-İnsan ne şekilde yaşarsa,o şekilde düşünür..
-Maksim Gorki
Bölüm Şarkısı:Reynmen-Derdim Olsun
Keyifli Okumalar 💜
Herşeyin yolunda gitmesine karşılık hava bu duruma tezat düşmüştü. Sanki bir şeylerin habercisi gibi gökyüzünü kapkara bulutlar kaplamıştı. Hançerin yaptığı yayından sonra 3 gün geçmişti. Her şey yolunda,herkes işini yapıyordu.
Bazı işler iyi bazı işler kötüydü.
Büyük gün gelip çatmıştı. Bugün miraç ve gizem anlaşma yapmak için bir araya gelecekti.
Gizemde kasvetli bir sıkıntı vardı. Amcasının önerdiği kişi ne kadar masum olabilirdi?
Yada hiç masumluğu var mıydı?
Düşünceleri yüzünden kafayı yiyecekti en sonunda . Kafasının dağılması için eylemden kahve istemişti. Belki kahve biraz rahatlatırdı.
Miraç da ise vurdum duymaz bir hal vardı. Evet belki gizemle resmi olarak tanışacaktı lakin hiç bir duygu hissetmiyordu. Ne hissedecektiki zaten. Amcasının biricik yeğeni. Oda öyledir sonuçta dimi. Yoksa Ahmet gibi bir adam neden yeğenini bu kadar çok sevsindiki.
Toplantıya saatler kala herkes stresliydi. Nedeni bilinmez herkesde bir ön yargı vardı.
Onlar toplantıyı bekleye dursun. Hançer 3 gündür araştırma yapıyordu. Ne zaman bu adamların terörle bağlantısı olduğunu öğrenmişti heryere bir adam yerleştirmişti. Yayını yaptığı günde adamının verdiği haberle hazırlıklara başlamıştı.
Genç kızın eli kolu uzundu vesselam.
Bekli insanlar onu 2 yıldır tanıyor olabilirdi,ancak o yıllardır vardı. Elinin, kolunun bu kadar uzun olmasıda bu yüzdendi. Yıllardır uğraşıp çalışmıştı. Elinde olmayan şey yoktu. Herşeyin en mükemmeli vardı hemde. Bırak teröristi , Pöh,jöh ,mit akla gelen kim varsa o bile bulamazdı. Ancak kendi isterse bulabilirlerdi.
Yıllardır buna uğraşmıştı zaten, sırf bulamasınlar,her şeyin en iyisi olsun diye uğraşmıştı. Emri altında bir sürü adamı vardı. Türkiye'nin her şehrinde, Yurt dışında bazı ülkelerde de adamları vardı.
Uzun uzun düşünmüştü. Kaç kişi geleceklerini de biliyordu. Kendi uğraşmak istemiyordu, bu yüzden yetkili kişilerle iletişime geçmiş ve bilgileri vermişti. Gerisi onlara kalmıştı artık.
Artık saatler geçmiş toplantı başlamıştı. İki gençte karşılıklı birbirlerine bakıyordu. Yüzlerinde tek bir duygu ifadesi dahi yoktu. İlk görüşte birbirlerine zıt düşmüşlerdi. Ve kızın bu anlaşmayı imzalamayı kabul etmeyede hiç niyeti yoktu.
" Evet beyler , üzgünüm ama anlaşmayı imzalamıyoruz . İyi günler"
Resmen adamları kovmuştu. Ne cesaretti ama mafya babasına kafa tutmak,kovmak.
Miraç sinirden küplere binmişti. Bu kız kendini ne sanıyordu da onun gibi bir adamı kovuyorduki.
"Öncelikle bunu sizin demeniz iyi oldu. Arada Ahmet bey olmasa bende zaten böyle bir anlaşma yapmak istemiyorum. İyi günler"
Rüzgar gibi esmiş geçmişti. Havalı adamdı vesselam.
İki tarafta huzura ulaşılmışlığın keyfini sürüyordu. İki tarafta istemiyordu gerçekten.Arada Ahmet bey olmasa hiç birbirlerini görmezlerdi ya neyse.
Bir saat kadar bir süre kalmıştı. Bir saat sonra terör mensupları gelip güya hançeri alacaktı. Ama onları Türk askeri bekliyordu.
Hançer evinde oturmuş akşam haberlerini izliyordu. Gördüğü bir haberle televizyonun sesini iyice açtı.
" Bugün Şırnak'ta hain saldırı sonucunda şehit olan askerlerimizin mekanı cennet olsun. Allah'tan sabır , ailelerine başsağlığı diliyoruz"
Mekanları cennet olsundu. Bu vatan için gözünü dahi kırmadan canını veren şehitlerimizi Allah peygamberimize komşu eylesin.
Hançerin yaptığı neydi. O teröristler onun için gelmişti ama o askerleri yollamıştı. Onlar onun için orda savaşacakken o burda keyfine bakıyordu.
Yakışır mıydı bu hançere? Vatanına yaptığı yakışır mıydı?
" Ulan hançer. Lan sana yakışır mı o ana kuzularını orada bırakmak. "
Kendi kendine söylenerek hazırlanmaya gitti. Ne yapabilir ki o ?
Öyle demeyin işte bizim hançer keskin nişancıydı. O kadar çalışmıştıki , sonunda nişancı olmuştu.
Neydi bu sessizlik. Ölümün habercisi mi yoksa. Bulunduğu nokta o kadar ıssızdıki olası bir durumda sivil halk zarar görmeyecekti. Hançer bilerek onları böyle bir yere çekmişti. Hançer zaten saklandığı için böyle bir yerde kalmasıda hayliyle dikkat çekmemişti.
Hançerin bulunduğu nokta nerdeyse arazinin heryerini görüyordu. Pusuya yatmış olan askerleride görüyordu. Ama karşı taraftan hala bir hareket yoktu.
Güzel yer seçmişti tek dahi olsa kolayca destek olabilirdi. Yaklaşık 15 kişiydiler. Her biri evli , nişanlı adamlardı. Evinde yolunu bekleyen karısı çocuğu vardı. Ne güzel yürekleri vardı. Herşeyi arkada bırakıp ' Vatan Sağolsun' diyerek bu yola baş vurmuştular.
Duyduğu sesle birlikte hemen silkelenip dikkatini vermişti.
" Heval sessiz olun, kaçar yoksa"
Ne iğrenç, bir sesti bu. Hele konuşması onu hiç sormayın .
Askerler siper almış , bekliyordu.
İyice yaklaştıklarında komutanın ateşiyle başlamıştı çatışma. Hançer bugün burdan şehit çıkarmayacaktı. Gölgeleri olup , onları koruyacaktı.
Sıcak çatışma her geçen dakika da dahada alevleniyordu. Allah aşkına kaç kişi gelmişti bunlar. Bir türlü bitmiyordu.
Askerler onlar haricinde başka biri olduğunu anlamıştılar lakin kim olduğunu bir türlü göremiyorlardı.
Keskin nişancıydı birde. Belki arkadan komutanları yollamıştır diye düşündüler.
Teröristlerden biri hançeri fark etmişti. Ama hançer fark edememişti , onları gördüğünü.
Kolunu sıyırıp geçen kurşunla ,ne olduğunu anlayamadı. Nerden görmüşlerdi ki onu. Hemen onu vuranı görüp indirmişti.
Aradan saatler geçmiş,uzun bir çatışma bitmişti. Hançer kolu uyuşmuştu,her ne kadar kurşun sıyırmış olsada çok kan kaybetmişti. Ama yinede onları yarı yolda bırakmamış çatışmaya devam etmişti.
Allah'a şükür kendinden başka yaralanan ,şehit düşen de yoktu.
Komutan askerlerini sıraya dizmiş,hasar tespiti yapıyordu. O sırada gözü yerdeki mermiye takıldı. Bu kendi mermilerine benzemiyordu.
Teröristlerinkinide benzemiyordu. Komutan kaşlarını çatarak kurşunu inceliyordu. Kurşunda gördüğü işlemeyle kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.
SİYAH HANÇER....
Son..
Nasıldı?
Arkadaşlar lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın.
Seviliyorsunuz 💕
Yayım tarihi:07.04.19
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)
Mystery / ThrillerBir serikatilin bordobereli olma hikâyesi. O ölümün elçisi. Gecenin sessizliği, ölümün ayak sesi. Dağların kızı ,Yurdunun komutanı. Adını bile anmaya korkulan kızın hikayesi... Siyah Hançer