,,máš tam kulku.. On po tobě někdo st-" ,,Drž hubu a radči to vyndej! Víš jak to zasraně b- ahh!" začel jsem mu pinzetou vyndavat kulku. ,,shhh" druhou rukou jsem ho držel za bok a palcem hladil, aby se uklidnil. ,,Už to bude Kookie" kulku jsem jsem vyndal a začel mu tam stříkat desinfekci. ,,Hdhdhhdhe! Auuuu!" dal jsem mu tam takovou speciální 'náplast' a začel jsem mu obvazovat bok.
Udělal jsem na konci mašličku a tričko mu stáhnul dolů. Podíval jsem se na něj. Ty oči... Má krásné kaštanové oči. Ztrácím se v nich. ,,Nečum jak debil. A pomoc mi se zvednou." opatrně jsem ho chytl pod rameno a odvedl ho do postele.
Přikryl jsem ho a seld si vedle něj.
,,Co se stalo?" Kook si dal na svoje oči ruku. ,,Nestarej se." sklopil jsem hlavu, co jsem čekal? Že mi řekne co se stalo? Tsss. ,,Máš pěkný oči... Proč si je zakrýváš?" Kook ruku sundal z očí a díval se na mě jak na debílka. ,,Odhal se mi... Stejně se od tud nikdy nedostanu. Tak co řešíš?"Kook si povzdechl. ,,Dobře. Ale neoslepni mi..." vážně se mi teď ukáže!? Jsem úplně natěšený!
Kook si pomalu začel sundava masku, ale zastavil se. Masku si vrátil. Proč si ji zase dal zpět? ,,Vážně jsi si myslel že se ti ukážu?" odšťouchl mě. Takže jsem spadl z postele. ,,au" můj zadek.Kook se jen na mě mračil.. Aspoň vidím jeho oči. Jsou vážně nádherné.Kdyby se nemračil bylo by to lepší. ,,Nečum tak na mě" odvrátil jsem pohled na stolek s různými papíry. ,,Promiň" Kook zakroutil hlavou a dal rukou najevo že mám odejít.
Zvedl jsem se ze země, ještě jsem se na něho podíval a jemně se na něho usmál. Odešel jsem z 'naší' ložnice a sedl si na gauč. Co teď jako mám dělat? Asi si udělám něco k jídlu. Zrovna jsem se zvedal když v tom někdo zaklepal na dveře. Huh? Došel jsem ke dveřím a pomalu otevřel.
Stál tam kluk s růžovýma vlasama. Byl menšího vzrůstu a měl na sobě šedé tepláky a mikinu. ,,A ty seš co za kocourka?" zarazil jsem se, řekl mi právě kocourek? Trošku jsem znervózněl. ,,Potřebujete něco?" On se ušklíbl a vešel dovnitř. Přirazil mě na dveře. ,,Tebe bych potřeboval baby"
Hlasitě jsem polkl. ,,Jsi rozkošný, Kook si takového krasavce nezaslouží" sehl se k mému uchu a kousnul mě do lalučku. Co to-, Kooku pomoc mi.. JA se bojím. Jednou rukou mě chytl za tvář a palcem hladil, tou druhou mi zajel pod tričko. ,,C-co to d-ěláš?"
Jenom se zachychotal. ,,Rozkošné, ale nemusíš se mě vůbec bát" přiblížil se k mému obličeji a spojil naše rty. Doslova jsem přestal dýchat. Tohle je moje první pusa s klukem. Začel snima pomalu pohybovat, ale já nespolupracoval. Za prví to neumím.. A za druhý.. Nechci sním ale s Koo-. Ne! Co to melu!
Růžovlaseho tejpka jsem odstrčil a rychle to rozdýchával.
,,Ale~, štěňátko ~" Otočil jsem se na patě a hodlal rychle se od tud vypařit. Jenže mě chytl za ruku a dal si na rameno jak nějaký pytel. ,,Pusť mě! Slyšíš!?" pěstmi jsem mu bochal do zad, ale nebylo to k ničemu.Hodil mě na gauč a obkročmo si na mě sedl. Rukama mi jezdil všude po těle. Začeli mi téct slzy. ,,Neplakej, bude se ti to líbit, věř mi štěňátko"
Naklonil se nade mě a slíbavá mi slzy.
Svýma rukama mě chytl za spodek trička a chystal se o svléknout. Ale zastavil ho moc známý hlas.,,Odprejskni od něj Jimine." takže tohle stvoření se jmenuje Jimin? To jméno jsem už někde slyšel... Ale teď mě to nezajímá. Jimin se na Kooka otočil a usmál se. ,,Ale Kookie~. Vezmu si ho, líbí se mi. Ty ho tu stejně nevyužiješ."
,,Patří mě. Takže odprejskni od něho, nebo se neznám Jimine." Jimin protočil očima a slzl ze mě. Schoulil jsem se do klubíčka a snažil se být neviditelný. Ale moc mi to asi nešlo.
,,Nemusíš být hned nepříjemný.. Bože.. Jako bych si ho na chvíli nemohl užít.",,Co tu chceš." Jimin prstama naznačil že chce peníze. Kook se zasmál.
Pohled Kooka
Musel jsem se zasmát, on za to chce peníze? No to mě poser. ,,Ty jako za to chceš prachy jo? Toho člověka si vůbec nezabil a dokonce si me postřelil. Na té misi jsi byl úplně zbytečně" a ještě mi tu bude osahávat mého Taeho. Řekl jsem právě mého?
Ne, neřekl. Určitě ne.,,Víš jak bylo složité se sem dostat?! Chci aspoň za cestu. A když nemáš prachy tak mi dej jeho" Taeho mu nedám ani za nic. A prachy taky ne.
,,Vypadni, nebo to pro tebe nedopadne dobře." očkem jsem se podíval na Taeho jestli je v pořádku. Chudák se úplně klepal.Jimin se škodolibě usmál. ,,Víš že má strašně sladké rty? Jsou chutné jako jahody" U toho si Jimin olízl rty.
Vražedně jsem se na něj podíval. ,,Cože?! Tys ho líbal?!",,Jasně, přeci ti to může být jedno, ne? Nebo snad není? Neříkej že si se do něj zabouchl" Jimin se začel hlasitě smát a já to už nevydržel. Sice mě bolí ta rána, ale na to teď kašlu. Dal jsem mu pěsti do toho jeho ksichtu, až mě zabolely klouby. Jimin se chytl za tvář.
,,Říkám ti to naposled. Vypadni. Nebo tě zabiju." Jimin si něco pro sebe zamumlal a kráčel si to pryč. Ale to by nebyl on, kdyby se v půlce cesty nezastavil. ,,Já se vrátím." a stím odešel z domu.
Klekl jsem si k Taemu a svou ruku jsem mu položil do jeho hebkých vlasů. ,,Už tě nebude otravovat, slibuju" Tae ke mě zvedl oči, takže se naše pohledy střetli. Topil jsem se v jeho očích. Nevím proč to chci udělat.. Ale já to musím zkusit.
,,Zavři oči Tae a slib mi že je neotevřeš dokud ti neřeknu."
kývl a zavřel oči.
Sundal jsem si masku a pomalu se přibližovat k Taeho rtům. Zavřel jsem oči a spojil naše rty. Byl to nádherný pocit. Ale já k němu nemůžu nic cítit...
Pomalu jsem s nima začel pohybovat, Tae spolupracoval, což jsem se docela divil.
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
RandomNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️