Hoseok mě pořád objímal a mačkal.
Občas jsem si myslel, že ze mě vymačká duši.Dal jsem Hoseokovi pusinku na čelíčko ale v tu chvilku vešel Jk.
OH shit.
Kook se zamračil a nasraně šel ke mně.
,,Co to má znamenat!!?Co tu dělá!?"
,,Co je ti do toho! Starej se o...O TOHO TVÉHO JIMINA!"Kook vzal Hoseoka za vlasy a hodil ho na zem. Hoseok se probral a vůbec nevěděl co má teď jako dělat. Popravdě.. Já taky ne.
,,Nesahej na něj! Já taky Jimina neberu za vlasy! A nehazím s ním po domě!" rychle jsem slezl a zvedl Hoseoka.
Kook mi dal facku...až mi začala téct krev z nosu. Hoseok si toho všiml a dal pěstí Kookovi.
Páni...on doslova teď riskuje život kvůli mně.
,,Nech ho napokoji."-H.
Taky musel přiběhnout ten kokot Jimin.,,Co se to tu děje!" rychle obejme Kookovo ruku. Ugh. Máte tady někdo zbraň? Mám chuť mu prostřelil hlavu.
,,Co tu dělá Taehyungu!!?" je hodně naštvaný, mám strach že ublíží Hoseokovi.. Ale pořád tu je ten plán..
,,Snad můj přítel mě může navštívit ne!?" všichni 3 se na mě podívali.
Hoseok nechápal. Kook se nasral. A Jimin byl v píči.,,Co prosím¿ slyšel jsem správně?
Tvůj přítel¿"
,,Lásenko... Nic si z jeho nedělej.. Miluju tě a ty mě.. Pojď se dívat na televizi, hm?"Takže spolu chodí? Fajn. VÁLKU JSEM JEŠTĚ NEPROHRÁL ÚPLNĚ. Nevzdá se. Já vám ukážu jak se to dělá. Hihi.
Chytl jsem Hoseoka za ruku a dal mu pusu. Hoseok se začal červenat. Huh?
Proč se červená? Ale aspoň je to věrohodné.,,Co si to dovoluješ ho tady cucat!! Dostaneš trest! A jeho zabiju!"
,,A ty vztahy můžeš mít? Do jeho života kecat nemůžeš. A ani ho tu držet"-H.
Žárlí? Vadí mu to? Cítí ke mně něco? Nebo jenom hračka..? Uhhh.
Podíval jsem se na Hoseoka. Doufám že to nebere vážně... Nechtěl bych ho zranit. Jeho ne, je takové sluníčko...
,,Nech Jungkookieho být ty vyblita obludo! Narodil od tebe něco je! A on může všechno. Takže laskavě drž hubu nebo přes ní dostaneš!" Kook ho za to pohladil a dal mu pusu na čelo..
Bolí mě to se na to dívat.,,Bože, zase nějaký chytrák"-H.
Jimin začal tahat Kooka pryč.
,,Tebe zabiju a tebe taky! Oba dva! Vy čuráci!" smutně jsem se na něj díval.Když odešli Hoseok mě obejmul.
Oplatil jsem mu objetí...Hoseokův pohled
Odtáhl jsem se a prstíkem mu utřel krev z nosu.
,,Dobrý mufíku?" usmál jsem se na něj. Tae jenom kývl.Proč řekl že jsem jeho přítel? Jako kdyby to myslel vážně byl bych i rád.
Ale tak co..,,Měli bychom utéct Tae, protože si myslím.. Že nás vážně zabije"
,,Ne, nezabije. Neudělal by to"-T.
,,Možná tebe ne, ale mě jo"
,,Ochráním tě"-T.
Zasmál jsem se.,,Před ním? To asi těžko, co když mu něco nakecá Jimin?"
Nechápu proč nechce utéct a nahlásit ho. Neříkám, že já to už neudělal, heh.
Ale naše policie je úplně k hovnu.. Takže vlastně nahlášení je k ničemu.Pohled Jungkookieho
Kokot jeden zasranej. Co si myslí!? Žádného přítele mít nebude. Zabiju toho parchanta.
,,Lásko?" podíval jsem se na Jimina, pořád to jeho lásko. Prostě jsem se nějak s ním vyspal a teď si myslí, že jsme spolu.
,,Neříkej mi tak. Díky." Neříkám že Jimin není pěkný. Přitahuje mě, ale nedokážu si s ním představit budoucnost. Je to lhář akorát mu de o peníze. Nevím vlastně o co se to snaží.
Jimin si na mě obkročmo sedl a začal mi pusinkovat krk. Zaklonil jsem hlavu a nechal si to líbit. Potřebuju se nějak odreagovat.
Ale uslyšel jsem divný zvuky. Zvedl jsem hlavu a poslouchal.
,,Ah~ Hoseokie víc~"
,,Ach Tae~"-H.
TO SI DĚLÁŠ KUNDU!?
Odhodil jsem Jimina ze sebe.
A šel nasraně za nima.Pohled Taehyungieho
Mám nápad!
,,Hoseoku"
,,um?" tázavě se na mě podíval.
Všechen můj plán jsem mu tedy řekl a taky co mám za luben teď.Hoseok se tomu zasmál a rychle zakejval.
,,Ah~Hoseokie víc~"
,,Ach Tae~"-H.
Musel jsem se potichu zasmát.
,,Honem do koupelny!" zašeptal jsem.Rychle jsme se šli zamknout.
,,Ah! Anoo~ taam~!" zagebil jsem se.
Hoseok se tvářil trochu divně.Uslyšel jsem jak Kook rozkopl dveře.
Hah. Můj plán fungoval. Drbnul jsem do Hoseoka.,,Uh~ Taehyungie už budu~!"-H.
,,Vy kreténi! Ihned toho nechte!"Tak jaký to je? Slyšet druhý?
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
DiversosNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️