🔥21.BÖLÜM🔥

8.6K 670 224
                                    

-Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür, ve bir orman gibi kardeşcesine...

-Nazım Hikmet

Bölüm Şarkısı: Amorf-Başkası Yalan

Keyifli Okumalar 💜

Hayat zordur. Hiçbir şeyi kolay elde edemeyiz. Bir sonuca varmak istiyorsak sabırlı ve iradeli olmak zorundayız. Allah sabredenlerle birliktedir.

Genç kız ellerini açmak için bir kez daha çabaladı. Elleri bağlandığı andan itibaren, çözmek için uğraşıyordu. İpin tamamı kan olmuştu, lakin umrunda dahi değildi. Ellerinde oluşan yaralar canını yakıyordu ama daha kötülerini de görmüştü, sorun değildi. Az sonra duyduğu seslerden dolayı gözlerini kapadı. Önemli bir şey duyabilirdi belki.

"Heval yarın Akram geleceh. Ben gelene gadar gıza dohunmayın dedi."

Rutubet ve laun kokan mağaraya gelen iki adam- adam demeye bin şahit ister- kendi aralarında konuşuyorlardı.

"Aslında güzel gızda, dadına bahak ne olaçah. Sede ikimiz."

Genç kız duyduğu şeylerle yumruk yaptığı ellerini sıktı. Tırnakları etine batmış, kanamıştı.

"Olmaz ele şey Akram bizi gebertir. De yürü gidek."

Zar zor mağaradan çıkan adamlar sayesinde derin bir nefes aldı. Zor kurtulmuştu. Ama şimdi çok iyi düşünmesi gerekiyordu. Akram'ı daha önce görmemişti ama adını çok duymuştu.

Akram dış devletlere olan bağlantıyı sağlayan bir adamdı. Ayriyaten de PKK üyelerinin ele başlarından biriydi. Herkes için kilit noktası olan Akram, çok önemliydi. Eğer Akram olmazsa dış devletlerle olan bağlantı kesilecekti. Akram yerine başka birini getirmeleri ise iki yıl gibi bir süreye mal oluyordu. Çünkü dış devletler kilit noktası olacak adamı kendileri seçiyordu. Bir nevi güvenini kazanması gerekiyordu. İki yıl herkes için oldukça büyük bir kayıptı. Bu yüzden Akram demek, büyük bir çöküntü demekti.

Genç kız aklına gelen fikirle gülümsedi...

Sabahın ilk ışıkları mağarayı aydınlatıyordu. Genç kız gözünü dahi kırpmadan mağaranın girişine bakıyordu. Doğru düzgün uyumamasından mütevellit gözleri çökmüş ve göz altlarında halka halka morluklar oluşmuştu. Bütün gece yapacağı planı düşünmüştü. En ince ayrıntısına kadar her şeyi planlamıştı. Eğer ilk aşamayı geçerse, geriye zaman kalıyordu. Zaman sayesinde her şey daha güzel olacaktı.

"İçerde mi?"

Genç kız duyduğu Türkçe konuşmayla dikkatini kapıya verdi. Mağaranın girişinde birileri konuşuyordu. Az sonra mağaranın girişinde üç adam gözüktü. İkisi dün onu getiren adamlardı. Diğerini bilmiyordu ancak tahmin ediyordu. Akram'ın böyle biri olacağını tahmin etmiyordu. Çünkü karşısında en fazla 35 yaşında genç, şık giyinimli, kumral bir adam duruyordu.

"Kimsin?"

Duyduğu katı sesle adama baktı. İşte şimdi başlıyordu...

"Berfim'dir adım. Köyden gaçmışım."
(Siz Kürtçe konuştuğunu düşünün)

Adam karşısındaki kıza baktı. Üstü başı kirden gözükmeyen kız, oldukça masum duruyordu ancak inanmamıştı. Zaten herkese inanan bir adam da değildi.

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin