❤️28❤️

2.8K 182 10
                                    

Právě jdeme po nějaké lesní cestě.
Strašně mě zajímá kam mě vede. Bude to romantické? A nebo mě zabije!? To asi ne, hehe.

Podíval jsem se na telefon kolik je hodin. 22:00. Mimochodem, Kookie mi přinesl telefon. Hodná to duše.

,,Kookie? Kam to jdeme? Nechceš mi někde ublížit, že ne..?"

Krásně se zasmál! Omg uwu.
,,Si pako. Uvidíš, bude se ti to tam líbit" s tebou se mi bude líbit i na hnojišti.

Začínal jsem si uvědomovat, že ho začínám milovat víc a víc... Ale taky mě to víc a víc ničí...

Přeci je divný být s někým, kdo mě unesl.. A zabíjí lidi.

Pořád nad tím přemýšlím... Strašně mě to dělá smutným.

,,Děje se něco Tae?"
Oh, on si všiml?

,,Umum, všechno je v pohodě" usmál jsem se malinko smutně..

,,Nejsem takový, jak si ty myslíš. Poznám na tobě, když ti něco je."

,,Jak to můžeš poznat? Nestaráš se moc o mě.. Ale očividně o Jimina docela dost"

Kookie mě chytil kolem ramen.
,,Jde vidět, že o mě toho moc nevíš"

Jeho dotyk semnou dělá hodně. Miluju to, když se mě dotýká.
Miluju od něho všechno.

Nic jsem neřekl, teď jdeme jen mlčky po cestě.

Asi po 30 minutách jsme konečně došli! Nemám slov. Je to tu........ Vážně pěkný!

Jsme na nějakým kopci, jsou tu krásně vidět hvězdy. UwU...

Společně jsme si lehli do trávy. A dívali se na hvězdy. Je to krásný...
Miluju se dívat na hvězdy, jako malý jsem s tátou chodíval na taková místa.
Chybí mi rodiče.. Ale ty mi nikdo nevrátí...

,,Líbí? Promiň..ale nejsem moc na nějaké restaurace a další romantický sračky" tohle mě docela odhitlo.

,,Jaký romantický sračky! Tohle neříkej. A líbí se mi tu."

Jemně mě štípl do boku. ,,Nojo ty siréno" cos to řek. Kámo cos to řek.

,,Jaká siréna! Nejsem žádná siréna! Přestaň se zas ch-" tohle jsem nečekal... Kookie se dostal nade mne
A spojil naše rty.

Budu brečet... Jeho rty jsou krásný... A to teplíčko..

Pomalu se odtáhl. ,,Tiško miško"
Začervenal jsem se. Ještě že to teď nemůže vidět. Prstama mi hladí tvář.

Je to tak příjemný, je jemný... A teď je to jasný.... ZAMILOVAL JSEM SE DO NĚHO FEST.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat