Bölüme geçmeden önce birşeye değinmek istiyorum. Bunu söyledim diye yavdr shipliyor olmuyorum. Yada Deryayı Yavuzun yanına yakıştığım anlamına gelmiyor.
Diyeceğim şeye geçecek olursak tam tarih hatırlamıyorum ama sanırım 2016 yılıydı. Bu yılda iki tane cumhuriyet savcısını silahlı saldırı sonucu kaybettiğimiz için yeni çıkan kanuna göre savcılara da kendi üzerlerine ruhsatlı silah veriyorlar. Tabii bu isteğe bağlı birşey.
Sadece söylemek istedim. Sırf bunu söyledim diye YavBah shiplemeyi bıraktım anlamına gelmiyor. Hala dizide Denizi sevmiyorum ve hala o kızı sözde istemiyorum.
Hatta dünden sonra nefret etmeye başladım. Gerizekalı drya sen kim köpek Yavuza 'sarı komutan' dersin. Pislikkk! Aptal yaa! Valla lahmacun küreğiyle kızın ağzının ortasına çarpacaksın.
Embesil, sülük kız. Aahhhh! Çok sinir oldum bak yine yaa.
Bende Ada'ysam düğünde vurulma sahnesini Bahara yaparım. Bir öncekinde yapmıştım. Yine yapacağım.
Bu kızı bu seri de iyi yazmaya karar verdiğim zaman beynime oksijen gitmemiş herhalde. Yoksa ben bu kadar aptal kararlar veren bir kız değilim gerçekten.
Ayy, bak gerçekten çok sinir oldum ben şimdii!
Neyse bölüme geçelim biz ↴
⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
Yavuzu kendine getiren şey duyduğu silah sesleri oldu. Hemen öne atılıp Baharı kenarda duran arabanın arkasına sakladı.
Baharın önünde olan kadında aynı şekilde indiği arabanın arkasına saklandı.
Yavuz silahını çıkartırken yanındaki Deryaya bakıp "Senin burda ne işin var ? " diye sordu şaşkınlıkla
"Hesap vermek zorunda mıyım ? " dedi Derya şiş gözleriyle
"Hayır " dedi Yavuz ve ateş etmeye başladı. Derya da silahını çıkartıp işe koyuldu.
Bir gözü arada Bahara kayarken onun hissiz bir biçimde karşıya baktığını gördü.