🔥1.BÖLÜM🔥

37K 1.3K 368
                                    

-İnsan; görmek istemediği kadar kör,duymak istemediği kadar sağırdır.

-Bedirhan Gökçe

Bölüm Şarkısı: Sancak-Düşün Ki

Keyifli Okumalar 💜

Türkiye,İstanbul 2019

"Evet sayın seyirciler bugün Paris'te yine siyah hançerin simgesinin bulunduğu bir ceset  bulundu. Ne yazık ki polisin elinde hiçbir kanıt, ipucu yok. Katilimiz Dünya çapında bilinen bir katildir. Şu ana kadar öldürdüğü kişiler tecavüzcü, tacizci, mafya babaları ,silah kaçakçıları, terör örgütü mensupları olan kişilerdir. Her ne kadar suçlu kişileri öldürse de ,kendisinden suçluları adalete teslim etmesini istiyoruz"

Genç adam akşam haberlerini izliyordu ki yine karşısına siyah hançer çıktı, merak ediyordu açıkçası herkesin korktuğu bu katili. Kendisi de katildi ancak şu ana kadar zevki için kimseyi öldürmemişti. Ama onun adının geçtiği yerde herkes sanki o oradaymış gibi hazırola geçerdi .

O Miraç Arden SARAÇOĞLU. Herkesin korktuğu önünde diz çöktüğü adam.

Genç adam 'her neyse' diyerekten yatmaya gitti. Kim bilir bugünkü kurban kimdi ,gece neler gösterecek.

Türkiye, Ankara 2019

Kimse katil olmak istemez ,kimse herkesin kendisinden korkmasını istemez ama o istiyordu . Nasıl ki onun hayatını kararttılar oda öyle istiyordu . Genç yaşında onun masumluğu elinden alınmıştı, hiç kimseye de söyleyememişti.Biliyordu ki söylese kimse ona inanmazdı ,işte bu yüzden yıllarca sustu.Sustukça daha da çok arttı masumluğunu kaybeden insanlar.

Belki başkaları yapamazdı ama o seve seve yapar herkesin intikamını alırdı.

Gece 00:00'ı gösterirken vakit gelmişti artık Ankara'da mafya babası olan Ahmet Hak , genelev kurarak genç kadınların, kızların hayatını zindana çeviriyordu. Buna dayanamayan ise intihar edip çektikleri acılardan kurtuluyordu. Genç,düşünceleriyle yüzünü buruşturdu ama sonrasında öyle bir yer olmayacağı için gülümsedi.

Cinsiyet ayrımına karşıydı o çünkü sadece bir kadına taciz veya tecavüz edilmezdi erkeklerde böyle durumlarda kalıyordu özellikle de küçük yaşta yurtta kalan çocuklar ,daha ne olduğunu bilmediği şeyleri yaşayıp kendilerini çöp gibi hissediyorladı .

İntikam, soğuk yenen bir yemekdi oda aynen öyle yapıyordu her bir kişi için ayrı ayrı intikam planı yapıyordu . Tıpkı bu gecede yaptığı gibi.

Ahmet saat 00:30 da genelevden çıkıp kendi evine gidecekti her zaman böyle olurdu, genç uzun zamandır takip ediyordu ve  ne yiyip içtiğini dahi  biliyordu Ahmet'in. Şimdi ise intikam vaktiydi.

Ahmet genelevden çıkıp arabasına binmişti baya keyfi yerindeydi bide eve gitti mi keyfine diyecek yoktu. Her gece bir sürü korumayla eve giden adam bugün sadece kendi gidiyordu.

Genç:" Evren de ölmesini istiyor. "diye düşündü . Gerçekten de öyle gözüküyordu kader ağlarını örmüş bir şekilde bekliyordu.

Genç , Ahmet'in peşine takıldı, gideceği yolda ıssız bir yer vardı orda onu alacaktı. Ki dediğini de yaptı, ıssız orman yolunda adamın yolunu kesip onu deposuna götürdü.

Ahmet yaşadıklarına anlam veremiyordu karşısında simsiyah giymiş yüzünde maskesi olan biri vardı. Kız mı yoksa erkek mi anlaşılmıyordu bile ,kim buna cesaret ederdi ki koskoca mafya babasıydı o .

" Ahmet Hak ,ben kimim biliyor musun?"

Ahmet karşısındaki kişinin sesini duyunca anlam veremedi tıpkı robot sesine benziyordu:

"Kimsin bilmiyorum ama pişman edeceğim seni.Mafya patronuyum ben,seni sağ bırakacaklarını mı sanıyorsun?"

Genç robotik bir kahkaha attı, birazdan korkudan altına edecek diye içinden geçirdi.

"Siyah Hançeri hiç duydun mu?"

Ahmet duyduğu isimle korkudan dilini yutacaktı. Artık biliyordu ölecekti!

"Bende öyle düşünmüştüm, fazla vaktim yok ne yazık ki yoksa özel olarak ilgilenirdim. "

Genç, belinde duran hançeri adamın kalbine saplayarak öldürdü. 'Dünya bir pislikten daha kurtuldu!' diye içinden geçirdi. Adamın bedenini arabaya taşıyarak onu birilerinin bulabileceği şekilde atarak ortadan kayboldu.

Fransa, Paris 2019

"Gizem Hanım , toplantınız  5 dakika sonra başlayacak"

"Tamam Eylem ,çıkabilirsin."

Birazdan başlayacak toplantı ile Paris'te ki işi bitecekti Gizem'in. Asitanı olan Eylem'le Türkiye'ye dönecekti. İki kadın da oldukça yorulmuştu ,geleli 1 hafta olmuştu ve hiç boş zamanları olmamıştı . İki kadında her ne kadar iş ortamında çalışan-patron olsa da aslında arkadaştılar. Eylem ,6 yıldır Gizem'in yanında çalışıyordu ve oldukça sıkı bir dostlukları olmuştu.

Gizem toplantıya girene kadar telefonunda haberlere bakıyordu. Gördüğü haberle genç kız adeta donakaldı.

"Dün gece Ağva yolu kenarında bulunan ceset otopsiye götürüldü. İlk tespitlere göre maktulün hançerle öldürüldüğü ortaya çıktı, hançer direk kalbine saplanarak öldürülmüş. Maktulün adı Ahmet Hak. Yakınlarına başsağlığı dileriz."

Genç kız birden boşluğa çekildiğini hissetti , ağzından son olarak tek bir kelime çıktı.

"Amca!"

Yorum ve vote yapmayı unutmayınız 💕

Seviliyorsunuz 💕

Yayım tarihi:26.03.2019

Düzenlendi

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin