Ani nevím kdy a jak, ale usl jsem.
Když jsem se probudil byl jsem už umytý a oblečený.Kook tady nebyl. Někdy bych se chtěl probudit vedle něho a vzbudit ho pusinkama. Pousmál jsem se nad tou představou.
Zvedl jsem se a koukl se kolik je hodin. 16:30.
Jsem spal nějak dlouho.Otevřel jsem dveře od ložnice a šel do obýváku. Kook seděl na gauči a díval se na televizi. Jin seděl v kuchyni a něco si říkal s Namjoonem.
Jin. Lhal. Lže mi, proč? Nechce abych byl s Kookiem? Viděl nás když... No tamto. Uh. To mu trochu vyčtu, možná.
Ale napřed jdu do obýváku!
Sedl jsem si opatrně na gauč ale dál od něho. Kook na mě otočil hlavu.. A pak se zas koukal na televizi.,,Tys mě umyl?"
,,Jo"
,,Proč jsi mě nevzbudil?"
,,Zkoušel jsem to"
,,Aha.. "Proč ta konverzace mezi námi je taková... Suchá? Jako ono to nikdy nebylo úžasný ale teď je taková prázdná já nevím jak to popsat..
Všiml jsem si jak mě Jin propaluje pohledem. Bože Jine, taky se ti neseru do Namjoona.
,,A to.. To cos říkal v l-."
,,Na to zapomeň"
,,Co? "
,,Prostě to neřeš"
,,Um..Dobře, jen ti chci říct... "
Odmlčel jsem se a začel si hrát s prstíky.Kookie se na mě podíval a pokýval hlavou, jako co je.
,,Byl jsi dobrý..v obou smyslech...moc jsem si to s tebou užil"
O MŮJ BOŽE. JUNGKOOKOVO RTY SE POHLY DO MALÉHO ÚSMĚVU!
To nerozdýchám. Usmál jsem se na něj.
,,Jo ty taky, mimochodem prý s tebou chce mluvit Jin"
,,Co po mně chce?"
,,Bude tě nejspíš poučovat, nevím"
,,Nah.. "
,,Je to magor, chová se jak tvoje máma, víš co mi řek?"
,,Co??"Jsem rád, že semnou mluví.
,,Prej si mám dát od tebe odstup, nebo uvidím čóro a že mě Namjoon pif paf"
Zasmal se.
Bože Jine!,,Jdu za ním"
,,Hele Tae..."
,,Um?"
,,Pak zamnou přijď"
,,Dobře.." usmál jsem se.Strašně mě zajímá co po mně chce!
Zvedl jsem se a došel k těm dvoum.
Sedl jsem si k nim.Jin se na mě zamračil.
,,Jine, Proč jsi lhal s jeho věkem?"
,,Jsem se spletl, ne? Nebo to nemůžu?"
Namjoon pohladil Jina po zádech.,,S ním nebudeš jasný. Zakazuju ti to. Pojedem domů."
Cože!? Co to mele? Slyším dobře!?
,,Já nikam nejdu" řekl jsem naprosto rozhodnutý.
,,To mě nezajímá, prostě jdeš. Tečka"
,,Nejdu! To je můj život, tak se laskavě do něho neser! "
,,Nebuď na mě sprostý! Spratku! Dívej jak si se změnil!"To snad nemyslí vážně, ne?
,,Poslechni Jina, víš co ti může udělat? Zabil tvoji matku, Hoseoka a ty jsi se zmagořil a zabil Jimina"-N.
Super:) Tak ještě tenhle se přidá.
,,A to, že ses vyspal s tím magorem. Ti neodpustím. Ty víš jak se chová a máš s ním sex!? Si ty vůbec normální?! Si trochu ťuky ťuky na kebulku zlatíčko"
Tohle mě lehce podráždilo.
Kookie.. Ať jdou pryč.. Nechci je tu..,,A co Namjoon? On byl to samé, možná ti lže aby mohl mít s tebou sex a nic víc. Nemá třeba k tobě opravdové city"
Jin se zasmál.
,,To určitě, teď si popsal Toho na gauči, že? Tak tos ho popsal dokonale"mrkl na mě.
Jin to trochu přehání, ne?
Kook si stoupl za mě a dal mi ruce na ramena.
,,Jaký problém máš teď? Že mě tady pořád jmenuješ? Pozor aby ses nezadávil z toho"
Fuj, cítím tady tu špatnou energii.
To se mi nelíbí.. Nechci aby se Kook třeba naštval tak, že by je zabil. To zase já nechci.,,To nic Kookie"
,,Kookie? A jedeme." řekl naštvaně.
,,Tak papa, já s Taem jdu do ložnice"
,,Uhm, Tae jede s nama" falešně se usmál. A zvedli se.,,O tom nevím, slyšel jsem, že nechce. Tak ho laskavě nech napokoji, nebo ti prostřelím tu tvoji chytrou lebku"
,,Abych to neudělal já tobě"-N.
,,Ty by ses neměl vuuuuubec ozývat"
Namjoon zakroutil hlavou a šel se obout.,,Tae, pojď" řekl Jin naštvaně.
,,Nejdu, Chci tu s ním být.."
,,Dělej."
Dochází mi nervy... NE. ŘEKNU MU TO ÚPLNĚ V KLIDU.,,Slyšíš!?"
,,Sakra Jine! Co to s tebou je! Vůbec tě nepoznávám! Pokud se tady někdo změnil, tak to si ty! Pochopíš už to!? Že Kooka miluju! Já bych kurva už dávno odešel! Ale moje srdce chce být s ním! Moje tělo chce cítit to jeho! Moje oči chtějí vidět jeho nádherný obličej! Chápeš, že k němu cítím velké city.. Víš jak mě bolí, když mi ublíží!? Ale vždycky jsem mu to odpustil.. Vždycky.. Ale občas je ke mně vážně hodný! Nevzdám to s ním! Ty si na Joona taky nadával! A je to taky vrah! A to je v pořádku!? Ty Kooka vůbec neznáš... Možná je občas.. Občas magor.. Ale on skrývá tu krásnou stránku... A já ji pomůžu ven! Takže. MĚ TU LASKAVĚ NECH! NEMÁM ZÁJEM O NIKOHO KDO MĚ NEPODPORUJE V TOM, CO MILUJU!
NAZDAR!" fuha... To nebylo moc v klidu..Jin se na mě smutně podíval...
Pak odešel s Joonem pryč...Kookie mě zezadu obejmul a dal mi pusu na krk..
,,Konečně... Dnes tě někam vemu.. Zasloužíš si to.."
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
De TodoNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️