Už oba sedíme ve vaně a pozorujem se navzájem. ,,Co vlastně ke mně cítíš?" podíval jsem se mu do očí. Vypadal zaskočen? Nevím, v tomhle nejsem dobrý.
Mlčel. ,,Takže jsem jen hračka?" jestli řekne ano, zabolí mě to moc. Proč? Protože tohle by zabolelo skoro každého, ještě k tomu já k němu něco cítím. Vlastně jsem si uvědomil že ho nejspíš miluju.
Opět mlčí. ,,Proč si změnil ke mně chování?" pořád jsem se ptal. Mám hodně otázek, ale na žádnou mi neodpoví. Mlčí. ,,Odpověz prosím"
Nic. Začel na sebe dávat mýdlo.Vážně? Proč mi neodpoví? Neví sám odpověď? Nebo až moc dobře ví?
,,Můžeš mi od-" ,,drž hubu už." ihned jsem ztichl. Bylo mi do pláče. Chci to vědět... ,,Proč m-" ,,Kurva řekl jsem drž hubu ne?! Nebo seš hluchej?!" sklopil jsem hlavu a nic neříkal.Teď bude asi lepší být zticha. Naštvaně vylezl z vany, utrel se a oblíkl se. Věnoval mi nasraný obličej a odešel. Nechal mě tam. Co jsem udělal tak špatně?
Tak jsem se tedy umyl sám. Převlíkl se a pomalu jsem vyšel z koupelny. Pomalinku jsem šel pokojem. Tady nebyl, bude buď v kuchyni a nebo v obýváku.
Vyšel jsem z pokoje a chtěl jít do kuchyně, jenže mi zaterasil cestu.
,,Kam máš jako namířeno. Žrádlo ti dělat nebudu." vážně se urazil jen kvůli tomu? Že jsem se ptal? Chjo...Bojím se už říct i podělané ahoj.
,,Um... Ale já mám hlad.." zasmál se.
,,A co jako? Že TY máš hlad. Tahni do pokoje a tam zůstaň." smutně jsem se na něho díval. ,,Al~" ,,Tahni! Nebo se neznám.!"Radši jsem ihned šel do pokoje a zavřel se. Sedl jsem si na postel a obejmul bříško. Asi mu šlo vážně jen o spaní... Co jsem čekal. Jen se přetvařoval. Mrzí mě to...
Nechápu jak k někomu jako je on.. Něco cítím. Nargh. A taky mám hlad jako vlk. A co mám tady jako dělat?
Tady nic není. A co Jin! Ten se ani neozval! A Hoseok! Nah! Měl jsem utéct s ním.Sklopil jsem hlavu a přemítal si zážitky s Jinem. Moc mi to chybí. Chtěl bych to zpět. Ale on to všechno kazí! Debil.
Slyšel jsem přijet auto. Ještě že je tady okno. Rychle jsem přibehl k oknu.
Jin a Namjoon! Žeby si pro mě přijeli!? Omg! Začel jsem mávat z okna na Jina. Nevšiml si mě....Rychle jsem běžel ke dveřím, chtěl jsem otevřít.. Ale pan uražený by nebyl moc rád. Takže tady budu čekat, dokud mi někdo neotevře.
ČTEŠ
𝕭𝖚𝖓𝖓𝖞 𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗? /VKOOK /
DiversosNemůžu k němu cítit lásku.. Ne k člověku který zabijí. Je to jen poblouznění, určitě ho nemiluju. Vrah a nevinný člověk nejde k sobě. Nebo? ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ boy x boy! 🏳️🌈 Vkook♡ Vulgarismy! Omlouvám se za chyby! ♡ ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️