😛37😛

2.7K 175 28
                                    

Probudil mě něčí šepot do mého ouška.
,,Taehyungie.. Ty moje zlatíčko.."-Jin
Pomalu jsem otevřel oči.

,,hyu-. Mamkies moje!" Jin se na to  oslovení zaksichtil. Ale bude si muset zvyknout. Slyšel jsem jak se Namjoon hádá s Kookem.

,,Tak povídej" hladí mi tvář. Vždy byl na mě tak jemný... Ale občas umí být tvrdý. Jakože nemyslím v sexu jasný. O tom já nic nevím. Haha.

Můžu mu to říct...?
Nah du na to.
Všechno jsem mu to začal vyprávět..
Udělal jsem fakt hloupost.

Jin se na mě díval a nejspíš neměl slov? Já vážně nevím..

,,Ty lásenko moje... Chudinko, ty můj zadečku" vážně mi řek, zadečku?:)

,,Si ale debil!? Zabil si člověka! Nemyslím Hoseoka toho zabil Kook, ale mohlo ti to dojít, že se něco takového může stát! Ale i Hoseok si za to mohl, jasan?
Ale ten Jimin!? Takhle se problémy neřeší! Taehyungu už se prosím prober ano? Začni si uvědomovat co děláš. Tohle prostě NEMŮŽEŠ!"

Jin se dost zlobil. Dokonce semnou zatřásl. Já vím.. Pořád říkám jak se budu chovat normálně a přitom se chovám jak kokot..

,,Jine.. Prosím, co mám dělat? Já...mě to bolí víš? Udělal jsem to, protože jsem žárlil. Štval mě, dělal vše naschvál! Vážně! P-prostě jsem  nezvládl dívat na to, jak mi někdo bere... " odmlčel jsem se.

,,crushe? Ach Taehyungie, je ti ještě 17náct.. Nemáš to v hlavě v pořádku.
Nesmíš říkat, že ses zamiloval do Kooka. A taky mu je 22! A tobě jen 17náct! Takže klidni."

Co to povídá?
,,Namjoon je to samé."
,,Není, není takový magor jako Kook. Je mnohem rozumnější než ten debil, víš? Je mi 21, o lásce vím víc.. Nemyslíš? Prostě s Kookem si to jen nalháváš.. Zmagořil tě"

To není pravda.. Vlastně je napůl.
,,Máš mi pomáhat! A ne mi to dělat těžší!" založil jsem si naštvaně ruce.

,,Fuh, jdu dělat radši jídlo ať se uklidním. Pošlu sem Svého bobíka~"
To je divný, bobíka. Uchechtl jsem se.

Po chvilce přišel ten expert Namjoon.
,,No ahoj bobánku"
zachichotal jsem se.
,,Haha, vážně vtipný. Nedělej si srandu z Jina."-N.
Ojoj.

Možná on by věděl, jak na Kooka.
,,Namjoonie?" udělal jsem na něj cute očička.
,,Argh, tohle dělá i Jin! Pak vám nejde odolat. Co chceš"-N.

,,Jak mám dokázat lásku Kookovi? Aby to pochopil?"
,,Hochuuu, to se ptáš mě?"-N.
Bože, další debil.

,,Mám se s ním vyspat?"
Namjoon se na mě podíval.
Poplácal mě po rameni.
,,Přesně tak. Ukaž mu tu lásku takhle no."-N.

Píči, teď nepoznám jestli to myslí vážně nebo to je ironie.

,,Měl bys poslouchat své srdce Taehyungu, nic jiného. Tvé myšlenky ti akorát udělají zmatek. Sám jsem to měl s Jinem."-N.

,,Ale Jin je úplně jiný než Kook. Nemůžeš to sním srovnávat"

,,Ale já je nesrovnávám, jen říkám, že jsem to měl podobné. No nic. Já du"-N.

Wow, Čekal jsem, že mi pomůže víc Teda. Že si Jin vždy najde idioty.

Když Namjoon odešel začel jsem zase vymýšlet ty své plány.

Po pár minutách už to mám vše vymyšlené!

De se do akce!
Taehyungova snaha o magora!
Nádech a výdech.

Zvedl jsem se z postele a šel do obýváku. Namjoon a Jin dělali jídlo.
No, spíše Jin vařil a Namjoon mu tam pořád sahal na zadek.

Kookie seděl na gauči. Tak jsem si sedl vedle něj. Mám strach, trochu.
Co když se na mě naštve a kvůli tomu zabije Jina!?

STOP!
Soustřeď se.

,,Co chceš, zrovna na tebe zas nemám náladu. Takže odprejskni"
A zase. Nechápu to.

,,Kookie... Půjdeš semnou prosím do ložnice?" hrál jsem si nervózně s prsty.

,,Do ložnice? Ještě řekni, že chceš jít mrdat a dokazovat mi zase tu tvoji lásku" zasmál se.

,,Nikdy jsem ti j-. "
,,Ale odkazoval debile. Ale jako.. To mrdání nezní vůbec špatně." zvedl se a šel do ložnice.

To bude ještě těžký...
Cupital jsem hned za ním jak ocásek.
Kookie si sedl na postel a já zavřel dveře.

Zkusit spadnout pod jeho úroveň.
Nebo právě spíše ne.
A je to tu zas:)
Jak já se už nenávidím...

Stoupl jsem si před něj a díval se mu do očí. Jeho tvář je tak krásná...

Dal jsem mu ruku na tvář a Kookie mě jenom pozoroval.

Klesnu pod jeho úroveň.
,,Kookie, zabil jsem Jimina pro tebe. Líbilo se ti to?" tohle mi nedělá dobře.

,,Ajj, moc dobře vím, žes to udělal kvůli mně. Líbilo~. Toho zmrda bych zabil, kdyby si to neudělal ty."
Svoje ruce mi dal na zadek.

Rukama jsem mu začel hladit hruď.
Zmáčkl mi zadek a já zavzdychal.

Pohled Kookieho

Uslyšet jeho vzdych, bylo to neuvěřitelně vzrušující. Nevím co to s ním je, ale tohle se mi líbí ~.

Svalil jsem ho pod sebe a začal mu pomalu pusinkovat krk. Občas jsem ho jemně kousl.

Taehyung mě vždycky víc přitahoval.
Začal jsem mu pomalu svlékat tričko.

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat