:)22:(

3.3K 260 27
                                    

Čekám přibližně už 5 minut a pořád nikdo neotevřel. Sedl jsem si na zem do tureckého sedu. Tak kde je? Jine pojď si pro mě...

Uslyším kroky. Propaluju dveře očima. Hádám že Jin! A nebo ten magor..

Někdo vzal za kliku a otevřel. Kdybych byl pes, právě bych vrtěl ocáskem jako blázen. Ze dveří vyšel Jin!

Rychle jsem si stoupl. ,,Jin hyung!" obejmul jsem ho pevně. Jin mi objetí oplatil. ,,Chyběl jsi mi hyung!" zabořil jsem mu hlavu do hrudi. Zasmál se.
,,Ty mně taky Tae"

Odtahl jsem se od něho. ,,Tys pro mě přijel!? Vrátil si se pro mě!?" cekuju s radostí. Ale Jin nebyl nějak veselý...

,,Ne Tae... Jen jsem se s Namjoonem přijeli podívat.." úsměv mi ihned odpadl a nahradil ho smutný obličej.
,,C-co?"

,,Já bych tě rád vzal Tae.. Ale ten tvůj BUNNY KILLER to nedovolí. Dokonce ho i Namjoon přemlouval." založil si ruce. ,,N...Namjoon? Já myslel že je vra-" zasmál se. ,,Dostál lekci chlapec jeden ušatej. Trošku jsem mu domluvil, heh. Však mě znáš Tae" poškrábe se na zátylku.

Hezký... Jen jsem kývl. Takže tu zůstanu? Najednou se mi chce od něho...mam pocit že to všechno hrál. Jak řekl že mě miluje.. Byla lež.. Určitě.

,,Děje se něco Tae?" řekl starostlivým hlasem. ,,Ne... Jsem tady šťastný, že jo."
Jsem malinko naštvaný na Jina. Změnil se trošku... Jak že pro mě nepřijel? To mě tu chce jako nechat u něho? Au.

,,Pojď.. Máme přijít do obýváku.." pomalu šel. Povzdechl jsem si a šel za ním.

V obýváku seděl Namjoon a Kook.
Proč se Namjoon tak gebí na Jina? Je to divný, pf.

Jin si sedl vedle Namjoona. Namjoon ho chytil jednou rukou kolem pasu.
Aha? Takže asi mezi nima něco je...
Nah.

Sedl jsem si trošku dal od Kooka. Podíval se na mě a pak zas na ty dva.
,,Co jako ode mne čekáte." Namjoon se na mě podíval. ,,Co mu děláš.?" Jin ho vážně asi spucoval.

,,Co ti je do toho hajzle." je mírně naštvaný... Pfff~
,,Ti dám hajzle. Kreténe." Namjoon se začíná zlobit. Mám pocit že to nedopadne dobře.

,,Kluci klid.. Dáváš mu jíst? Je hubený"
Vážně se teď zajímá jen o to, jestli jim?
Uhm.

,,Jo. Jinak by už dávno zdechl ne¿"
Jin nemá rád tyhle tóny. Taky že se zamračil.

,,Můžu se na něco zeptat?" mluvil jsem docela tiše. Všichni tři se na mě podívali a poslouchali. Podíval jsem se na Kooka.

,,Řekl jsi že mě miluješ, je to pravda? Nebo si mi to jen řekl... Abych se s tebou vyspal?" Jin vyhekl. ,,Cože!? TAEHYUNGU! NEŘÍKEJ ŽE SI S NÍM SPAL!" Věděl jsem, že se Jin bude zlobit..ale co už.

,,Jine už je to jedno.." zašeptal Namjoon. Kook se na mě díval.
,,Odhalil jsem ti tvář. To je jediné co jsem myslel vážně." nemám slov... Takže vážně lhal.

Stekla mi slza.
,,Myslíš že bych cítil něco k oběti. NE. Mám tě jen pro svoje potřeby a potěšení. NIC VÍC." díval jsem se na něho zklamaně. Já mu věřil.. Zamiloval se nejspíš do něho a on? Toho využil.

Jin mlčel.. I Namjoon. Neměli asi ani co říct. ,,Tak díky žes mi to řekl." zvedl jsem se. Chtěl jsem odejít, ale někdo mě chytl pevně za ruku. Kdo jiný než Kook.

Podíval jsem se na něj. ,,Kam si myslíš že deš!? Dovolil ti to někdo!? Hm!" mám z něho strach. ,,Tak dovolil kreténe!" sklopil jsem pohled. ,,N..ne"

Moji ruku úplně drtil. Bolelo to. Silou mě posadil na gauč. ,,Tady budeš!"
Nsraně si sedl. ,,Nebuď na n-" nenechal ani Jina domluvit. ,,Ty se do toho neser! Radši si všímej toho svého čůráčka!" Namjoon se zamračil.

,,Sklidni." podíval se na něho. Jde vidět že by ho nejraději zabil. Ale něco ho nutí to neudělat.

,,V..víš jak t...to bolí? V...využil si m..mých citů k t...tobě.."

Podíval se na mě. ,,M..miluju tě a t...ty mě využiješ...já ti věřil, t...tak moc"

,,Jsem vrah. Ne někdo, kdo bude milovat."

Tu větu jsem si zapamatovat... 'Jsem vrah. Ne někdo, kdo bude milovat'
Pořád se mi to přehrávalo.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat