Byla to dlouhá a procítěná pusa. Už teď vím, že jsem se zamiloval správně. Proč měl tu masku? Však je nádherný.
Pozoroval jsem jeho obličej.
,,Co tak koukáš Taehyungie?" zasmál se.
Nejkrásnější smích co jsem kdy slyšel.,,Jsi dokonalý." prstem jsem mu jezdil všude možně po obličeji.
,,Ale ty kecko~ jediný kdo tu je dokonalý-"
"Jsi ty." skočil jsem mu do řeči. Kookie se zasmál a pohladil mě po vlasech.
,,Chci tě Taehyungie~" a víc si mě posadil na sebe.Jsjsjs! Zase panikařím! Co mám dělat? Jak se mám chovat!? Já nic neumim!
NIKDY jsem nic takového nedělal. Nah. ,,Zlatooo, uklidni se, ju? Všechno bude cajk." stim cajk to pokadil. Musel jsem se sám sobě zasmát. Prej pokadil. Ne jsem fakt jak malé děcko.,,Čemu se směješ?" sklopil jsem pohled. ,,Ničemu... Jen jsem si na něco vzpomněl" usmal jsem se.
,,Dobře"
,,Miluju tě Tae~" překvapeně jsem se na něho podíval. Ještě nedávno byl zlý. A nesnášel mě.
,,V-vážně?" byl jsem vážně překvapen.Vrah se zamiluje do své oběti? Je to vůbec možné? Musel zabít neskutečně kluků jako jsem já... I hezčí. Proč zrovna já? Měl tohle taky i s ostatními? Říká pravdu? Nah...
,,Ach Tae... Anooo~. Si první, komu říkám že ho miluju." překvapeně jsem zamrkal.
,,Nevěříš?" díval se mi do očí. Bylo mi to najednou nepříjemné. Začínal jsem se bát.
,,V-věřím" chytl mě za tváře.
,,Věř mi, vím že je to divný... Že ti někdo jako jsem já říká že tě miluje. Je to pravda. Ty jsi výjimkou. Si jiný."Musel jsem se usmát.
,,Dobře, budu ti věřím Kookie" dal mi krásnou pusu na rty. Miluju jeho rty. Miluju jeho. Oh, jsem jak malý zamilovaný kluk.
,,Nu a teď jdem na to ne~?" začel mě hladit po stehnu.Má namysli to co si myslí? Asi jo co? Jsjsjsjs! Ale já nejsem připravený! Nebo? Bože. Ani sám v sobě se nevyznám. Chytl mě pod zadkem a chytil si mě pevněji. Zvedl se i semnou. Chytl jsem se ho kolem krku.
,,Jsem těžký..." Kookie mě šťípl do zadku. ,,AU!" začel se smát.
,,Jsi lehoučký jako moje zbraň" woow.
Vážně? Nah.Odnesl mě do ložnice a pomalu mě položil na postel. Nahl se nade mě a jemně mě zacel líbat. Užíval jsem si to.
To je snad sen. Omg. Božsky líbá.Svýma rukama mi zajel pod tričko a hladil mě různě po bříšku. Bylo mi to příjemný. Kook se pomalu odtahl.
,,Líbí~? Chtěl by si víc zlato?" ten jeho pohled. Jsjsj! Je tak sexy! A zároveň cute! Se snad rozteču jak 13cka.,,Anoo~" usklíbl se. Začel mi sundavat tričko. Když sundal tričko vrhl se hned na kolhoty. Strašně jsem se styděl. A to mám ještě boxerky!
Ponožky taky zahodil někam do pryč.,,A teď ty! Ať tu nejsem takhle jediný..."
Kookie se zasmál.
,,Nebooj se a víš ty co? Svlékni si mě zaltíčko~" opět se červenám. Kook ze mě slezl a já si sedl hned vedle něj. Chytl jsem ho za dolejšek trička a pomalu svlékl.Kook se mě se zájmem pozoroval.
Chytl jsem jeho pásek a odepl, rozepl poklopec. Bože. Už teď vím že má velkého kamaráda. Hehe. Natož já mám jak tyčku od lízátka. Nargh.
Stáhl jsem mu kalhoty a ještě mu sundal ponožky.,,Jde vidět že si nikdy nic takového nedělal. Ani já ne.. Ale díval jsem se na videa a tak..." koukl jsem se na něj jako jestli to myslí vážně. Vážně mi to říká? Moc jsem ho nevnímal. Takže jsem si ani nějak nepovšiml že zas ležím pod Kookem.
Nahl se ke mně a začel mě dravě líbat. Samozřejmě že jsem mu to oplácel.
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
РазноеNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️