Kook strašně nadával. Řekl bych, že žárlí. Mlátí do dveří ať odemknem.
,,Hoseoku, svlékni si kalhoty a tričko" zašeptal jsem.
Hoseok kývl a potichu se svlékal.
Sundal jsem si tričko.Byl jsem ještě v "pyžamu" takže teď mám jen ty banánové boxerky.
,,Hoseoku udělej mi na hrudi pár cucfleků" Hoseok se na mě vyjeveně podíval.
,,Vy kokoti zasraní!! Budu střílet pokud se neotevřou ty dveře!"
,,Honem ale"
Hosek nakonec přitiskl své rty na mojí kůži a jemně mi sál kůži. Nechci nic říkat.. Ale je to zasraně příjemný.Hoseok se ale do toho začal vcitovat.
Rukama mi jezdil všude možně po těle. Občas mě i kousnul do klíční kosti nebo do krku.Fleků už jsem tam měl fakt dost.
,,Jak myslíte!" Kook je blázen.. Ale nečekal jsem že až takový...Totálně zničil dveře, myslím že sekerou. Chápete to!? Magor!
Hoseok to ale neřešil a přimáčkl mě na zeď a začal mě líbat.Já nestačil ani všechno vnímat.
Snažil jsem se Hoseok odstrčit ale on se nenechal.Kook se na nás podíval a ošklivě se zamračil.
,,Kurva Jimine! Tak ho aspoň sklidni ty kundo! Když s ním už i chrápeš!"Hoseok mi pořád šeptal že se do mě zamiloval a že mě chce... Říkal to tak pěkně...
Kook si vzal zbraň a namířil ji na Hoseoka. Dopici ne! Nějak jsem ho odstrčil a stoupl si před Hoseoka.
Až teď Hoseok si začal uvědomovat co se děje. ,,Kooku, opovaž se ho zabít!!"
,,Drž KUNDU ty zajebaná děvko! Co si vůbec o sobě myslíš!? Ty si moje kurva která podemnou bude vzdychat! A ne pod nějakým kokotem co vypadá jak hovno!"Až teď jsem si uvědomoval, že jsem Hoseok přivedl do vážné situace..
Jestli se něco stane neodpustím si to.Jimin přiběhl a podíval se co se děje.
Ten se jen usmál.
,,Jungkookie... Měl bys zabít oba dva, kurva tě podvedla a ten kluk ti šukal kurvu. Oba by měli zemřít"Jimine. Přeji ti smrt ty zbabělče! Mračil jsem se na Jimina.
,,Jimine teď vypadni. Tohle si přeberu sám."
,,Dobře... Nezapomeň že mi na tobě záleží.." a odešel.
Ja ho zabiju. A teď vážně. Večer. Tedy pokud nechcípnu teď, tak večer Jimina zabiju:),,Taehyungu uhni!"
,,Ne.. Neuhnu. Si jen bezcitný hajzl! Ty se šukat můžeš s kým chceš! A já ne!?
Navíc tohle byla sranda!"
,,A co ty cucfleky! A to že tě před chvilkou líbal!",,Je to pravda. A co jako. Miluju Taeho. Budu ho chránit i když přijdu kvůli tomu o život. Ty totiž nevíš co je láska.
Měl bys jít spáchat sebevraždu. Za to co jsi všechno udělal!"-H.Sakra Hoseoku co to děláš... Otočil jsem se na něj a začal mu šeptat ať toho nechá ať řekne že je to jen hloupý vtip.
Kook mě vzal tvrdě za ruku a hodil mě na vanu. Bolelo to jak svině.
Namířil na Hoseoka a několikrát vystřelil do jeho hrudi.Hoseok se na mě díval...a já na něj..
Ten pohled na jeho tvář mě bolel.
Hoseok spadl na zem a pomalu z něho tekla krev.,,Hoseku!!" rozbrečel jsem se.
Rychle jsem si k němu klekl a chytl ho za tváře.,,J-je to moje vina! Dopíči Hoseoku!"
V životě jsem takhle nebrečel... Ani když mi Kook zabil mámu..,,A teď si jenom můj kundo. Budeš si stežovat¿ tak ti dám důvod."
Dal jsem Hoseokovi pusu...
Měj se tam nahoře pěkně.. Budeš mi chybět..Kook do mě kopl.
,,Co si myslíš že děláš!!" Praštil mě silou zbraní do hlavy a já upadl do bezvědomí.Tohle si nikdy neodpustím..
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
DiversosNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️