👉🏻42👈🏻

3K 197 53
                                    

Uběhlo několik měsíců a Kookie se chová jak vyměněný. Nečekal jsem takovou změnu.. Zajímá mě, proč tak najednou se změnil? Co ho k tomu donutilo? Ale neptám se ho na to.

Je 7 ráno a teď mu dělám snídani.
Dělám mu toustíčky, naleju džus a sušenky ve tvaru srdíčka dám na tácek, kam následně dám i džus a toustíčky pro mojeho králíčka.

Kookie ještě spí, včera musel si něco prý zařídit. Nejsem debil, takže vím co tak asi zařizoval. Něčí smrt no. Jo a taky mu to vůbec nezakazuju, Proč bych měl? Měl bych mu nechat něco, co ho baví... A navíc Kookie není normální člověk je to magor. Zasměju se.

Vezmu tác a jdu pěkně nahoru za mojí lásenkou. Když dojdu na místo, tác položím na stolek a sednu si k němu.
,,Miláčku vstávat " dám mu pusinku na tvář. ,,Ještě pět minut lásko.."
To říká každé ráno mimochodem.

,,Nenene, přinesl jsem ti snídani  máš tam i sušenky"
,,Sušenky říkáš? " posadil se.
,,Uhm, jenom a jenom pro tebe" dám mu tác na klín. Kookie má moc rád sušenky, proto mu je často dávám.. Aby měl radost:3

Kookie se do toho pustil a já ho pozoroval.
,,Jedl jsi něco? Víš co jsem ti přeci říkal, už si dost hubený a to se mi nelíbí" pohladil mě po vlasech.
,,Snědl jsem ti jeden toustík" usmál jsem se.
,,No jeden. Začni víc jíst prdelko moje"
,,Však jooo"
,,No, však jo a potom nejíš celý den"
,,Co kecáš! To není pravda! Co si vymejšlíš!" zasmál se.
,,Říkám pravdu"
,,Ňňň" vypláznu na něj jazyk.

,,Mám ti ho ukousnout!?"
Dám mu pusu.
,,Radši ukousni toustíček" zasměju se.
Radši začel jíst.
Copak dneska asi budeme dělat.
,,Pak přijď dolů"
,,Jo"

Zvedl jsem se a šel do kuchyně.
Opřel jsem se o linku a rozhlížel se.
Nečekal jsem, že z únosu může vzniknout krásný vztah.

Prošel jsem si špatné i pěkné věci.. Přišel jsem o kamarády...
Chybí mi Hoseok.. Často se mi zdají o něm sny! Jako kdyby mě tam chodil navštěvovat..
Jin se už neozval..zklamal mě. Hodně..
Myslel jsem, že mi je vždy oporou, ale spletl jsem se.

Prý se oženil s Joonem..
Aspoň mi to teda říkal Kookie.
Ani na svatbu mě nepozval! Nah!
Ale co.. Teď mi stačí jenom on. Usměju se. Miluju ho a hodlám ho milovat do konce mého života.

Byl jsem tak zažraný do svojich myšlenek, že jsem si nevšiml Kooka co přišel. Obejmul mě a to mě probralo.

,,Copak? Zase moc přemýšlíš. Víš, že ti pak z toho není dobře" dal mi pusu.
Oplatil jsem a dal mu ruce kolem krku.
,,Hm.. "

,,Dnes půjdeme na pouť"
,,Cože!? Omg Kookie vážně!?"
,,Anoo" dá mi pusu na čelo.
,,Aww! Se těším! "

Jsem s ním šťastný... A dlouho ještě budu. Miluju tě Jungkookie! ♡

KONEC

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat