-İnsanları tanımak için onları sınamaktan korkma; çünkü kaybedilmesi gerekenleri,en önce kaybetmelisin.
-Seneca
Bölüm Şarkısı:Yusuf Güney- Ördü kader ağlarını
|Keyifli Okumalar 💜|
Lanet!
Yüzlerce, binlerce,milyonlarca kez edilen lanet!
Oysa demezlermiydi lanet ,döner dolaşır sana gelir diye.
Peki edilen lanet benliğe ise.
Benliğe edilen lanet ,kimseye zarar vermeden benliği mi bulurdu.
Peki ya verilen zararlar yüzünden lanet ediliyorsa.
Kış matemi, namütenahi bir hava sergiliyordu. Sanki hiç bitmeyecek ,sonsuzluğa gidecek bir hava gibiydi. Sadece oda değil belli belirsiz duygular da sonunu bilmeden , yüreğe işliyordu..
Pişmanlık!
Son pişmanlık fayda etmez.
Gerçekten etmez miydi? Yapılan hatalar telafi edilemez miydi? Eğer edilseydi ilk önce o ederdi.
Kafasını elleri arasına almış düşünüyordu genç kız. Sürekli ellerini kafasına vurarak sayıklıyordu.
" Benim yüzümden, benim yüzümden.."
Dışardan gören biri deli sanabilirdi. Ki zaten görenlerde öyle düşünüp geçiyordu. Kimse yardım elini uzatıp ta' neyin var' diye sormuyordu. İnsanlık ne hale gelmişti. Bazen acıyorum da,ama sonra diyorum' acımaya değmez'.
Sessizlik bir vukuat işlemiş gibi kafasını eğmiş, duygulara eşlik etmişti. Esen rüzgar bütün duyguları götürmek ister gibi şiddetini artırmıştı. Sadece onlar varmış gibi, esintisi ile genç kızı sarıp sarmalamıştı..
Genc kız yanında oluşan hareketlilikle birlikte daldığı derin kuyulardan çıktı. Gözleri ifadesizdi. Bomboş gözlerle sadece karşısına bakıyordu.
" O adamdan sonra buraya çakılı kaldın. Yetmedi mi kendini harap ettiğin?"
Yüzünde sahte bir tebessüm oluştu. Ama bu aynı zamanda acı bir tebessümdüde..
" Yetmedi mi size zarar verdiğim?"
Kuşların acı çekercesine kanatlarını çırpması gibiydi. Kalbi hem yavaş hem hızlı. Hem yaşmak istiyor hem ölmek. Sonra diyor iç sesi' senin suçun yok,bile bile yangına girdiler'. Bir yerde doğru söylüyor aslında. Ama. Ama işte sonra vicdanı konuşuyor 'Onları sen buldun,bu hayata sen çektin'. Arafta kalıyor sonra. Vicdanı ile iç sesi arasındaki ip incecik çizgi üzerinde,bir adım atsa ölecek,bir adım geri gelse ölmüş bir bedenden farkı olmayacak..
Sonra bir karar alıyor.
Neden başkaları benim yerime acı çeksin diyor. Acı çekecek , ölecek bir varsa oda benim ..
Aldığı karar onun devrimi oluyor. Siyah Hançeri en derin topraklara gömüyor,kimsenin bulamayacağı yerlere saklıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)
Mystery / ThrillerBir serikatilin bordobereli olma hikâyesi. O ölümün elçisi. Gecenin sessizliği, ölümün ayak sesi. Dağların kızı ,Yurdunun komutanı. Adını bile anmaya korkulan kızın hikayesi... Siyah Hançer