Taehyung
Začel jsem spolupracovat, ani nevím proč. Byl to krásný pocit, bohužel tenhle pocit taky rychle zmizel. Kook se ode mě odtahl. Chci tak moc otevřít oči a vidět jeho tvář, ale to by nejspíš nedopadlo dobře.
,,Už se můžeš podívat." pomalu jsem otevřel oči. Naskytl se mi pohled na jeho krásné oči. Nejraději bych mu tu masku strhl, stejně už je rozbitá..
,,Nekoukej tak na mě. A zavři tu pusu." neuvědomil jsem si že tak čučím a k tomu s otevřenou pusou.Pusu jsem zavřel a sledoval svoje prsty, se kterýma jsem si hrál. Vážně mi dal pusu? On? Proč to udělal? Cítí něco ke mně? A cítím já vůbec něco k němu? Co když to na mě jenom hraje a potom mě zabije?
,,Je Tae přítomen?" vážně se teď zasmál? Má moc krásný smích. Chci vidět jeho tvář,strašně moc. ,,J-jo" jo jasně, teď koktej. Kook mi dal své ruce na moje stehna a jemně máčkl.
Zase se mě zmocnila nervozita.
,,Tae klid, nebuď nervózní" musí těmi rukami pohybovat výš? Já nechci. Svoje ruce jsem položil na jeho. ,,D-dost" podíval jsem se mu do očí, ale neměl jsem to dělat. Mračil se, nelíbí se mi když se mračí.,,Ja ti dám dost. Máš držet hubu. Já jsem tady ten, který může říct dost." ach ne.. Už má zase svůj nabručený hlas. ,,Promiň Kookie" díval jsem se mu do očí, topím se v nich. ,,Cože? Jak si mi to řekl?"
Jeho hlas byl najednou tišší. ,,Kookie, budu ti tak říkat" malinko jsem se usmál. Kookieho oči se zavřeli a hlasitě si oddech. Svoji dlaň mi položil na tvář a palcem hladil. ,,Tae...neříkej mi tak, jo?"
,,Proč? Je to pěkný"
,,Prostě nebudeš jasný?!" cukl jsem sebou, jelikož zvýšil hlas a to jsem nečekal.. ,,A-"
,,Žádný ale. A teď mazej něco udělat k jídlu. Mám hlad." zvedl se a odešel někam pryč..Zatahal jsem se za vlasy a zvedl se, šel jsem do kuchyně udělat nějaké to jídlo. Moc toho tu není... Takže udělám něco malého.
po 30 minutách*
Hotové jídlo jsem dal na stůl, připravil příbory. Pak jsem se jen opřel o linku a přemýšlel co se všechno stalo.
,,Ehm~" zvedl jsem svůj pohled na Kooka. Co to má? Na co to má?,,Tohle je tvoje, budeš vážně krásný"
Cože? Krásný? Moje?! Vážně mi chce dát tohle? ,,Tohle ti nosit nebudu..."
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
De TodoNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️