🔥7.BÖLÜM🔥

13.4K 902 142
                                    

-Hep aynı iklimde gül bana,mevsimi boşver..

-Atilla İlhan

Bölüm Şarkısı: Ekin Uzunlar- Son Bir Kez

Keyifli Okumalar 💜


Hayranlık. Tek kelime ile sadece hayranlık.

Hançerin yaptığı gösteri çok ses getirmişti. İnsanlar onu önceden de merak ediyordu ancak artık olağanüstü bir şekilde merak ediyorlardı.

En önemlisi ise Hançerin o kadar şehrin elektriğini nasıl kestiğiydi.

Hançer kimdi?

Evet , herkesin aklındaki soru buydu. Herşeyi kontrol edebilecek gücü nereden buluyordu?

Sahi Hançer bütün Türkiye'nin elektriğini kesecek gücü nerden bulmuştu? Nasıl beceriyordu bütün bunları?

Ama herşeyden önemlisi ise dış devletlerinde Hançerin peşine düşmüş olmasıydı.

Herkesin içinde en rahat kişi şüphesiz Hançerdi. Şovunu yapmış ve kenara çekilmişti. İnsanların tepkisini izliyordu. Gördüğü tepkilerden de oldukça memnundu.

Aslında hançerde böyle bir yere geleceğini tahmin etmiyordu. Onun amacı insanları yaptığı büyük hatalardan dolayı cezalandırmaktı.

Ancak hiçte öyle olmamıştı.Sonradan yaptığı şovlar kendisini takmayan insanlara karşı yapılmışlardı.

Daha sonrasında askeri işlere bulaşma gibi bir niyeti yoktu ama kurbanları yüzünden o işlerede bulaşmış ve vatanına,askerine yardım etmişti.

Belki başka biri olsaydı onun yerinde umursamazdı ancak küçükken onu yetiştiren yarbayın vatanına ve askerine olan bağlılığına aşık olmuştu.

Ve şimdi de bu durumdaydı.

Pişman mıydı? Hayır hiç de değildi, herşeyin doğru olduğunu düşünüyordu.

Dış devletlerden Türkiye'ye yardım talebi gelmişti. Bu zor zamanda yanında olmak bahanesiyle Hançeri bulacaktılar.

Güzel bir sebepleri vardı lakin Türkiye'den onlar için güzel bir haber gitmedi. Güzel bir şekilde red cevabını alan dış devletler konuyu kapatmıştı.

Çünkü biliyorlardı ki Türkler kendi adamını asla başkasına vermezdi. Her ne kadar suç işlemiş olsada.

Hançerin kurbanlarıda gösteri bittikten sonra fark edilmiş , büyük bir yankı oluşturmuştu.

İnsanlar ne düşüneceğini şaşırmış bir biçimde sadece izliyorlardı.

Olanlar ise asıl Miraç'ın korkmasına sebep olmuştu.

Kurbanlar, bir kaç gün önce olan mafya toplantısındaki kargaşa çıkaran kişilerdi.

Onların da vakti gelmişte geçiyordu bile.

12 kişilik oluşan mafya grubundan artık sadece 2 kişi kalmıştı.

İnsan ister istemez korkuyordu olanlardan sonra. Baştada Miraç.

Bu olanlardan sonra Miraç bir süre uzaklaşma kararı almıştı. Artık ağır geliyordu , yaşamak ağır geliyordu.

Gizem ise bir hayli karmaşıktı. Sadece oda değil Eylemde öyleydi.

En son ellerine ulaşan zarf her ikisinide korkutmuştu. Ama asıl anlamadıkları neden onlara bunu yollamışlardı.

Birşey yaptıklarıda yoktu.

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin