Po nějaké té hodině, mě oblékl do upnutých černých kalhot a do bílé košile. On měl to samé ale ještě měl kravatu.
,,Ta kravata nejde uvázat, kdo vyráběl tenhle klump" rozčiloval se. Musel jsem se zasmát.
Došel jsem k němu a začel mu ji uvazovat. Kookie se na mě usmál.
Vůbec netuším o co mu de, ale tohle se mi líbí...To, že mě unesl.. Jsem mu odpustil, jsem dokonce rád, že mě unesl. Zní to divně, ale fakt jsem rád. Už nechci utéct, předtím jsem chtěl.. Měl jsem takové chvilky... Ale už nejsou.
Už jsem rozhodnutý i na vztah!
Uhm.. Teda.. To je brzo, co? Heh.Kook mě pohladil po vlasech. Usmál jsem se a utáhl kravatu.
,,S-sluší ti to"
,,Tobě taky, čekej večer. Doufám, že vše budu dělat dobře.. Protože si první komu tohle udělám"Proč myslím perverzně? Já jsem idiot. Zasmál jsem se.
,,Určitě se mi to bude líbit"
,,Budu rád, pokud ne.. Dá ti pusinku moje zbraň" usmál se.Uh, už to zase pokazil.
Mlčel jsem.
,,Promiň, to vylezlo z té pusy samo" zasmál se.,,To nebylo vtipné..."
,,Pro mě ano, zasměj se tomu"
,,Není to vtipné.."
,,Říkám zasměj se."
,,Haha Kookie nemá smysl pro humor" zasmál jsem se.,,No díky, aspoň si se zasmál"
Snaží se být hodný, hmmm.
Tohle se mi začíná líbit!
Věřím v tom, že ke mně něco cítí.. Už od začátku.Protože by mě zabil jako ostatní, takže muck. Ono, jsem jednou večer přemýšlel. Líbí se mi jaký je. Je to vzrušující. Můžu mu říct ať zabije toho a toho a on to udělá. Můžu dokonce já sám a pochválí mne.
Je mi fuk jestli jsem se zmagořil.
Je mi jedno co si kdo o mně myslí.
Nebudu mu nic zakazovat. Už jsem se rozhodl.,,Tak jdeme? Máme tam být v Osm"
,,Jo.. "Vyšli jsme ven a tam stála pěkná audina. To kde vzal?
,,Jo, to jsem čmajzl.. Neboj vyměnil jsem espezetku takže chill, taky jsem dal nějaký nálepky a tak"
,,Pěkná"
Kook se na mě podíval, ale pak se hned usmál.
,,Tak nasedej" otevřel mu dveře od auta a čekal až si sednu.Haloo? Kdo mu co dal!!??
Sedl jsem si a udiveně se díval dopředu.
Kook si sedl na své místo a nastartoval.,,Pojedeme dvě hodiny"
Kam mě to veze?
V zádu má nějaké 3 tašky a batoh.,,Um.. Kam jedem? "
,,Do jedné restaurace a pak za překvápkem"Tak a počkat. Od kdy dělá Kook překvápka? A zve na večeři? Tady se něco děje a já nevím co.
,,Co když tě někdo pozná? A zavolá na tebe policii?"
,,Vždy jsem nosil masku"Taky se modlím, aby Jin na něho nezavolal poldy. Bych ho uškrtil asi.
Po dvou hodinách
Zastavil před nějakou pěknou restaurací. Už z venku vypadá velmi dobře a draze. Kde na to vzal peníze?
Ale svou radost dávám najevo. Usmívám se jak měsíček na hnoji.Vystoupil a zas mi otevřel dveře.
Wait, na to já nejsem zvyklý!,,Tak pojď"
Kývl jsem a šel za ním.O MŮJ BOŽE! TO JAK JE PĚKNÁ TA RESTAURACE!
Krásně to tu voní. Tmavě červený koberec, červené ubrusy, velké kulaté stoly. Sedli jsme si k oknu kde byl stůl jen pro dva. Veprostřed byla váza s růží.Já jsem překvapen. Ale milé... To je hezu.. Od někoho jako je Kookie!
Musím s červenat.Něco jsme si objednali.
,,Tae.. Chtěl bych ti něco říct.."
,,Povídej..."
,,Nechci říkat, že mě to všechno mrzí. To ne. Uvědom si kdo jsem... Já.. Já nevím proč jsem tě nezabil, vždy jsem druhý den toho člověka zabil. Ale tebe? Nešlo to.. Nemohl jsem z toho spát. Byl jsem tak zmaten. Nechápu to, chápeš? Prostě si jiný.. To co si říkal.. Že mě miluješ a tak dál... Strašně mě to žralo.. Nedává to prostě smysl" chytl se za hlavu.,,Klid..povídej dal.. " pohladil jsem mu ruku. Ruce dal pryč a chytl mě za jednu ruku, palcem mi hladil ruku.
,,Vše jsem si probral.. Když si spal..
Rychle jsem to zařídil. Já dokážu zařídit vše, dokonce jsem dostal penízky" zazubil se.,,Já tě teď nechápu Kookie.. "
,,Ja to neumím!"
,,Ššš"
,,Prostě jsem se do tebe.. Do tebe... No.. Zamiloval? Asi? Je to ono?"Jezuuu! On je nervózní! Totálně mele hlouposti! Ale on řek, že je do mě zamilovaný!
,,Zamiloval? Vážně??" jsem tak šťastný!
Povzdechl si..
,,To s tím Jiminem.. Me mrzí.. Dokázal mě překecat, litoval jsem pak toho, neskutečně moc. Chápeš to? Já, prostě já toho litoval. Chtěl jsem ho zabít sám. Ale dostal jsem plán, ten v tom sklepě" šeptal.,,Takze mě miluješ??"
,,Miluju tě Taehyungu, z celého mého srdce"Začel jsem se červenat! Tohle je snad sen!?
,,Miluju tě Jungkookie.. "
Usmál se a víc stiskl mou ruku.Pak jsme jedli to dobrý jídlo!
,,Mňam"
,,Je lepší jak to moje"
,,Tak 100%"
,,Ted jsi mě urazil, vařím docela dobře. Akorát tohle je o trochu lepší "
,,To asi ne, ty vždy něco spalíš, ale máš pravdu, že tohle je lepší "
zasmál jsem se.
,,Hej" uchechtl se.
,,Promiň "Bylo to vážně pěkný! Na tohle nikdy nezapomenu. Jde vidět, že konečně si to v hlavě srovnal. Věděl jsem, že jeho srdíčko se někdy ozve. A koukejte jak je sladký! A taky se těším na to překvapení!
Po dalších několik hodinách jsme jeli zase v autě někam dál.
,,Teď to překvapení"
,,Jsem nervózní"
,,Nemusíš být" dal mu ruku na stehno a pohladil.Tak teď můžu říct.. Že je mi hezky♡
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
De TodoNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️