👀23👀

3.4K 243 12
                                    

Bolí mě to... Ale takový je život. Rychle jsem utekl do ložnice, sice mi zakázal opustit místnost, ale já na něj seru.

Jin mě taky nehorázně naštval.
Prostě co je s tím Namjoonem, je divnej.

Musím pryč.. A to rychle. Čekl jsem okno.. Ale to asi nepůjde otevřít, ale kdyby jo..tak bych se divil.

Samozřejmě sem neváhal a rychle se dostal k oknu. Okno vytáhnout nahoru. Kdo by měl taková okna!?
Však už existují na kliku! Nargh!

Nejde to. Ale já se nevzdám.
Slyším že tam po sobě křičí.
Jde slyšet hodně Namjoon.
Nejspíš chrání Jina. Jak jinak.

Vzal jsem židli a třískl jsem s ní o okno. Okno se rozbilo. Museli to slyšet, takže si musím chvátnout.
Ještě párkrát jsem židlí bouchl o okno, abych tam mohl prolézt.

Otevřeli se dveře a v nich všichni tři.
Rychle jsem vylezl oknem a zdrhal. Vzal jsem to lesem. Jsjs, takhle rychle jsem ještě snad nikdy neběžel! A už nemůžu... Tssss

Někdo běží za mnou. Nebudu se otáčet, ještě bych zakopl. Ale bude to nejspíš Kook. A taky jsem slyšel jak startuje někdo auto.

Sice už nemůžu, ale ještě přidám na rychlosti. Nenechám se už jen tak chytit. Chci být volný. Nechci vidět jeho. Nikoho.

Zlomil mi srdce...jenom mě využil pro jeho potřeby. Zamračil jsem se. Už sem za sebou nikoho neslyšel. Otočil jsem se tady a nikdo.

Žeby to vzdal? Tím líp pro mě. Hihi.
Zastavil jsem se. Rychle rozdýchával svůj běh. Bych normálně mohl běžet závodně a vyhrál bych. Zasmál jsem se pro sebe.

Právě jsem volný... Ale mám pocit že taky ne. Kook bude určitě nasraný.
Jin nejspíš odjel s Namjoonem. Nargh! Nesnáším Namjoona! Kretén.

Sedl jsem si ke stromu a přemýšlel co dál. Kam teď? Domů... Jenže já ani nevím kde sem. Nah...

Mám pocit, jako by mě někdo sledoval. Někdo tu je...
Rozhlížím se kolem, ale nikoho nevidím ani nic neslyším.

Mám i trošku strach, protože vím čeho je kook schopný.
Měl mě zabít...bylo by to lepší... Netrápil bych se. NEVYUŽIL BY MĚ. možná...

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat