se vůbec někdy domů? Uvidím ještě Jina?
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
De TodoNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️