👊🏻27😏

2.9K 190 7
                                    

Jimin si sedl hned vedle Kooka. Si dělá prdel ne¿ a jak na něj čumí. Bože.

,,Tae můžeš jít do pokoje prosím?"
Podíval jsem se asi nějak jako 'děláš si kundu zmrde¿:)'

,,Ne. Tak to Teda nemůžu." Jimin se na mě zvláštně podíval. MOC NEČUM. Nebo dostaneš mezi oči! Kook se ale na mě ošklivě zamračil... Nah...

Jimin dal ruku na Kookovo steh-. COŽE! ON MU DAL RUKU NA STEHO!
Zamračil jsem se na Jimina.
,,Klid cukrouši" jak ho to nazval!?

,,Neříkej mu tak kokote." oba se na mě podívali. Zvedl jsem se. ,,Taková špinavá kunda! Nehrab na něj! Je můj jasný!?"

Kook mi jednu vlepil... ,,Kurva uklidni se! Táhni do pokoje! Hned!!" smutně jsem se na něj podíval... Já jen nechtěl aby mu tak říkal.... A sahal...

Smutně jsem odešel do ložnice...
Radši ho poslechnu...
Proč se ho zastal? A mě uhodil..?
Nenavidim Jimina, udělal to schválně!
Už teď vím, že bude dělat problémy..
Ugh! Jenže já se jen tak nedám!

Sedl jsem si na postel a díval se na dveře. Co asi řeší... Žárlím.
Protože je hezčí jak já! A Kook se na něj dívá úplně jinak! Než na mě!!

Po 3 hodinách

Probudil jsem se. Jop, já usl a ani nevím jak, hihi. Podíval jsem se na hodiny. 21:20... Jsem spal nějak dlouho. Zajímalo by jestli tam pořád j-. Uslyšel jsem Jiminův smích.

NE, NEODEŠEL. Zvedl jsem se a šel do kuchyně. Podíval jsem se jestli je něco k jídlu... Jogurt pfff, na ten nemám chuť a navíc je meruňkový, ten já nerad.

,,Co tam hledáš Tae?"
,,Jídlo."
,,Hele ten tón si nech jo"
,,Nech mě být."
,,Něco jsem řekl."
,,Zachvilku máme někam spolu jít..."
Kook se podíval na hodinky. ,,Asi to odložíme, když tu máme Jimina"

Au, au, au! A zase, Jimin! Podíval jsem se na něj naštvaně. ,,COŽE! NE! ON PĚKNĚ VYSMAHNE! SLÍBIL JSI MI TO!"

,,Tae klid, nemusíš hned křičet. Ještě uvidím" vážně, u všech mimozemšťanů! On dá radši přednost tomu slimoušovi!

Naštvaně jsem si sedl vedle Kooka.
Jimin se na něj pořád usmívá a směje se, různě na něj sahá. Sere mě to.
Fakt moc, ale když něco udělám, Kook mě ihned seřve..

,,Je to můj přítel. Tak laskavě na něj nesahej." zabručel jsem. Oba mi věnovali nechápavé výrazy. ,,Kooku? Neřekl jsi mi že máš přítele" překvapeně se na něj podíval.

,,Já tak-" "Proč by ti to měl říkat!? Hmm! Radši jdi pryč! A nekaž mi překvapení!" jsem naštvaný... Fakt moc, taky mě mrzí.. Že by dal přednost jemu než mě...

"No tak já radši půjdu" jen běž.
Jimin se zvedl a šel k hlavním dveřím.
Kook se PROSTĚ MUSEL ZVEDNOUT A JÍT S NÍM! super. Vážně pěkný.

Když ten zmrd KONEČNĚ odešel. Kook si naštvaně sedl na gauč vedle mě. ,,Můžeš mi laskavě vysvětlit tvé chování Taehyungu.¿"

Sklopil jsem hlavu...
,,Promiň Kookie.. A-ale já.. Nechci aby na tebe to.. Tamto.. Sahal.."

Da mi svou ruku na hlavu a hladí jak psa. ,,Tae nám žárlí, Kookie na to přišel" no génius z tebe bude úplně no.

,,Dám si sprchu a půjdeme, ju? "
Šťastně jsem kývl! O yes! Konečně!
Kook se zvedl a odešel do koupelny.
Zatím budu nadšeně na něj čekat.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat