🍑26💛

3.1K 183 21
                                    

Uběhlo 5 dní, od dne co mě našel.
Docela se změnil, neuvěřitelné ale fakt jo. Jin s Namjoonem odjel do Japonska a nechal mě tu! T^T A Hoseok... O něm nic nevím.

Každopádně! Kookie mě dneska někam chce vzít! Prý se mi to bude líbit, tak jsem zvědaví. Právě je někde pryč, nemám se prý ptát kam chodí T^T jako sere mě to.

Taky pořád nevím, jak to je mezi námi. Jako chtěl bych klidně něco víc! Neee že ne^^. Občas je uchylný... Ale kdo vlastně není co? ALE JÁ NEJSEM NIKDY. Ksss. Teď musím čekat 2hodiny než ten debílek přijde.

Pořád se tady nudím. Prostě tady se nedá nic dělat. Každý den ho přemlouvám, ať najde nějaký pořádný dům. A ne tuhle rozpadlinu. Nah.

Moje láska se k němu rozkvetla jak krásná růže. Nevím jak to má on.
Ale modlím se, ať mě má taky tak rád... Jako já jeho.

Sedím na gauči a nevím co dělat... Uklízet? Zbytečné. Jít ven? Nemůžu.
Prostě tady je nuda! Ugh.

Po 2 h

Odpočívám na gauči a najednou slyším jak se otevírají dveře! Kookie!
Zvedl jsem se tak rychle, že se ten starý gauč musel rozpadnout. Přiběhl jsem k němu a obejmul ho kolem krku.
,

,Aw, takové přivítání se mi líbí" usmál se. UwU má krásný úsměv! A ty zoubky?! OMG, omg! "ummm"

Hladí mi vlásky, to mám strašně rád!
Hlavně od něho, hihi.
,

,Tak v 10 půjdeme" wait. Tak pozdě ven? WAIT. OČ TADY DE.


,,Proč tak pozdě Kookie?"
,,Abys ses mohl proč ptát"
Takovéhle odpovědi.... NESNÁŠÍM!!
,,KOOKIE! TY VÍŠ ŽE NEMÁM RÁD TYHLE OD-",,Klid prdelko" zasmál se.

Šel si sednout na gauč. Sedl jsem si ovšem hned vedle něj. ,,Kook-",,Žádný nový dům." podíval jsem se na něj.
Parchant už ví.

,,Ale proč ne! Tady chytnu něco."
Naštvaně se na mě podívá.
,,Už jsme se o tom bavili. Stačí Tae."
Ne, nestačí. ,,Kooku. CHCI NOVÝ DŮM. TADY JE TO STRAŠNÝ."

,,Noa? Já tady bydlím. Tebe tady jen vězním. Já tady rozhoduji, ty tady si jen pro moje potřeby."
Zase je zlý...

,,To bylo hnusný..." nepříjemně se na mě podívá. ,,Co zas" hitl jsem ho jemně do ramena.

,,Za 10 min přijde Jimin"
C..cože. Jaký Jimin!
,,Jaký. Kdo je to. Co tu chce." začal jsem žárlit.

,,Park Jimin, je to můj kámoš už od školy. Budeme spolu něco řešit"
No jasný. A bude tě balit! T^T
To určitě. Si jenom můj.
TAEHYUNGIEHO KRÁLÍČEK!!

Založil jsem si ruce. Jsem naštvaný. Podíval se na mě. ,,Tae, přestaň být zase naštvaný sakra" pošimrá mě na tváři. Nah, vždycky mě odurazí T^T

,,Jimin tě chce viď! To vím."
,,Ale nootaaak, nechce mě bože, nebuď žárlivka bože."
Ugh!

Po pár minutách

Někdo zaklepal na dveře.
JIMIN:) to je určitě ten kokot!! Už teď ho nesnáším! Debil. Kookie se zvedl a šel mu otevřít.

A nezapomeň ho políbit! Třeba až na prdeli!

Přišel Kookie a hned vedle něho stál kluk s blond vlasy. JIMIN. co to je kurva. Je OHAVNÝ! Možná ne až tak... Ale je!!! Nechte mě. Ať jde od něj dál!

,,Jimine tohle je Taehyung, Taehyungu tohle je Jimin"
Jimin se usmál se. ,,Čauky Tae"
Zamračim se. ,,Čus."

Už teď vidím jak ho balí. Čurák.
Budu si na tebe dávat pozor.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat