🔥5.BÖLÜM🔥

14.1K 1.1K 273
                                    

-Gittin mi büyük gideceksin! Ayrılık bile gurur duyacak seninle..

-Can Yücel

Bölüm Şarkısı: Seksendört-Eyvah

Keyifli Okumalar 💜


Bazı insanlar vardır dışardan kötü gözüken ama özünde iyi olan. Bazı insanlar vardır masum gözüken ama içerden bin bir türlü işler yapan.

Hançerde 1. gruba giriyordu. Herkes onu katil biri olarak görürken ,o insanlara yapılan haksızlığın cezasını kesiyordu.

Ön yargılı olmak ne kadar doğrudur?
Ben söyleyeyim hiç doğru değildir. Bir kimseyi tanımadan önce verilen kararlar ön yargıdır. Ancak sonradan tanırsınız bütün ön yargınız gider.

Hançerin yaptığı son işlerden sonra herkes onunla gurur duyuyordu. Haksızın yanında olan , vatanına hainlik yapanlara göz yummayan bir kahraman.

Hançerin çatışmada keskin nişancı olduğu haberi askeri üslerde hızla yayılmış, üst kademelere bildirilmişti.

Hançer kendi özel yapım uzun namlulu silahını kullanmıştı. Haliyle kurşunlarda özeldi. Bilerek kullanmıştı aslında , bilsinler ki o hain, katil veyahut bir başka şey değildi. O vatanına da sahip çıkan bir kişiydi.

Üst kademeler kurşunu titizlikle incelemiş özel yapım olduğunu anlamıştı. Onlarda şaşırmıştı aslında . Önceden olanları yaptıklarını duymuşlardı lakin bu kadar da olacağını tahmin etmemiştiler.

Hançerin kolu oldukça kötüydü, bayağı kan kaybetmişti.  Ama kısa sürede tedavi edilmişti kolu. Hastaneye de gidecekde değildi.  Tanıdığı bir arkadaşının kliniğine giderek tedavi olmuştu.

Çatışmanın olduğu yere sabah olunca olay yeri inceleme olarak bir grup asker gitmişti. Askerler , hançerin konumlandığı mevziyi bularak iyice incelemişlerdi.

Taş üzerinde kan lekelerine rastlamış ve incelemek üzere labaratuvara göndermiştiler.

Gizem bugün oldukça yorgundu.  Dosyalardan kafasını kaldıramıyor, sürekli dikkat bozukluğu yaşıyordu.

O kadar dalmıştıki çalışmaya içeri eylem gelmiş ,tam önünde durmasına rağmen fark edememişti.

Eylem,elini gizemin koluna koyarak onu kendine getirmeye çalıştı.

Daldığı yerlerden çıkan gizem hem şaşkındı hemde kolu acıyordu.

Şaşkınlığından ziyade onu kendine getiren canının acıması olmuştu.

" Gizem ,iyi misin?"

Eylemde tedirgin olmuştu, gizemi uzun böyle görüyordu. Hep dalmış ,uykusuz, yorgun görüyordu. Açıkçası arkadaşı için çok üzülüyordu.

" İyiyim canım ,merak etme."

Gizem kesin bir dille ifade etmiş, eylemi inandırmıştı.

Miraç son olan olaylardan sonra genel bir toplantı ayarlanmıştı. Herkesi uyaracaktı zira uyarmazsa herkes bir bir gidecekti. Gerçi uyarsa ne olacaktı ki ,kimse geri dönmezdi.

Aslında onlarda korkuyorlardı ama kendilerini ezik göstermeyecekleri için 'birşey olmaz' diyorlardı.

" Beyler! Sessiz olun. Tekar söylüyorum. Biran önce kapatın genelevleri ,yoksa sıra sizde. Hançerin neler yaptığı gördünüz. Hafife alınacak biri değil"

SİYAH HANÇER ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin