⚡10⚡

3.8K 251 7
                                    

,,C-co to děláte p-pane?" zašeptal jsem, nechtěl jsem aby to slyšeli a doufám že si toho nevšimli, ale asi ne.. Protože Jin si nějak moc podezřele povídá s Namjoonem. Jeho ruku jsem opatrně dal na na jeho stehno. Ať si mačká to svoje. Podíval jsem se na Jina a Namjoona. Co to? Vážně teď Jin krmí Namjoona? Vážně Jine?! Máme utéct!
Achjo...

,,Koukám že ti hodně padl do oka, co? Většinou si svou oběť hned zabil.. A teď? Namjoone, Namjoone co to s tebou je?" Šlo slyšet jak se Kook uchechtl. ,,Nechám si ho" řekl Namjoon rozhodně. Proč se Jin tak usmívá?

Po hodině

,,Bunny my už půjdem, necháme vás o samotě" a stim vzal Jina za ruku a táhl ho ke dveřím. ,,Jine! Nikam nechoď! Zůstaň prosím! Nechci tu být s ním!" rychle jsem se dostal k Jinovi a pevně ho obejmul. Jin mi hladil záda, uklidňovalo mě to. ,,Pšš, všechno bude dobrý  Taehyungie" Namjoon mě od Jina odtáhl a odešli.

Sedl jsem si na kraj gauče a čekám co se bude dít. Kook si sedl vedle mě a svou ruku mi dal na stehno. Hlasitě jsem polkl. Proč to dělá? Co mi chce udělat? ,,Taehyungie~" co mu je? Vůbec, ale vůbec se mi to nelíbí.
Žáček mi mačkat vnitřní stranu stehna. ,,C-co to děláš K-kookie"

"Kookie~? Awww" posadil si mě na něj. Ale tak abych seděl na něm  obkročmo.
,,Si tak krásný~, vůbec nevíš co semnou děláš~" prstem mě hladil na hrudi. Nechápu ho? Docela se mi to i líb-. Ne!! Nelíbí! Co to melu! Bože už mi hrabe!

,,Nejsem krásný.. A ne, nevím co s tebou dělám. Nedotýkej se mě tak" pevně mě chytl za bradu, sykl jsem bolestí, najednou zase změna nálady?
,,Ty mi nebudeš říkat co mám dělat a co ne. Já jsem tady ten KÁPO. Jasný?!
Budu si s tebou dělat co chci. Jsi totiž můj. Už mi patříš. Nedostaneš se odtud" stím mě hodil na zem.


Bouchl jsem se do hlavy o roh stolu. Stočil jsem se do klubíčka, strašně to bolí, cítím že mi teče krev..
,, Zmrde, krvacej si na zemi *smích* Budeš ještě prosit." ještě nezapomenul do mě kopnout, jako by mi nestačila ta hlava. Pomalu jsem přestal vnímat, až jsem nakonec omdlel.

~~~~~~~~~~~~~

Probudila mě žízeň. Neochotně jsem otevřel oči. Chytl jsem se za hlavu protože mi úplně třeštila bolestí. Počkat.. Já mám obvaz na hlavě, takže mě musel ošetřit, dokonce jsem i v posteli. Divím se ze mi vůbec pomohl.
Možná tam byla lítost? Ne. On lítost nezná.

,,Koukám že si se probudil...nad čím přemýšlíš?" trošku jsem se lekl, nevšimnul jsem si ho mezi futrami  dveří. Jen jsem se na něj díval. Proč je takový? Proč se chová pokaždé jinak?
Proč mě vlastně unesl? Kvůli Jinovi? To mi přijde divný, Jin mi nic nedělal a tohodle magora jsem nikdy určo neviděl. Ale možná taky jo, kdyby si sundal tu masku...

,,Nečum tak" řekl ze smíchem. Má hezký smích. Zakroutil jsem hlavou, ale opatrně aby mě tak nebolela. ,,P-promiň" špitl jsem.  ,,Máš hlad?" záporně jsem zakýval hlavou. ,,Mám žízeň" Kook kývl hlavou a zmizel v chodbě. Už mi hrabe, asi jsem se moc bouchl... Říkám divný věci. Nemá krásný smích, je to magor! Psychopat!
Nemůže se mi líbit. Proč přemýšlím nad tím jestli se mi líbí? Ani nevím jak vypadá.

Z mého přemýšlení mě vyrušil Kook, když mě trochu polil. ,,Jsi v pohodě? Jsi nějakej divnej" dal mi jeho ruku na moje čelo.  ,,Horečku nemáš. Na" podal mi skleničku s průhlednou tekutinou.
Vypil jsem to na ex a sklenku mu vrátil. Položil ji na poličku. ,,Bolí tě to hodně?" pohladil mě po čele. Co ho to najednou zajímá? Předtím by mě tam nechal v bolestech a bylo by mu to fuk.

,,Trošku, proč si mi pomohl?" dále mě hladil a nic neříkal. ,,Budeš tu chvíli sám.. Musím jít pryč" nemá ani cenu se ho ptát kam, co? Kývl jsem, chápu no. Deš zabíjet. ,,Kdyby něco..." zavolej? Nemám číslo. Asi si to uvědomil. ,,..tak nic " nad tím jsem se trochu uchechtl. ,,Žádný bordel tady, jasný?" Tohle říkávala moje matka. I když mě neměla ráda.. Chybí mi, už ji nikdy neuvidím. ,,Tak já du.."

O 2 hodiny  později

Kde je? Už je venku docela tma a on nikde. Co když se mu něco stalo? Blbost. Je to vrah. Ale zase není nesmrtelný... Nah. Proč nad tím vůbec přemýšlím? Je mi to fuk. Klidně ať ani nepřijde.

Zatím když on tu nebyl, jsem tu docela uklidil. Hned to tu vypadá líp. Dal jsem si ruce v bok a spokojeně se díval po uklizených místností. Jsem to ale šikovný chlapec. Musel jsem nad sebou zakroutit hlavou. Vážně jsem se tu zbláznil.

Sedl jsem si ke stolu a koukal před sebe. Taky by mě zajímalo co dělá Jin s Namjoonem. Jin nevypadal na to, že by od něj chtěl utéct. Možná to je jeho plán, hrát si na hodnýho a potom zdrhnout. A taky se divím že se nechá osahavat klukem. Říkal že není gay.. Ale podle mě to je úplně jinak.

Teď jsem si vzpomněl když jsem Jinovi poprvé řekl že jsem gay. 3 dny se semnou moc nebavil, ale potom byl úplně jinej. Chápal mě a podporoval mě v tom. Za co jsem mu vděčný. Je jako můj bráška, vždycky jsem chtěl brášku.

O 1 hodinu později

Ležím na gauči a broukám si různé písničky. Kde jeeee. Tady je taková nudaaa. Ale můžu si zapnout telku. Sedl jsem si a sáhl si pro ovladač na stole. Zmáčkl jsem červené tlačítko a televize se nečekaně zapla. Projížděl jsem úplně vše. A nic nedávají! Televizi jsem zase vypl.

Slyšel jsem jak někdo zavřel dveře. No konečně přišel. Šlo slyšet jak rychle a trhaně dýchá. ,,T-Tae pojď s-sem prosímtě" zvedl jsem se z gauče a rychlím krokem jsem za ním šel.

Opíral se krvavou rukou o zeď a druhou si držel bok. Bože! On je zraněný! Co mám dělat!? ,,Co se ti stalo!? Bolí to hodně?! Co mám dělat?!"  ,,K-koupelna" chytl jsem ho pod ramenem a šel sním pomalu do koupelny.

Byla tam taková bílá židle, nevím co dělá v koupelně ale co. Posadil jsem ho na ni a začel hledat lékárničku. ,,S-skříňka" rychle jsem otevřel menší skříňku a vyndal lékárničku. Otočil jsem se a podíval se na něj. Počkat! On má rozbitou masku! Omg má hnědý oči! Nečekaně Tae.. Ale omg! Ty jsou cute!  ,,N-nečum a dě-lej" klekl jsem si k němu a pomalu mu dal tričko nahoru. Chudák..

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat