,,Pohrát si s Daddym" podíval jsem se na něj, jestli tohle myslí vážně. Proč mám pocit že ano.
,,Um.. No"
Co mu mám jako na to říct sakra?
Z mého přemýšlení mě Kook přerušil, tím že mě přirazil na zeď. Trošku jsem vyjekl, jelikož jsem to nečekal.Prstem mi začel hladit tvář. Díval jsem se mu do jeho krásných očí. Pořád má rozbitou tu masku. Divím se že si nevzal třeba jinou.
,,Nad čím přemýšlíš Taehyungie~? Doufám že nad tím, jak tě tvrdě ošukám~" stuhl sem. Jakože čekal jsem že po mě bude asi chtít tohle.. Ale, já nechci! Začel jsem panikařit. Strašně se potím. Nargh.
,,Ale, ale někdo je tady nervózní? Ale Taehyungie~"Dal sem svoje ruce na jeho hruď a snažil se ho odstrčit. Jin-hyung! Kde si když tě potřebuju!? Nah!
,,O co se snažíte chlapče?" zasmál se. On se zasmál! Má krásný smích... Ale vážně.
,,M-máš krásný smích.."
jsjsj! Já mu to řek! Zabije mě? Nebo mě bude mučit?,,Oh, to jsem nečekal... Děkuju Taehyungie~" no... A teď se zkusím zeptat na tu masku... Jestli něco poseru, tak se du zabít.
,,Um, K-kookie?" sledoval jsem jeho čokoládové oči. Díval se na mě, jako na kořist. Mám pocit, že jeho kořist jsem. Jop jsem.,,Anoo~?" když je nadržený tak je docela milej, tsss. ,,S-sundal by sis tu masku, prosím?" vycenil jsem svoje zoubky. Zasmál se. Zase!
,,A co za to?"
On za to něco chce? Vážně? Ach...,,Em... Co bys chtěl?" přivřel oči a podle mě se ušklíbl. Rozkrokem se namáčkl na ten můj. Vykulil jsem oči.
Sakra, sakra! Já nevím co mám dělat!
Kurva co mám delat?!,,Ale notáááák~" nelíbí se mi to. Nejsem připravený na tohle.
,,Já nechci..." ignoroval to a začel mi jemně pusinkovat krk. Někde udělal i značku. Tohle je docela příjemný.Kook svoje rty dal k mému uchu a malinko foukl. ,,Líbí? Nevypadaš na to že to nechceš~" Nechci! Jsjsjs!
,,J-já nechci... Prosím." Kook se odtahl a zamračeně se na mě podíval.,,Jak myslíš." a šel si sednout na gauč.
On trucuje! To je cutie! Awww~
Ježíši co to zase melu. Nah. Šel jsem si sednout k němu. Sedl jsem si hned vedle něj. Ale on se odtahl dal. Jako vážně? Urážlivka. To já bych měl být na něho uražný.Možná budu litovat co teď budu dělat.
Svou ruku jsem dal na jeho stehno a jemně mačkal. ,,Ale Kookie~ nebuď na mě uražný" šlo vidět že je překvapený. Sedl jsem si zase blíž k němu. Hah, už se neodtáhl.Svou rukou jsem mu stále jemně mačkal stehno. Jeho problém v kalhotech šel už pomalu a jistě vidět.
,,Když si sundáš masku, jsem jenom tvůj~" zasmál se.
,,Ty už si můj zlatoooo~" dal si mě rozkročmo na na sebe.Chytl mě za zadek a někdy zmáčkl.
Musel jsem si skousnout spodní ret.
,,Chceš abych ji sundal jo? A prooč?"
,,Chci vědět jak vypadáš... A hlavně do koho jsem se zam-. Jsjsj!",,Jen to dořekni zlatoo~" začervenal jsem se.
,,Taky tě miluju Taehyungie~" pohladil mě po tváři. On.. On mě miluje?! O yes!
,,Heh... V-vážně?"
Zasmál se.,,Jasně zlato~" usmál jsem se.
,,Tak tím pádem... Mi ukaž svůj obličej" Kook si povzdechl. Se zájmem jsem ho sledoval. Svoje ručky dal na masku. ,,Jsem hnusnej...",,Tak honem Kookie" zavrčel a masku si sundal. Rukou si upravil vlasy a díval se mi do očí. ,,To ne.... Ty si.. Tak nádherný!" může být někdo tak krásný?! Usmál se. A ty zoubky! Jak králíček! Awwww! Chytl jsem ho za tváře. ,,Jsi tak krásný Kookie"
,,Ale nekecej..." usmívá se na mě.
,,Jsi.. A moc" ty rty! Mám chuť mu dát pusu. ,,Zlato, klidně mi pusu dej, nemusíš se na ně dívat" zasmál se.Jsjsjs! ,,Um... Um... Heh" zase se červenám. Nahl jsem se k němu a malinko se dotýkal jeho rty. Ale on je spojil v jedno. Nádherný pocit.
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
RandomNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️