❔14❓

3.5K 241 8
                                    

Když jsem se probudil už byla tma. Rozsvítil jsem lampičku, která byla hned vedle postele. Odhrnul jsem si ze sebe deku a zvedl se z postele. Potichu jsem šel otevřít dveře. Trošku zavrzali když jsem je malinko otevřel.
Nebudem si nalhávat.... Tenhle dům byl docela v hrozném stavu. Vykoukl jsem že dveří a pozorně poslouchal. Ticho.

Nikde jsem ho neslyšel. Že by byl pryč? Ale to by mi řekl.. No.. Neřekl.
Nah. Šel jsem chodbou a snažil se zaznamenat nějaký zvuk, jestli tady tedy je nebo ne. Ale nic jsem neslyšel.
Vešel jsem do kuchyně a nalil si do skleničky vodu. Vypil jsem to na jeden lok. Měl jsem docela velkou žízeň, no.
Skleničku jsem položil na linku a šel se podívat do obýváku.

Tady taky není. Třeba je ve sklepě.
Došel jsem ke dveřím, které vedou do pro mě známého sklepa. Otevřel jsem dveře a vešel dovnitř, radči jsem za sebou zavřel. Pomalu jsem šel po schodech dolů. Je tu chladno a smrdí to tu vážně příšerně. Stoupl jsem si do prostřed světla. A rozhlížel se. Někdo tu ale zakašlal. Rychle jsem se otočil, tam od kud to šlo.

Viděl jsem tam ležet nějakou osobu. Podle roztrhaného oblečení to byl kluk.  ,,um...kdo jsi?" pomalu jsem šel k němu. Osoba na mě zvedla hlavu. Byl přivázaný k nějaké 'tyči' nebo co to bylo. Takže seděl opěrný. ,,J-jsem Hoseok" klekl jsem si k němu a chytl ho za tváře. Kontroloval jsem jestli je v pořádku. ,,Bolí tě něco?" Hoseok se na mě usmál i přes to, co tu musel prožít. ,,Ne... Jen mám hlad a žízeň..."

Začel jsem mu rozvazovat provaz, který měl omotany kolem zápěstí. A to samé jsem udělal i na nohou. "Jakto že nejses taky tady? Ty seš sním nějak zblížený?" podíval jsem se mu do očí. "Ne... Jsem jako jeho služka.." kterou políbil...jsme spolu vůbec něco víc? A teď jsem se na něj zase urazil a zmizel.. Kam šel? Achjo... "OH a vůbec... Co tady děláš? Jak si se sem dostal?"

,,Není tady, někam odešel... Tak honem. Vezmu tě do kuchyně a udělám něco k jídlu" Hoseok se na mě šťastně usmál. Pomohl jsem mu se zvednou a šli jsme do kuchyně.
V kuchyni jsem ho posadil na židli a šel udělat něco k jídlu. ,,Moc toho tu není... Můžu ti udělat jedině chleba s máslem..." Hoseok řekl něco v tom smyslu, že mu to nevadí. Ukrojil jsem krajíc chleba a následně ho namazal máslem. Dal jsem mu to na talíř a položil před něj.

Hoseok zacel strašně rychle jít. Dal jsem mu menší pohlavek. ,,pomalu, nikdo ti to nesní" Hoseok kývl a dal se do jídla. Ještě jsem mu nalil do skleničky vodu. Položil jsem to k němu. No... A to taky vypil hned na jeden lok. ,,Děkuju! Ani nevíš jaký jsem měl hlad a žízeň! Uděláš mi ještě pití???" zasmál jsem se. Poprvé co jsem se tady zasmál. Kývl jsem a šel mu udělat další pití.

Přinesl jsem mu to a sedl si naproti. A co vlastně Jin- hyung? Co asi dělá? Doufám že mu Namjoon nic neudělal... Ale vypadalo to, jako by se Namjoonovi líbil. Mně se asi líbí Ko-. Co jsem to teď málem řekl?! Nemůžu nic cítit k vrahovi! Nemůžu prostě! Vrah a nevinný člověk nejde k sobě...
,,Jak se jmenuješ ty?" vytrhl mě z přemýšlení Hoseok. ,,Tae... Taehyung"

𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /Kde žijí příběhy. Začni objevovat