❈ 23'ten devam 5 ❈

2.4K 200 214
                                    

Normalde bölüm malesef ki bugün gelemeyecekti. Çünkü sınavlarım başladı😫 ve yazmaya vakit bulamıyorum. Bu bölüm de yarımdı, sınır dolsa bile atamayacak gibiydim.

Sizin ne zamandır bölüm beklediğinizi biliyorum ve sizi daha fazla bekletmek istemedim. Ders çalışırken verdiğim molalarda hızlı bir şekilde tamamlamaya çalıştım. Hızlı yazdığım için hatalarım olabilir. Üzgünüm...

Yeni bölüm sınırı 160 oy, 160 yorum.

Hayalet okurlarımın desteğiyle sınırın çabuk dolacağını düşünüyorum.

Satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin.

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯

Hemşire Baharın serumunu değiştirdikten sonra odadan çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemşire Baharın serumunu değiştirdikten sonra odadan çıktı. Yavuz küçük adımlarla Baharın baş ucuna geldi. Saçlarını okşamaya başladı. "Ağrın varsa ağrı kesici isteyelim."

"Hemşire yeni yaptı zaten" dedi Bahar.

Yavuz başıyla onaylayıp Baharın saçlarını okşamaya devam etti. Bahar dudağını büküp "Eve gitmek istiyorum" dedi.

Yavuz güldü. "Bahar daha uyanalı bir saat anca oldu. Ne evi hemen? "

"Çok sıkıldım ama ben Yavuz" dedi Bahar

"Birazdan kızlar gelir. Onlarla canın sıkılmaz."

Bahar elini Yavuzun yanağına koydu."Ben seninle canımın sıkılmamasını istiyorum ama"

"Benimle kadın dedikodusu yapıp eğlenemezsin doktor hanım" dedi Yavuz gülerek

"Ama dakikalarca gözlerine bakabilirim. O zaman sıkılmam" Baharın kısık çıkan sesi aşk doluydu.

Yavuz elini Baharın saçından yanağına indirdi. "Bu dakikalarca birbirimizin gözünde dinlenme romantizmini hastanede değil evde yaparız doktor hanım"

Yavuzun cevabına Baharın kalbi güm güm atmaya başladı. Ne diyeceğini bilemedi. Şaşkınlıkla Yavuza baktı.

Bakışlarını kapının sert bir şekilde açılmasıyla irkilerek kapıya döndü.

Mücahit elinde çelenkle kocaman gülerek içeriye girdi. "Geçmiş olsun yengem"

Yavuz elini Baharın yanağından çekip ayağa kalktı. Mücahitin arkasından Nazlı, Eylem, Su, Fethi, Feyzullah ve Ateş girdi.

Keşke Olsaydı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin